CRISTI DANILEŢ – judecător

21/01/2011

Viata privata a magistratilor

Filed under: 1. EXPLICATIE — Cristi Danilet @ 6:59 PM

NU IMI DAU ACORDUL MEU PENTRU A FI FOLOSIT TEXTUL SAU FOTOGRAFIA DE MAI JOS DE CATRE ALTE PERSOANE.

In urma cu un an de zile scriam de cineva care a furnizat niste informatii presei de scandal in legatura cu viata mea privata. Afland, eu insumi am dezvaluit public acel aspect, tocmai din dorinta de a arata ca nu am de ce sa imi fie rusine. Presa, dovedindu-se sanatoasa, nu a mai scris nimic.

Acum, vad ca il ataca pe Horatius.  Au aparut pe un site poze de la o petrecere unde am fost mai multi prieteni. Am fost si eu acolo. Si da, recunosc, la acea petrecere ne-am simtit bine, ne-am facut poze, ne-am distrat. Asta fac oamenii normali.

Nu are legatura cu institutiile, cu calitatile oficiale. E viata privata, la care avem si noi dreptul.

PS. In stanga sus am pus o poza cu mine, cantand karaoke intr-un bar din Bucuresti, in urma cu un an. Ma autodenunt cu ocazia asta, mai inainte ca respectiva poza sa fie publicata de altcineva. Eram inconjurat de prieteni, inclusiv magistrati. M-am distrat bine, am luat o gustare si am baut un pahar de vin – asa macar aveam o scuza pentru notele false.

PPS. recomand un articol pe tema data si un altul pentru o situatie oarecum similara cu un judecator din Elvetia.

PPPS: pentru cei care ar avea curiozitatea sa stie daca e vreo chestiune deontologica in joc, le spun ca NU – atat timp cat ce faci in viata privata nu are legatura cu profesia, NU. Pentru mai multe lamuriri, a se vedea: Comentariu asupra principiilor de la Bangalore, pct.32 si 33, pct.102-106, pct. 111-118. Singura chestiune care se poate pune este de deontologie a celor care publica fotografiile din viata privata a persoanelor ce ocupa functii publice, mai ales cand acolo apar si persoane care nu detin asemenea functii (a se vedea von Hannover c. Germania 2004, Sciacca c. Italia 2005)

PPPPS: Ministrul federal al apararii din Germania poarta tricou cu AC/DC si canta cand are ocazia. In fine, banuiesc ca e cunoscut ca un lider de opinie de la noi, Robert Turcescu, asculta des rock si chiar a cantat intr-o formatie.  Afara chiar se recomanda: `iesiti din sala de consiliu in lumina reflectoarelor`. Cat despre mine, am fost la concertele din Romania cu Rolling Stones, Whitesnake, Def Leppard, Metallica, AC/DC, Iron Maiden – evident, m-am imbracat adecvat (tricou negru, insigne, ciucate) si m-am comportat ca atare (dat din cap, cantat pana la ragusit, consumat bere).

 

63 comentarii »

  1. Am vazut si eu articolul cu pricina… Iar ceea ce au scris in legatura cu pozele este total deplasat. Cred ca foarte multi au uitat sau nu inteleg ca magistratii sunt, in primul rand, oameni…

    Comentariu de Ally — 21/01/2011 @ 7:50 PM | Răspunde

  2. Domnule Cristi Danilet….
    Nu este fapta penala ca paparatii surprinde in diferite situatii persoanele cu functii publice (senatori, ministri, magistrati, politisti)
    Nu sunt fapte penale nici discutiile particulare ale cetatenilor cu privire la o persoana publica, nici parerile cetatenilor care nu sunt pe placul persoanei publice, nici acuzatiile la adresa persoanei publice.

    Comentariu de Cosmin Cristea — 21/01/2011 @ 8:07 PM | Răspunde

  3. Aveţi mare dreptate!Fiecare om are dreptul la o viaţă privată. Niciodată nu mă deranjează şi nu mă revolt cu mânie proletară, când apar în presă scene cu demnitari care se distrează ca orice om normal.

