CRISTI DANILEŢ – judecător

27/03/2010

Semneaza si da mai departe!

Filed under: democratie participativa — Cristi Danilet @ 11:06 AM

Semnati alaturi de magistrati!

Haideti sa aratam tutoror ca dorim o justitie curata!

Semnati petitia Demnitate si Integritate! www.sar.org.ro/blog/?p=1490

Trimiteti indemnul de a semna si altora, tuturor acelora care sunt de acord sa sprijine reforma morala a magistratilor care, iata, este dorita si din interior (300 de magistrati au semnat in primele 72 de ore). Magistratii insisi isi doresc colegi profesionisti si reguli clare de acces si promovare in justitie. Am asteptat cu totii acest moment timp de 20 ani.

Pana acum, au semnat pentru sustinerea protestului nostru: avocati, grefieri, profesori, jurnalisti, economisti, ong-isti, justitiabili, filosofi.

Semnati  si dvs! Si dati mai departe!

Judecator Cristi Danilet

10 comentarii »

  1. Am semnat si eu petitia…

    Comentariu de Cosmin Cristea — 27/03/2010 @ 3:13 PM | Răspunde

  2. adica nu am semnat-o deoarece eu nu sunt judecator…ci un justitiabil care si-a pus sistemul in cap…– eu am scris ca sustin protestul judecatorilor (in stilul meu)…

    Comentariu de Cosmin Cristea — 27/03/2010 @ 3:15 PM | Răspunde

  3. Si daca se aduna 10.000 de semnaturi, credeti ca Bejinariu, Pivniceru sau Costiniu se vor lasa impresionati de asa ceva?
    Credeam ca va cunoasteti mai bine sefii!
    Oricum, am semnat dar….

    Comentariu de Aura N. — 27/03/2010 @ 6:23 PM | Răspunde

  4. Cu totii ar trebui sa o sustinem. Semnez si ader la astfel de actiuni inerente. Catalin Gaman _ Onesti

    Comentariu de Catalin Gaman — 27/03/2010 @ 9:17 PM | Răspunde

  5. Ptr. o justitie corecta, demna de respect si banii publici care-i cheltuieste…

    Comentariu de drd. Silvia Tabusca — 28/03/2010 @ 7:33 PM | Răspunde

  6. Am semnat deja, alaturi de magistratii integri, demni si buni profesionisti,pentru a sustine demersul lor/al nostru si impotriva acelora care si-au calcat in picioare demnitatea, pentru a da hotarari in favoarea celor de la care au luat şpagă ( suna bine, magistrat alaturi de spaga?!) sau hotarari in favoarea acelora fata de care au obligatii, facand parte din aceeasi „cârdăşie”. Pe acestia din urma i-am cunoscut! Merci Ecris!
    Am semnat impotriva acelora care se descalifica obligandu-ne sa ajungem la CEDO. Am semnat impotriva malversatiilor CSM, care sustine si incurajeaza coruptia din justitie.
    Am semnat pentru ca dupa un an de zile nu am primit raspuns la o plangere penala.
    Iertati-ma, nu pot motiva in drept! Sunt justitabil.

    Comentariu de doina florescu — 28/03/2010 @ 8:27 PM | Răspunde

  7. Am semnat si semnez inca odata petitia, deoarece sunt avocat si alaturi de judecatorii care au formulat aceasta petitie si cei care li s-au alaturat sunt intru totul de acord cu reformarea justiei.
    Am studiat cu atentie lista judecatorilor care au semnat petita si mi-a atras atentia un fapt ce m-a determinat sa mai scriu odata, ocazie cu care atrag atentia ca printre toti judecatorii care sunt pe lista, respectiv cei 300, nu este niciun judecator din jud. Galati.Scot in evidenta acest lucru deoarece in acest judet, dupa parerea mea, parere formata ca urmare a solutiilor date in numeroase procese de acestia,este fief-ul PSD-ului si a fostilor securisi care intervin pe langa judecatori corupti si dau solutii care ii defavorizeza pe oamenii ce vin cu incredere si speranta ca problemele lor juridice se vor rezolva, dar pleaca dezamagiti si nu stiu incotro sa o mai ia.Este trist ce se intampla, dar am speranta ca este inceputul schimbarilor necesare intrun stat de drept.
    D.le Danilet luptati in continuare pentru demnitatea profesiei dvs. pentru onestitate si nu in cele din urma pentru reformarea sistemului.

    Comentariu de Emilia Hristescu — 01/04/2010 @ 10:01 AM | Răspunde

  8. semnez!subscriu!schimbare!

    Comentariu de Anca — 02/04/2010 @ 10:13 PM | Răspunde

  9. Trist comentariul doamnei Emilia Hristescu, cât despre Suceava ce să zic?! Am urmărit lista semnatarilor, în speranţa că ideea mea despre justiţie este una eronată…deşi m-am bucurat când am văzut că există şi magistrataţi care ies în faţă, restul au tăcut! Pe mulţi îi cunosc, fiind foşti colegi, unii de şcoală, unii de liceu, unii de facultate…
    Tristeţea e adâncă când vezi aceşti oameni mediocri, unşi semizei într-un sistem noroios, care nu au măcar decenţa de a ridica ochii spre lumină, de a face un gest elementar…nu de curaj, ci de bun-simţ.

    Comentariu de alexandru m — 08/04/2010 @ 1:39 PM | Răspunde

  10. Susţin protestul ! Dar nu vă lăsaţi !!! Nu există imposibil , există „NU VREAU !! „…. Acţiune !!…mai multă decât vorbărie !

    Comentariu de Adrian Anghel — 29/05/2010 @ 10:13 AM | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

