CRISTI DANILEŢ – judecător

31/10/2007

Atacuri subterane

Filed under: securisti — Cristi Danilet @ 9:08 PM

avatar-25.jpgFara intentia de a sadi panica si fara a incerca sa par paranoic, evoc un fapt:

Acum doua zile m-am intalnit cu o persoana care mi-a spus ca intr-un anumit anturaj, un personaj sus-pus se lauda ca strange informatii despre mine, referitoare la niste evenimente petrecute acum 7-8 ani. Nu pot sa spun decat: `Saracul, daca imi citea CV-ul care e public sau daca imi dadea un telefon, chiar nu trebuia sa faca efortul de a rascoli atatea…arhive`.

Ieri am primit un e-mail in care eram avertizat de un amic ca prietenii de suflet ai aceluiasi personaj au avut intalniri cu niste ziaristi carora le-au relatat o multime de aspecte legate de activitatea mai multor persoane in timpul ministeriatului Macovei. Logic, eram si eu printre acestea. Si iar imi spun: `Saracii, cum isi pierd ei timpul cu trecutul! Si ce sete de razbunare!`. Si ce fain se cheltuie banii statului pentru activitati – nu-i asa?! – de interes, probabil public!

Acum, si eu ca tot omu`: chiar is curios si eu sa aflu ce am facut in ultimii – hai sa spunem -10 ani.

Traiasca Romania democrata, tara drepturilor omului!

7 comentarii »

  1. Nu mai este demult pentru nimeni un secret ca sub masca de independenta si onorabilitate a CSM se ascunde de fapt o foarte bine organizata mafie a famigliilor in care cei curati sint o minoritate ignorata.
    Dar daca si aceasta minoritate devine suparatoare se incearca eliminarea ei dupa toate metodele fostei securitati. Cu proba dosarelor si a informatiilor de santaj. Pentru ca ei se pricep sa raspindeasca zvonuri pana le fac credibile.
    Cred ca ar trebui sa luati in serios varianta ca cei din Comunitatea Europeana sa fie sesizati concret si sa se ia masurile care trebuie inclusiv salvgardarea.
    Chiar si pentru cei mai naivi devine clar ca avem in fata un sistem mafiot, clientelar, care aplica legile dupa bunul plac.
    Si asta in timp ce tara noastra,datorita imposturii, incompetentei si coruptiei celor pusi sa aplice legea se cufunda intr-un chaos: crime violuri, conflicte armate pe strazile oraselor.
    Si toate sub obladuirea unui guvern corupt, al unui CSM corupt in majoritate si santajabil cu probe de dosar !!
    TREZESTE TE POPOR ROMAN

    Comentariu de Argus — 01/11/2007 @ 6:33 AM | Răspunde

  2. Comisia Europeana este informata in mod curent, stati linistit! Daca cineva isi face impresia ca ei nu stiu situatia reala din Romania, se inseala.

    Comentariu de Cristi — 01/11/2007 @ 7:23 AM | Răspunde

  3. Deci, mey, noua ta poza e mai buna. Tine-o tot asha.

    Comentariu de dadatroll — 01/11/2007 @ 4:12 PM | Răspunde

  4. mie mi-ar tihni daca tot spuneti lucrurile astea, sa dati si niste nume si niste situatii concrete. altfel, si sper sa nu va jignesc in vreun fel, toata schema e un fel de bu-hu-huu! din care doar cei implicati inteleg ceva.

    Comentariu de cru — 01/11/2007 @ 4:13 PM | Răspunde

  5. Dar nu mi-ar tihni mie. Nu-i asa? Am sa reflectez. Dar nu mai repede de o luna, am spus. Apoi voi prezenta jurnalul zilnic al modului in care comunismul domina justitia romaneasca, frica e stapanul absolut, iar autoritarismul e lege.

    Comentariu de Cristi — 01/11/2007 @ 5:02 PM | Răspunde

  6. Cazul procurorului Sintion de la MIRA arata foarte clar ca cei care sint certati cu legea nu sint putini si ca CSM nu prea a aparat procurorul la nevoie. Despre nevoia de reforma se poate vorbi foarte mult dar se face foarte putin. pentru ca mafiotii de la CSM nu au nici un interes sa purifice sistemul !
    Va promit sprijin la nivel international daca este nevoie !!

    Comentariu de Severin — 02/11/2007 @ 5:42 AM | Răspunde

  7. Pe baieti nu-i intereseaza cv, ci intimitatea. Esti afemeiat, dar in acelasi timp si insurat iti vor face un filmulet sau poze. Iti place in timpul liber sa mai chefuiesti cu prietenii vor avea grija sa te atraga intr-o situatie mai putin placuta. Cum sa ajungi sa iei un concurs de presedinte, mai ales la tribunal (ordonator tertiar)cand tu nu ai nimic cu care sa poti fi influentat sau santajat cand e nevoie? Credeti ca vor sa ajunga in functii importante oameni care sa faca dupa capul lor? Oameni liberi si nesantajabili sa conduca? Unde s-a mai auzit asta in Romania?

    Comentariu de dunareanu — 01/03/2008 @ 1:03 PM | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