    Dar, dacă eu aş avea o fotografie compromiţătoare a unuia dintre procurorii care îi apără pe cei care au săvârşit falsuri intelectuale sau judecătorii care îmi încalcă drepturile mele, jur că aş posta-o pe toţi stâlpii. Norocul meu, pentru că ştiu că aş încălca o lege,este că nu deţin o astfel de fotografie. Nu aş avea procese de conştiinţă, nici magistraţii care îi apără pe infractori nu au mustrări şi sunt convinsă că nici Dumnezeu nu m-ar pedepsi .

    Gândiţi-vă că orice încălcare a dreptului legitim al cuiva, chiar dacă este motivată în drept, duce la alte abuzuri.

    Cui i-a adus prejudicii colegul şi prietenul dvs ?

    Poate că este vorba doar de invidia unei persoane necinstite dar, sunt convinsă că sunt şi justiţiabili, fricoşi sau laşi, care se bucură în taină.Poate că nu ştiţi dar, magistraţii nu prea sunt iubiţi de popor.

    Oare cine o fi de vină?

    Comentariu de dictaturajustitiei — 21/01/2011 @ 8:17 PM | Răspunde

  4. @dictaturajustitiei…
    Nu mai fiti frustrat si revoltat pe judecatori, deoarece nu veti castiga nimic. Eu unul am vizat ca actualul CSM, impreuna cu MJ, PICCJ, ICCJ, MAI se vor implica in functionarea corecta a Justitiei. MJ arata spre CSM si MAI ca fiind reposnsabili de functionarea justitiei. ICCJ sustine ca PICCJ este responsabil de functionarea corecta a Justitiei. PICCJ, depasit de situatie, nu vrea sa se implice in functionarea corecta a Justitiei. Noua conducere a CSM vrea sa stie totul.
    Noua conducere a MAI trebuie felicitata. Am vazut la televizor urmatoarele: Politia nu mai duce pe cetateni la Psihiatrie ci salvarea; politistii si militarii nu mai folosesc Legea 61 din 1991 ci Legea 60 din 1991.
    E de datoria noastra a cetatnetilor sa ne implicam in functionarea corecta a Justitiei.

    Comentariu de Cosmin Cristea — 21/01/2011 @ 9:11 PM | Răspunde

    • Dacă aş mai fi sperat ceva de la justiţia romănă mi-aş vede liniştită de viaţa mea particulară, la fel cum îşi doreşte şi d-nul judecător şi nu-l condamn, şi nu aş mai sta pe site-uri şi bloguri zi şi noapte.

      Că le câştig sau pierd procesele, viaţa mea nu se schimbă şi,de aceea, familia mea insistă să renunţ.
      Sentinţele date nu au o importanţă materială ci doar una morală, dacă puteţi să mă înţelegeţi.

      Îmi este tot mai greu să trăiesc într-o ţară cu factori de decizie, nu neapărat politici, corupţi,iresponsabili sau poate doar slab pregătiţi.

      Am văzut şi eu cu ochi buni, este adevărat,faptul că niciunul dintre cei care au dat un interviu noului CSM , nu au promovat.

      Probele scrise sunt totdeauna de preferat, notarea fiind mai obiectivă atunci când nu se vând subiectele dinainte.
      În anul 1975 a fost mare scandal mediatic în legătură cu admiterea la Facultatea de Drept din Bucureşti. Din anul următor, până la căderea rgimului comunist, nu s-au mai dat probe orale la examenul de admitere în nicio facultate.

      Comentariu de dictaturajustitiei — 23/01/2011 @ 1:36 PM | Răspunde

  5. „On a toujours besoin d’un plus petit que soi”
    Regret ca astfel de istorii se intampla tocmai celor „fara prihana”; nu sunt vreo cunostinta a domnilor judecatori despre care se vorbeste aici. Dar nici nu pot spune ca nu ii cunosc! Ii cunosc pentru ca le urmaresc activitatea- inclusiv cea publicistica, de mai mult timp. Mi-ar fi si teama sa ma apropii de domniile lor, am invatat ceva din patania lui Icar.Dar,fara a spune ca au datorii fata de noi pentru ca i-am sustinut si au putut verifica „de unde bate vantul”, fapt care cred ca le-a dat incredere si determinare sa urmeze aceasta cale spinoasa,nu pot sa nu ma intreb, caci nu prea au spus-o pana in prezent, nu pot sa nu ma intreb, in ce fel soarta noastra se va imbunatati, asa cum am sperat, prin prezenta domniilor lor pe aceste posturi. De aceea, proverbul cu care am inceput ar trebui sa fie un memento. Iar cu privire la faptele concrete relatate ca picanterii din viata domnilor magistrati, cine le poate lua in serios? Noi,in nici un caz, ramanem cu siguranta alaturi! Iar daca vom fi uitati, ne vom resemna si ne vom „linge ranile” in tacere.

