CRISTI DANILEŢ – judecător

27/09/2007

„Magistratilor, ciocu` mic!”

Filed under: MJ — Cristi Danilet @ 12:09 PM

kill1.jpgE zi neagra pentru libertatea de expresie a magistratilor. Azi, unul dintre colegii nostri a fost trecut pe lista neagra. L-au desfiintat! L-au terminat! S-a dus naibii democratia! Triumfa frica, groaza, suspiciunea! Ca pe vremuri.

Acum doua zile un coleg din SoJust a pus pe forumul electronic al magistratilor un link catre blogul `Jude in Romanica` al unui coleg judecator. Se vorbea acolo de fraude la recrutarea consilierilor asimilati magistratilor din MJ. Azi, cand mi-am citit mesajele, am vrut sa deschid acel link si nu a mers. Am intrat pe mess in legatura cu alti colegi din tara: cine era la birou, nu a putut accesa acest blog. Cine a apucat sa il citeasca ieri, a aflat ingrozit cum se dau regulamente cu destinatie, cum se baga oamenii `nostri` la concursuri, cum sunt in floare conflictele de interese chiar la institutia care e mama luptei anticoruptie! Vax!

Si atunci am realizat: suntem supravegheati, suntem controlati, suntem cenzurati. Sa nu stim, sa nu aflam. „Hei, voi de la MJ, care administrati reteaua Internet a instantelor, luati-ne, mai, si Internetul, si mess-ul! Luati-ne si calculatoarele si serverele! Trimiteti-ne inapoi in epoca de piatra!”

„Dar luati-ne si dosarele! Luati-mi, mai, de pe cap cele 97 de dosare cu care intru maine in sala. Si va dau si alea 20 de motivat de saptamana trecuta si cele 6 amanari de pronuntare de azi! Luati-le voi, desteptilor, si rezolvati-le voi, daca tot sunteti platiti ca si magistratii si daca tot ne acuzati ca noi suntem aia de facem politie politica!”

„Stergeti si blogul meu! Bagati virusi! Omorati-ma! Se vor ridica 10 dupa aia, n-aveti voi grija!”

UPDATE (1.10.2007): Se pare ca dupa galagia facuta in jurul acestui subiect, inclusiv in presa, si cresterea nr vizitatori pe Jude in  Romanica, s-a renuntat la cenzura. Confirm, deci, ca azi 1 oct 2007, ora 10.20, pot vizualiza site-ul cu pricina, de la sediul instantei. Thunder, bine ai revenit din morti! :)

UPDATE 2 (31.03.2008): Bucuria reinvierii nu a durat mult. De la inceputul anului, site-ul JudeinRomanica este inaccesibil din cadrul retelei interne care leaga instantele.

29 comentarii »

  1. Deci de asta ma intrebai daca eu pot sa intru… Sunt curioasa daca chiar TJ mai poate intra pe blogul lui, s-au mai intamplat cazuri din astea de cenzura prin alte state, ce-i drept aplicate de administratorul domeniului.

    Comentariu de Andreea — 27/09/2007 @ 1:06 PM | Răspunde

  2. Stai linistit, fratele meu alb, nu mor caii cand vor cainii. Din exteriorul MJ site-ul judecatorului Tunet este accesibil si bine-mersi. Lupta continua. Ramanem impreuna!

    Comentariu de Ionut Dobrinescu — 27/09/2007 @ 1:08 PM | Răspunde

  3. E vorba de taierea accesului din interiorul retelei MJ? Ca eu il vad, bine-mersi….
    Pai daca da, exista proxy-uri, ziceti daca aveti nevoie de tutoriale in acest sens :)

    Comentariu de Virgil — 27/09/2007 @ 1:34 PM | Răspunde

  4. Hey, Jude!

    Comentariu de dadatroll — 27/09/2007 @ 7:00 PM | Răspunde

  5. Desi eu recunosc am dosare mai putine, dar sincer am mult mai putin timp de stat pe mess si de scris articole. Apropo, tu care ai lucrat in MJ de ce esti atat de ofuscat pe cei de acolo? chiar toti sunt o apa si un pamant, care este miza atacurilor tale la adresa MJ? ca ai fi vrut sa ramai si n-ai mai putut sau ce? ca sincer, pare cam exagerata atitudinea ta.