    Comentariu de Adriana Florescu — 21/01/2011 @ 11:06 PM | Răspunde

  6. Abia acum am văzut respectiva fotografie a d-lui jud. Dumbravă şi m-a pufnit râsul. Este o fotografie simpatică de oameni normali. Nu mi se pare deloc compromiţătoare dar, faptul că dădeaţi exemple de condamnări la CEDO, care între timp au dispărut,îmi arată că şi pe dvs vă deranjează nedreptatea.

    Şi judecătorii au dreptul să se distreze dar, şi noi avem dreptul să nu ni se pună pumnul în gură adică să fim lăsaţi să vorbim în instanţă şi să beneficiem de o judecată corectă.

    Comentariu de dictaturajustitiei — 21/01/2011 @ 11:19 PM | Răspunde

  7. @ROBERTO…
    Cu privire la acest mesaj al tau pot spune doar …. **Securistii conduc Romania**. ROBERTO tu esti o ramasita a securitatiii sau un copil al securitatii deoarece incerci sa intimidezi cu astfel de mesajae amenintatatoare, santajiste, etc.
    Domnule Cristi Danilet… nu trebuie sa va fie frica de cei ce se trag de copii si ramasitele Fostei Securitati si ocupa pozitii cheie in Stat.

    Comentariu de Cosmin Cristea — 22/01/2011 @ 8:03 PM | Răspunde

  8. Domnule Cristi Danilet….
    Am trimis lui ROBERTO, prin e-maill acest mesaj.

    **Cine esti tovarase?
    From: cosmin cristea Add to Contacts
    To: dd_nicolae@yahoo.com

    –––––––––––––––––––––––––––

    Stimate tovaras…
    Cum iti permiti sa trimiti pe blogul domnului judecator Cristi Danilet mesaje amenintatoare si intimidatoare? Cu ce te ocupi tovarase tu? Din cate imi dau seama tu te ocupi de crearea si protejarea privilegiilor. Din mesajul trimis pe blogul domnului judecator Cristi Danilet reiese ca amenintarile, intimidarile, santajul, etc. sunt activitati zilnice ale grupului din care faci parte. Vreti sa va protejati grupul infractional prin a ataca doi membrii ai CSM?**

    Comentariu de Cosmin Cristea — 22/01/2011 @ 8:22 PM | Răspunde

  9. SUNT VECHII SECURISTI SI SLUGOII LOR:

    IN GERMANIA; MINISTRUL APÄRÄRI; CANTÄ PESTE TOT; CAND ARE POFTÄ; ESTE ROCKER

    NU VÄ MIRATZII , BOLSEVICII NU AU MURIT.

    de aceia voi tinerii, trebuie sä-i inlocuitzi urgent.

    avem mari sperantze.

    Comentariu de theo — 22/01/2011 @ 10:10 PM | Răspunde

  10. trebuie urgent o lege.

    nimeni nu are voie sä intre in viatza privatä, indiferent ce profesie s-au post ocupä.

    ajunge cu mizeria, aici nu este vorba de libertatea presei, este vorba de murdärie omeneascä.

    Comentariu de theo — 22/01/2011 @ 10:14 PM | Răspunde

  11. pot fii tovaräse, „mai bätranele” S-AU ARGATZII LOR; CE LE STAU IN OCHI; JUDECÄTORII TINERI

    Comentariu de theo — 22/01/2011 @ 10:16 PM | Răspunde

  12. Cristi, te rog nu uita : inainte de a fi magistrat sau membru CSM trebuie sa fii om. Asa ca nu ar trebui sa va intereseze ce si cum comenteaza lumea despre viata privata
    intrebare (de baraj) : ce cantai cand a fost facută poza la karaoke ? banuiesc ca ceva de Verdi (dupa atitudine)

    Comentariu de radu — 23/01/2011 @ 10:56 AM | Răspunde

  13. Din pct meu de vedere problema aceasta vine si din sistem.Am auzit multe povesti despre interviul si testul psihologic de admitere la INM in care exista 2 raspunsuri, unul omenesc si unul corect la care se asteapta cei de acolo.
    Este adevarat??

    radu

    Comentariu de un student — 23/01/2011 @ 12:44 PM | Răspunde

    • Nu stiu de care `problema` vorbiti – singura `problema` este incalcarea drepturilor omului saub aspectul vietii private, valoare pe care trebuie sa o cerem cu totii a fi respectata, indiferet de calitatea lui.
      Eu nu stiu ce povesti ati auzit dvs, asa ca nu stiu ce este adevarat. Prefer sa ma conduc dupa fapte, si nu dupa barfe, zvonuri, internauti anonimi, site-uri neasumate etc.

      Comentariu de Cristi — 23/01/2011 @ 12:52 PM | Răspunde

  14. Fiind judecători, şi mai nou chiar membri CSM, viaţa dumneavoastră nu mai este chiar atât de privata cum pare. Aşteptaţi-va ca similar leaderilor politici, artiştilor, … etc, sa mai paţiţi dintr-astea. Cred că trebuie sa ignoraţi asemenea picanterii din presa, în masura în care nu vi se pun in cârcă fapte ilegale şi/sau false. Trebuie să trăiască şi ziariştii ăştia din ceva, că şi-aşa nu le mai cumpără nimeni maculatura.
    În altă ordine de ideii, am informaţii că o firmă renumită prin ţepe a mobilat până pe 17.12.2010 sălile de judecată http://www.juridice.ro/132681/precizari-ale-mj-ref-licitatie-in-vederea-atribuirii-unui-contract-de-furnizare-mobilier-pentru-salile-de-judecata.html :-) . Adjudecarea contractului s-a făcut prin licitaţie publică accelerată la care a contat decisiv preţul de achizitie. Avertizaţi-vă colegii de la Judecătoria Trimişoara, Tribunalul Alba-Iulia, Tribunalul Mehedinţi, Curtea de Apel Oradea, Tribunalul Bihor, Judecătoria Cluj-Napoca, Tribunalul Vrancea, Judecătoria Deva, Curtea de Apel Braşov, Judecătoria Câmpulung Moldovenesc, Judecătoria Gura Humorului, Judecătoria Slatina, Judecătoria Balş, Tribunalul Teleorman, Judecătoria Alexandria, Judecătoria Zimnicea, Judecătoria Turnu Măgurele, Tribubalul Brăila, Judecătoria Brăila, Judecătoria Însurăţei şi Judecătoria Făurei că sunt în mare pericol! Am doi colegii care „au reuşit” fără prea mare efort, să rupă în garanţie paturile pe care şi le-au cumpărat de la aceeaşi firmă. Puneţi în sălile de judecată inscripţii avertizoare pentru public, să nu cumva să supraaglomereze cele 86 de banchete cu 3 locuri, pe cele 141 de banchete cu 4 locuri, pe cele 60 de banchete cu 5 locuri. Mare atenţie să nu pedepsiti „live în şedinţă” pe arestaţii pe care-i veţi aşeza pe cele 8 banchete fără spătar, sau în cele 9 boxe pentru inculpaţi; ţineţi-i mai bine în picioare!
    Cred că la dotarea instituţiilor publice mai trebuie privit şi spre calitate, nu numai după preţ.
    Apropos de achiziţie, upgrade-area sălilor, ca idee, este un lucru lăudabil, dar nu înţeleg de ce s-o fi făcut şi pe la judecătorii pe cale de dispariţie precum cele din Însurăţei şi Făurei :-0 ?

    Comentariu de Ioana Maria Vlas — 23/01/2011 @ 1:55 PM | Răspunde

    • La Oradea, inainte de sarbatori, toate cele trei instante din Palat au primit mobilier. `De la Minister` – a fost explicatia. Acum, nu stiu cum se face dar toti prin birouri aveam mobilier nou. Lucurirle sunt ca in Romania: in urma cu 2-3 ani MJ a solicitat o lista cu necesar. Fiecare instanta a dat-o. Apoi, tacere totala. Motiv pentru care instantele au cumparat cu banii lor mobilier. Acum, a venit si cel de la MJ. No, daca tot s-au cheltuit banii, schimbam mobilierul si ala noi, devenit de acum vechi, va fi donat, sper, si nu pus pe foc.