    Comentariu de jud1 — 28/09/2007 @ 9:18 AM | Răspunde

  6. Exagerata e inactivitatea celorlalti magistrati in domeniul carierei si statutului lor, si al reactiilor la atacurile contra sistemului. Tu te simti bine cand vezi circul de la TV si colegi de ai tai sunt batjocoriti ca si infractorii? Eu, nu!
    Cat priveste reactia contra celor din MJ, scuze, dar nu ma cunosti! Uita-te la scrierile mele din feb 2004 cand am criticat legile de le facea MJ atunci. Dupa ce am lucrat in MJ 2 ani, am realizat ca acele persoane platite ca si magistratii nu lucreaza pentru sistem, ci pentru ei insisi, ceea ce rau tare!!! Exceptiile sunt, dar din cei 400, f putine!

    Comentariu de Cristi — 28/09/2007 @ 2:56 PM | Răspunde

  7. Jud1, cum isi imparte fiecare timpul e doar o problema de management si eficienta personala. In loc sa arunci cu pietre ar trebui mai intai sa te gandesti daca nu cumva e cazul sa admiri efortul lui Cristi si al celorlalti care fac la fel.

    Comentariu de Andreea — 28/09/2007 @ 3:20 PM | Răspunde

  8. O sa ma repet putin (am scris si pe blogul lui TJ)
    Ce au facut baietii probabil a fost sa aplice un filtru pe url-ul la care se acceseaza blog-ul.
    Cea mai simpla metoda de a depasi filtrul:
    1. se merge la google.com/translate_t
    2. se introduce adresa paginii jos
    3. se aleg niste limbi SF gen Japanese to English
    4. se citeste cu nesatz ;)
    Mai sunt si proxy-uri CGI care functioneaza in acelasi stil de ex http://www.youhide.com/

    Comentariu de Anonymous Coward — 28/09/2007 @ 10:53 PM | Răspunde

  9. Hey, Jude, don’t be afraid…

    Comentariu de dadatroll — 29/09/2007 @ 3:50 AM | Răspunde

  10. mai lasa vaicareala, suie-te in tren si hai in piata universitatii ca idolul tau da raportul in fata trepadusilor ca tine…
    la munca…

    Comentariu de roman adevarat — 29/09/2007 @ 8:26 AM | Răspunde

  11. Romane, in timp ce tu te gandesti la galagia din strada, afla ca eu eram in Bucuresti si participam la o conferinta prin care am argumentat necesitatea independentei procurorilor – asta spre deosebire de politicieni care se gandesc cum sa ii controleze…N-am ajuns si in Universitatii, dar cred ca vorbesti de Presedintele pe care l-au ales si apoi l-au confirmat majoritatea celor iesit la vot. Stii, este o regula a democratiei: in materie electorala, minoritatea se supuna alegerii majoritatii. Imi pare rau pentru tine: ne vedem la alegerile viitoare – sa imi spui cu cine sa votez :)

    Comentariu de Cristi — 30/09/2007 @ 7:23 AM | Răspunde

  12. Cristi, tot din regulile democratiei face parte si libertatea de expresie, deci sa te critice pentru alegerea ta. Sa traiti.