      Comentariu de Cristi — 23/01/2011 @ 11:35 PM | Răspunde

    • :-) :-) :-) ! Ati schimbat un mobilier nou, cu alt mobilier nou, dar mai prost „de la Melester”! … fusese „tacere totala” pentru ca nu se stia cum se va solutiona procesul cu IKEA http://www.zf.ro/companii/ikea-ii-plateste-lui-catarama-1-8-milioane-de-euro-dupa-un-proces-de-cativa-ani-7452417 . In octombrie 2010, dupa ce ICCJ a acordat un „bonus” de 1.1 milioane € neceruti initial, la cei 0.6 milioane € productie neterminata in litigiu, trebuia sa iasa si ELVILA cu ceva la inaintare. Asa s-a ajuns la „licitatia accelerata” si cadoul de Craciun catre instante. Ce veti face daca IKEA castiga la Luxemburg si va scoate mobila la licitatie … pentru acoperirea desdaunarilor :-) :-) :-)

      Comentariu de Ioana Maria Vlas — 24/01/2011 @ 9:27 AM | Răspunde

  15. Nu este nici pirma data si nu va fi nici ultima, cand presa din lipsa de subiect „senzational” publica astfel de articole eu nu vad de ce va suparati pentru ca nu este nici ilegal nici imoral sa te distrezi ….sa faci caraoche sau sa bei vin ori sa faci poze amuzante!!! Nu va mai enervati pentru astfel de subiecte nu isi are rostul ..parerea mea desigur, mult succes in continuare!!!

    Comentariu de Marius — 23/01/2011 @ 3:33 PM | Răspunde

    • Dar nu ma enervez deloc. Doar ca subliniez ca drepturile omului au devenit subiect de santaj pentru unii de se dau drept deontologi.

      Comentariu de Cristi — 23/01/2011 @ 11:32 PM | Răspunde

  16. Nu vreau sa va iau in bataie de joc,dar aveti fatza mai degraba de rocker sau de popa decat de judge.

    Comentariu de balbeck — 23/01/2011 @ 5:00 PM | Răspunde

    • Intr-adevar. Ce sa fac?! Fiecare are fata cu care se naste.

      Comentariu de Cristi — 23/01/2011 @ 11:31 PM | Răspunde

      • Domnule judecător,

        înţeleg că v-am supărat cu alte comentarii care nu erau nici împotriva dvs şi nici a d-lui jud.Dumbravă, nu aţi fost dvs judecător în vreunul din dosarele mele dar, vă rog mult să citiţi ce am spus despre lungimea părului.

        Nu mie este nevoie să îmi scrieţi că ,,Judecatorul nu are voie sa bea, sa aiba parul lung, sa poarte blugi, tricou negru, sa umble in costum de baie la plaja, sa se certe cu nevasta, sa strige la copil, sa stranute, sa cashte, sa sughita, sa vorbeasca cu prietenii, sa se intalneasca cu vecinii etc. Apoi ne miram ca judecatorii nu cunosc lumea si nu au simt social. Doamne, oare stim ce vrem? Cu siguranta, sa ii bagam intr-o cusca de unde sa ii scoatem sa judece si apoi inapoi in cusca.,,

        În momentul în care aş gândi astfel şi mi-aş permite să scriu următoarele ,,17.Nu vreau sa va iau in bataie de joc,dar aveti fatza mai degraba de rocker sau de popa decat de judge.,, mi-aş pune serioase semne de întrebare în legătură cu persoana mea.

        Dacă am ceva de spus şi de scris este împotriva altora şi numai atunci când deţin probe scrise!

        Duşmanii dvs şi ai d-lui judecător Dumbravă sunt colegii dumneavoastră.

        Comentariu de dictaturajustitiei — 24/01/2011 @ 12:25 AM | Răspunde

        • Dar chiar deloc nu m-am suparat pe dvs. Nici vorba. Doar ca imi mai expun si eu in mod public frustrarile. Macar atat sa pot face pe blogul meu :)

          Comentariu de Cristi — 24/01/2011 @ 12:30 AM | Răspunde

    • În timpul comunismului nu aveai dreptul să ai părul mare, să porţi barbă,…, etc. N-am scăpat încă de comunişti?