    Comentariu de machiavellian — 30/09/2007 @ 6:32 PM | Răspunde

  13. Pai eu nu am spus pe cine am ales:)! Si, oricum ar fi, eu ma supun majoritatii, nici o grija.

    Comentariu de CD — 01/10/2007 @ 11:52 AM | Răspunde

  14. Ok, acum poate ca intr-adevar baietii au facut ceva destept. Azi nu mai pot accesa blogul lui TJ, mesajul fiind de exceptie:

    Comentariu de Andreea — 08/10/2007 @ 6:42 AM | Răspunde

  15. TJ s-a mutat pe http://judeinromanica.blogspot.com

    Comentariu de Eu — 09/10/2007 @ 9:14 AM | Răspunde

  16. Deci domnilor magistrati, voi, in timpul serviciului, platiti fiind din bani publici, adica din banii mei in ultima instanta, INTRATI PE MESS?!
    Pe banii mei? Ca de ce? Ce natie favorizata de Dumnezeu va considerati voi sa luati salariu pentru o zi in care ati fost la munca sa vorbiti pe Mess?
    De ce internetul iti este pus la dispozitie tie gratis, iar altii, mai nefericiti, merg la o sala de internet-caffee, scotind bani din buzunar? Oricum, notiunea de ”tie gratis” este fictiva, internetul tau fiind platit de contribuabili.
    Inainte sa spui ca ti-a fost oprit accesul pe mess pe reteaua MJ, ar trebui (ca zici ca te mana constiinta in ceea ce intreprinzi) sa gandesti ca nu pentru asta ti-a fost pus la dispozitie internetul.
    Of doamne, toti cavalerii dreptatii lui Basescu n-au o explicatie la ”de ce sunt ei totusi jigodii”…

    Comentariu de Din curiozitate — 17/01/2008 @ 3:42 PM | Răspunde

  17. Domnule Curios, unii vin la serviciu la 10 si pleaca la 13; altii ajung la birou si 2 ore isi beau cafeaua si stau la barfe. Altii isi fac cumparaturile sau isi platesc facturile in timpul programului. Iar altii folosesc mailul si mess-ul si netul ca sa se informeze. O fac pentru ei, o fac pentru dvs: vad ce a aparut nou, se informeaza despre legi, schimb modele de acte procedurale, discuta despre starea justitiei, fac propuneri de imbunatatire a activitatii. Modul in care ne gestionam timpul, ne priveste. Mai mult, eu sustin ca magistratul nu are program, doar instanta are program cu publicul. Eu sunt obligat sa respect un program numai cand sunt programat in sala de judecata. Cand sunt in birou, e treaba mea ce fac. Oricum, Inspectia pandeste, si daca nu imi fac treaba la timp pot fi sanctionat. Daca mi-o termin mai repede, o folosesc pentru comunicare. Dar da, e adevarat, comunicat pe banii nostri, ai tuturor. Tot asa cum platim politicienii sa ne distreze gratuit la TV sau factura la gaz si curent ale institutiilor publice.

    Comentariu de Cristi — 17/01/2008 @ 4:01 PM | Răspunde

  18. Deci valoare informationala mai mare decat Messenger-ul sa inteleg ca dumneavoastra nu cunoasteti?! :)
    Ce hilar sunteti domnule…
    Deci nu un site specializat in legi, nu un site specializat in nu stiu altceva ce v-ar folosi profesional, dar Mess.
    Stiu, o sa argumentati ca vorbiti cu colegii despre ”legi, coruptie, jutitie, dreptate”… Numai ca, va intreb, in ”fisa postului” unui magistrat exista stipulate aceste ”vorbe”?!
    Daca vreti dialog cu colegii, iesiti cu ei DUPA PROGRAM, beti o cafea sau o bere, quality time…
    Dar nu, timpul dumneavoastra LIBER sa-l folositi in folos profesional?! Aberant… :) Si mai mult – sa mai si scoateti bani din buzunar pentru deplasare, cafea sau bere?!
    Repet, va credeti privilegiat domnule. Ceea ce face ca opinia dumneavoastra sa aiba o valoare, iar acea valoare sa tinda spre ZERO!

    Comentariu de Din curiozitate — 18/01/2008 @ 5:21 AM | Răspunde

  19. Domnule, dumneata esti si mai ilar: magistratii nu au fisa postului, ca doar nu lucram la facut shaibe. Si nimeni nu s-a gandit nici sa imi contabilizeze week-end-urile petrecute la serviciu si dosarele luate sa le lucrez seara acasa.
    Cat despre dialogul cu ai mei colegi, probabil d-ta esti un exemplu si in timpul orelor de program nu vb nici la telefon, nici cu colegul de la biroul de vizavi, nu-i asa?
    Si retine un lucru: profesionistii nu au timp liber, asta ca d-ta si altii ca d-ta, daca vei ajunge sa te lovesti de sistemul asta haotic de se cheama justitie, sa nu ajungi cumva nevinovat in locuri umbroase. Programul meu nu se termina cand parasesc institutia, incearca sa realizezi asta!

    Comentariu de Cristi — 22/01/2008 @ 12:54 PM | Răspunde

  20. Chiar ai o fobie cu inpectia asta. ai impresia ca aia sunt acolo ca sa iti stirbeasca tie independenta? prea miroase a demagogie…oricum, bafta!

    Comentariu de marlene — 31/03/2008 @ 4:47 PM | Răspunde

  21. Domnul judecator are dreptate in ceea ce priveste modul de gestionare al timpului sau! Noi magistratii stim foarte bine ca nu avem timp liber! Eu cel putin lucrez 7 zile din sapte de dimineata pana seara, cu putine exceptii, dar o fac cu placere. Pana la urma nu ne tine nimeni cu forta in sistem daca nu ne place!!!!!!
    Problema este alta, domnule judecator! Aveti impresia ca sunteti vanat tot timpul… Mai bine va ocupati sa motivati bine dosarele si in termen, iar daca si cand observati probleme in sistem, sesizati institutiile competente!
    Modul in care dumneavoastra va expuneti punctele de vedere suna a miorlaiala si nu a masuri pentru remedierea deficientelor constatate.
    Sustineti ca va luptati pentru drepturile magistratilor, pentru independenta justitiei?!
    Gresit, luptati pentru anumite idei pe care le aveti dumneavoastra, nici macar pentru cele ale judecatorilor in general, ce sa mai spun de ale procurorilor?!
    Imi amintesc ca in urma cu cativa ani, la o intalnire a membrilor AMR, nu stiati cum sa aruncati mai dur cu noroi in procurori, afirmand ceva de genul ca ar fi agenti ai executivului… Ar trebui sa va fie rusine sa faceti asemenea afirmatii si apoi sa va erijati in aparator al magistratilor si al dreptatii!
    Cat despre plete, sa fim seriosi! Un magistrat trebuie sa fie decent si sa aiba o tinuta corespunzatoare profesiei!
    Si, da, domnule judecator, sunt procuror!