      Doar ce l-am înmormântat pe Cristi Paturcă !

      Importantă este lungimea părului sau modul în care judecă? Oare suntem atât de superficiali?

      Comentariu de dictaturajustitiei — 23/01/2011 @ 11:42 PM | Răspunde

      • Judecatorul nu are voie sa bea, sa aiba parul lung, sa poarte blugi, tricou negru, sa umble in costum de baie la plaja, sa se certe cu nevasta, sa strige la copil, sa stranute, sa cashte, sa sughita, sa vorbeasca cu prietenii, sa se intalneasca cu vecinii etc. Apoi ne miram ca judecatorii nu cunosc lumea si nu au simt social. Doamne, oare stim ce vrem? Cu siguranta, sa ii bagam intr-o cusca de unde sa ii scoatem sa judece si apoi inapoi in cusca.

        Comentariu de Cristi — 23/01/2011 @ 11:46 PM | Răspunde

      • Mă bucur că nu v-aţi supărat pe mine.

        Mă simţeam vinovată pentru că mi-am vărsat năduful în primul comentariu.Nu sunteţi dvs vinovat pentru toate nenorocirile.
        Şi totuşi articolul respectiv a avut şi un mare merit. A arătat ce caracter au colegii dvs. şi ne-a demonstrat ce luptă grea veţi avea de dus. După ce am citit comentariile am realizat ce responsabilitate mare aveţi.

        V-am mai dorit mult succes dar, atunci a fost o formulă de politeţe, acum chiar vă voi ţine pumnii!

        Cu respect, Carmen Amza

        Comentariu de dictaturajustitiei — 24/01/2011 @ 12:44 AM | Răspunde

  17. Daca in acel bar se aflau niste interlopi de temut si cineva va poza,ce fel de viata privata mai era?Cum ar fi ca un judecator sa bea cu niste interlopi?Nu s-a intamplat asa,dar prin baruri nu prea e lumea buna.

    Comentariu de balbeck — 23/01/2011 @ 5:03 PM | Răspunde

    • De acord cu interlopii. Asadar, daca intr-un bar se afla interlopi si eu stiu asta, nu am ce cauta acolo.

      Comentariu de Cristi — 23/01/2011 @ 11:30 PM | Răspunde

  18. Bine ca nu mai exista executiile in Romania,ca altfel 90% din cei executati erau nevinovati.

    Comentariu de balbeck — 23/01/2011 @ 5:18 PM | Răspunde

  19. Ma numesc Nicolae Dediu si nu am nici o legatura cu comentariul lui Roberto.
    Vreau sa zic urmatoarele:
    -adresa de e-mail dd_nicolae@yahoo.com este adresa mea de mail;
    -cel care a postat acest comentariu a stiut ca 3 zile nu voi avea legaturi cu calculatorul(fiind plecat la o cumetrie la Brasov cu peste 100 de martori care pot sa confirme acest lucru)
    -a folosit poza mea de blogul meu;
    -nu mai fac parte din UMB din luna mai 2010 cu toate ca domnul Tatu Tudor
    ma pastreaza in continuare in arhivele membrilor UMB;
    -nu sunt ROBERTO si nu am folosit niciodata un asemenea pseudonim.
    Rog pe toti cei care mai vad astfel de comentarii sa verifice sursa si eventual sa ma informeze sau sa ma intrebe daca aceste comentarii imi apartin.

    Comentariu de Dediu Nicolae — 23/01/2011 @ 6:01 PM | Răspunde

  20. Multumesc domnului Cosmin Cristea pentru informare.
    Nu as fi stiut poate niciodata ca acel Roberto foloseste poza mea.

    Comentariu de Dediu Nicolae — 23/01/2011 @ 6:28 PM | Răspunde

  21. Cristi, ma induioseaza naivitatea ta, ” Acum, vad ca il ataca pe Horatius” !!??? sa inteleg ca voi ati venit in gura lupului (recte in capitala intrigilor, loviturilor alla Brutus, a sarutului de Iuda) nepregatiti sa parati loviturile subterane (si suburbane) la imaginea si credibilitatea pe care o aveti si care v-a asigurat locul din CSM ???
    va asteptati la o viata/activitate marcata de fair-play, corectitudine, principii si valori democratice ??? wake up, sunteti membrii ai unui organism ce practica stiinta oculta, compromisul care compromite, loviturile sub centura, un institutie reactionara pana in maduva fibrei sale ce va va respinge ca pe un corp strain, nu sunteti din acelasi aluat, aveti alta stofa si alte target-uri, bref, cantati o alta melodie decat se direijeaza

    Comentariu de Luminita — 24/01/2011 @ 3:09 PM | Răspunde

    • Cursa în care cad mai întotdeauna oamenii corecţi, cinstiţi,morali, cei care cred în principii.