    Comentariu de prosecutor — 26/08/2008 @ 11:51 AM | Răspunde

  22. Domnule procuror anonim de la DNA, Miorlaiala mea nu o depaseste pe a dvs: va faceti treaba pentru care sunteti platit si atata tot. Eu, in schimb, ma mai ocup si de reforma justitiei. Ca sunt vanat tot timpul, poate e impresia mea. Sau doar a dvs.
    In orice caz, eu am posibilitatea doar sa ma `smiorcai`, nu sa si iau masuri pentru remedierea deficientelor din sistem. Dar m-ar bucura sa stiu care sunt deficientele semnalate de dvs si ce ati facut pentru inlaturarea lor.
    Si ati inteles gresit `lupta` mea: ea nu este nicidecum pentru drepturile magistratilor, caci de asta se ocupa sindicatele magistratilor. Dar sunt pentru ideile pe care dvs le numiti ale mele, cand ele ar trebui sa fie si ale dvs si ale tuturor din sistem: acela ca acest sistem, al justitie, este conceput pentru apararea drepturilor si libertatilor justitiabililor, si nu doar pentru a da de munca magistratilor; iar acest sistem trebuie sa aiba carezultat o justitie rapida,prietenoasa si competenta,magistrati independenti dar si responsabili, al caror scop sa fie facerea de dreptate si nu doar aplciarea legii.
    Chestiunea cu pletele v-a aruncat in anii comunismului. Imi pare rau, dar sper sa aveti sanse sa va reveniti inainte de iesirea la pensie. Nu de alta, dar maine-poimaine ati putea sa il trimiteti in judecata pe unul care nu e incheiat la camasa sau pe alta ca nu are lungimea corespunzatoare a fustei.
    Cat despre dosarele mele, sper ca nu ati inceput adunarea de informatii…Sau ma insel?! In orice caz, cand sariti la cineva, incercati sa ii cititi mai intai CV-ul profesional (sper ca intr-o zi sa nu va fie rusine sa vi-l publicati si dvs si, poate ca se va intampla si minunea sa va semnati, asta daca va da voie seful care v-a permis sa scrieti pe blogul meu in timpul orelor se servici cand – sper – ca nu audiati vreun inculpat :) ) si sa mai dati un search pe google sa va documentati. Apoi, daca credeti ca rezistati la o discutie serioasa, va invit la o bere cu prima ocazie. Si sper sa ne schimbam amandoi prima impresie unul despre celalalt. Sincer!

    Comentariu de Cristi — 26/08/2008 @ 1:46 PM | Răspunde

  23. Chiar aveti ceva cu DNA! De unde v-a venit ideea? Sunteti urmarit de ei si toata lumea e de la DNA?
    Cat despre CV-ul meu, sigur il depaseste pe al dumneavoastra, daca tot puneti problema asa!
    Si pentru informarea dumneavoastra, azi este a doua zi libera a mea dupa 72 de ore de ancheta fara intrerupere! Eu nu am timp la servici sa scriu pe blog asa cum faceti dumneavoastra!
    Mare atentie, ati afirmat ca luati dosare acasa pentru a lucra, deci le scoateti din institutie!!!!!
    NU AVETI VOIE SA SCOATETI DOSARE DIN CLADIREA INSTANTEI, DOMNULE JUDECATOR!!!!!!!!!!!

    Comentariu de prosecutor — 26/08/2008 @ 3:04 PM | Răspunde

  24. Ideea mi-a venit simplu: am vazut de unde ati postat mesajele – primul din reteaua just.PNA, al doilea din reteaua Astral. Vedeti ce se intampla cand postati de la serviciu? :) (apropo, eu niciodata nu fac postari de la serviciu, decat poate in pauza de masa). Si inca ceva: cele 72 de ore fara intrerupere inseamna ancheta proprie – ceea ce nu e la furturi de masini, cu siguranta. Poate sa fie la orice alta cauza din art. 209 alin 3 Cpp, e adevarat. Dar mai coroborez si eu datele…
    Cat despre scosul dosarelor din cladirea institutiei, domnule procuror, asta sa le spuneti si colegilor dvs judiciaristi care vin in arhiva, iau dosarele din sedinta urmatoare, le duc la ei in Parchet, dupa care le aduc in instanta? Sau celor care iau dosarele in sediul parchetului (altul decat cel al instantei, nu?!) pentru a motiva caile de atac. Posibilitati (legale?!) pe care avocatii, egalii lor procesuali, nu le au. Nu-i asa?!
    Ah, daca tot m-ati provocat cu respectatul reglementarilor: in timp ce eu as incalca un regulament cu privire la scosul dosarelor din instanta (impediment pe care colegii nostri din alte tari nu il au), dvs incalcati un cod al muncii cu orele suplimentare si ma faceti sa ma gandesc ca as putea sa nu am incredere in actele dvs de urmarire facute din oboseala, ca asa poate s-ar explica multe din greselile de procedura facute de unii magistrati. Dar nu vreau sa ma gandesc la asta, ci era doar o vorba, sa vedeti ce tare dor unele cuvinte aruncate din patima. Si, in orice caz, dosarele mele de acasa si munca dvs peste program sunt, pana la urma, dovada profesionalismului nostru. Iar asta spune multe despre ceea ce se numeste vocatie, un lucru despre care nu prea auzi vorbindu-se azi. (Invitatia la bere ramane valabila, we viitor voi fi in Bucuresti).

    Comentariu de Cristi — 26/08/2008 @ 3:23 PM | Răspunde

  25. :) Sunteti chiar simpatic! Va astept la sediu! Era o gluma, evident!

    Comentariu de prosecutor — 26/08/2008 @ 3:43 PM | Răspunde

  26. Numai cine nu munceste nu greseste! E valabil si pentru judecatori! Cat despre mine, va asigur ca sunt profesionist indiferent cat dureaza ancheta penala!

    Comentariu de prosecutor — 26/08/2008 @ 3:45 PM | Răspunde

  27. Eu sunt un simplu cetatean si din capul locului vreau sa va spun ca nu ma intereseaza nici o functie si nici sa fiu partinitor. UN SINGUR LUCRU MIE MI-E CLAR: STIU CA FRATII PREDA SUNT IN LIBERTATE ACUM, EI NEREPREZENTAND UN PERICOL PUBLIC IN FATA MAGISTRATILOR(EU CUNOSCAND SUBIECTUL), STIU CA DOMNUL CARE L-A SECHESTRAT SI L-A LEGAT CU LANTUL PE ACEL CETATEAN ESTE LIBER, NEPREZENTAND PERICOL PUBLIC. STIU CA ATUNCI CAND UN OM FURA AUTOMAT DEVINE INFRACTOR SI MAI STIU CA INFRACTORUL NU SE MAI POATE BUCURA DE ACELEASI DREPTURI CA SI MINE SI CA II SE IAU UNELE DREPTURI, INCLUSIV DREPTUL LA LIBERTATE. CHIAR DACA DL BECALI I-AR FI SECHESTRAT(CEEA CE NU SE VEDE PE CASETA) EL NU AR FI TREBUIT CONDAMNAT PTR ASTA. NU AR TREBUII SA FIE CORECT NICI DIN PUNCT DE VEDERE LEGAL SI NICI MORAL. NU POATE UN HOT SA SE PLANGA DE PRIVARE DE LIBERTATE IAR PROCURORII SA-I DEA CURS. CHIAR DACA AU AVUT SUPORT LEGAL, INSEAMNA CA LEGEA E STRAMBA, SI EA TREBUIE REVIZUITA SI FACUTA IN FAVOAREA PAGUBITULUI, NU A HOTULUI, A INFRACTORULUI. HOTUL TREBUIE SA STIE DE FRICA, CA II SE POATE INTAMPLA CEVA RAU DACA FURA (DIN TOATE PARTILE), NU PAGUBITUL SA-I FIE FRICA DACA SE APARA. CEEA CE S-A INTAMPLAT ASTAZI ESTE O PATA NEAGRA PENTRU JUSTITIA ROMANA SI PTR DREPTATEA DIN ROMANIA. SI ATUNCI, MACAR LASATI-MA SA NU MAI CRED IN DREPTATEA DIN JUSTITIA ROMANA SI NICI IN SISTEM. CA SA FIU SINCER PANA LA CAPAT…LASATI-MA PE MINE CA CRED CA SISTEMUL E CEL CARE MA FACE PE MINE SA SUFAR SI SA „MOR DE FOAME” SI CARE IMI TRAGE MIE DIN BANI, FARA SA-I VAD, LEGAL!!! ATUNCI LASATI-MA PE MINE SA CRED CA SISTEMUL ESTE MAI PERICULOS PTR MINE DECAT BECALI. ATUNCI LASATI-MA SA CRED IN MINE SI NU IN VOI!

    Comentariu de Justitiarul — 07/04/2009 @ 1:43 AM | Răspunde

  28. Scuzati-mi impertinenta de a-mi permite sa intervin dar am si eu o nelamurire maaaare.Cum se face ca tot felul de interlopi sunt lasati liberi , pe motiv ca nu reprezinta pericol social????????????Dvs.va simtiti in siguranta pe strada???La mall nu poti merge ca deh ai toate sansele ca vreunul dintre clanuri sa-si regleze coturile iar tu ca simplu vizitator sa te trezesti lovit…etc.Joia trecuta la McDonald’s ,incercand sa servim un amarat de hamburger , la o masa vecina se asezara trei doamne si un domn de etnie roma , domn si doamne ii numesc eu… pt. ca au avut un comportament de toata scarba…. masa la care se asezasera avea o pata…….efectiv o pata de vopsea(a avut grija dl.sa afle toata lumea ca pe masa lui exista o pata de vopsea ),cand brusc a inceput sa injure tot:fast food-ul,mancarea(inclusiv hamburgerii…Inchipuiti-va ca eram cu copilul meu la masa……cand s-a intamplat toata sarada asta.Nu ne-a ramas decat sa renuntam la ceea ce comandasem,sa ne ridicam si sa plecam.Deci si cu masa platita si nemancati ceva de genul.Eu personal m-am saturat de nesiguranta de zi cu zi….de pe strada, din casa,din masina de peste tot.
    Se pare ca incercam sa ii integram cu disperare pe romi intr-o societate „civilizata” , insa la final s-ar putea sa ne integreze ei pe noi.Chiar nu va deranjeaza comportamenul, tupeul si stilul de a-si aplica propria lege acesti interlopi?Cred ca paralel au si ei un cod penal si un cod de procedura penala , in care sanctiunile au caracter violent si se aplica tuturor care nu se supun lor….mafie! ce ar putea fi altceva?
    Nu stiu care va sunt considerentele reale care va determina sa-i puneti in libertate , insa deciziile dvs.afecteaza oameni nevinovati , iar oamenii nu mai au incredere in justitie.Este foarte interesant totodata cum Geamanu , este liber in urma savarsirii infractiunii de furt calificat si este liber bine mersi.Am vazut intr-o seara niste parinti la tv care povesteau cum si-au vazut copilul omorat de catre acest interlop….Spuneau la stiri asta seara ca toti cei implicati in furtul autoturismului lui George Becali, nu au nici o condamnare ci decat dosare penale….asa ceva ,nici nu am cuvinte sa descriu ceea ce simt vazand aceste personaje care i-au in deradere pe toata lumea.
    Vreau sa va spun ceva si cu asta inchei,pt.ca sincer nici nu stiu cum am dat de acest site,si nici macar nu stiu ce astept scriindu-va acest mesaj , dar va spun un lucru si imi asum ceea ce spun: cineva mi-a spart geamul de la masina in seara de 13 februarie.Bineinteles am mers la sectia de politie sa declar ce s-a intamplat.Hm politistii s-au uitat taaaaaaare ciudat la mine ,intrebandu-ma totodata :”Bun domnisoara,am inteles,cineva v-a spart geamul,dar noi cu ce va putem ajuta?”Deci un mare furuncul al societatii il constituie politia in sine….care nu-si face datoria DELOC , ceea ce da nastere legii junglei,din necesitatea de ati apara un bun ce-ti apartine,instinctiv pentru a supravietui constientizezi ca viata e o jungla, cel putin in capitala.
    Va urez o noapte buna!!!!!!!!!!!!

    Comentariu de Brigitte — 07/04/2009 @ 3:57 AM | Răspunde

  29. Desi s-a postat pe-aici demult, mi-am adus aminte de „judein romanica” legat de o chestie de azi. Dar nu l-am mai putut accesa (are tot felul de hieroglife). Imi amintesc ca de fapt l-am mai cautat o data fara succes.
    Oare mai scrie omul? Si daca da, unde?
    Merci!

    Comentariu de o colega — 18/01/2011 @ 8:44 PM | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