      Ce o fi mai bine :să devină precum ei sau să abandoneze? Sunt curioasă dacă poate rezista cineva fără să-şi pervertească sufletul, neschimbându-şi caracterul şi purtarea.

      Comentariu de dictaturajustitiei — 24/01/2011 @ 5:22 PM | Răspunde

  22. @Luminita…
    Actuala conducere a CSM vrea sa cunoasca cat mai multe… .
    Actuala conducere a CSM este disponibila la comunicare.
    Actuala conducere a CSM doreste ca Justitia sa functioneze corect. De altfel peste 80% din magistrati doresc acest lucru. Incet, dar sigur, Justitia va functiona corect ceea ce inseamna ca Justitia va respecta drepturile cetatenilor si va repara greselile facute de magistrati.
    Nu CSM face dreptate la oameni ci Justitia. Responsabili de Justitie nu este doar CSM ci si MJLC, MAI, ICCJ, PICCJ. Grupul domnului Cristi Danilet si alti membrii din cadrul CSM, MAI, ICCJ, PICCJ sunt interesati de corecta functionare a Justitiei.

    Comentariu de Cosmin Cristea — 24/01/2011 @ 5:37 PM | Răspunde

  23. Eu sunt mai glumet asa si mai vagabond.Sper ca nu v-ati suparat.Mi-au placut raspunsurile dvs.Sunteti un judecator deschis dialogului,multi il refuza.

    Comentariu de balbeck — 24/01/2011 @ 6:40 PM | Răspunde

  24. Daca judecatorul nu are voie sa bea,sa aiba parul mare,sa poarte tricou negru,etc,procurorul ce nu are voie?
    In zona noastra sta o procuroare foarte tanara si foarte frumoasa.Am vazut-o vara asta in fusta foarte scurta,avea o bluza fara maneci,unghii false.In picioare avea sandale.Are voie sau nu?:))
    De ziua justitiei a fost laudata de Kovesi.Inseamna ca e si foarte rea.Asa nu scoate o vorba.E foarte tacuta.Dar la tribunal se transforma in mahalagioaica.As vrea sa o urmaresc o dta.Ii stiu masina.Face naveta la munca.M-am l;uat o data dupa ea.Am depasit-o intr-o curba.Am vrut sa vad reactia ei.Ne salutam si atat.Mi-a spus doar ca am speriat-o cu masina.Nu are timp nici de prieten.S-a despartit de unu`.Ala ii reprosa ca se vad prea rar.Am asistat la discutie.Ea i-a spus ca e foarte ocupata.
    Vreau sa o vad si la sedinte cum se comporta,nu doar in afara serviciului.

    Comentariu de balbeck — 25/01/2011 @ 7:37 AM | Răspunde

  25. Are vreun efect „mica reforma” din justitie?Cand se aplica?Unii deja o aplica din ce am auzit.Cineva se plange ca e vizat direct aceasta mica reforma.Crede ca pentru el s-a facut asta.Il cheama A.N.

    Comentariu de balbeck — 25/01/2011 @ 12:22 PM | Răspunde

  26. Asa bun si care e problema? nu aveti voie sa va distrati, sa iesiti in lume si sa va traiti viata? Presa reprezinta 0, nu ii luati in seama.

    Comentariu de cata — 25/01/2011 @ 12:32 PM | Răspunde

  27. Domnul judecator,purtati-va cat mai normal,ascultati rock,dati din cap,beti bere.E foarte normal.Traiti-va viata cum doriti.

    Comentariu de balbeck — 25/01/2011 @ 12:49 PM | Răspunde

  28. @balbeck
    Tu nu esti de la Secu. Tu esti o persoana folosita de Secu.

    Comentariu de Cosmin Cristea — 25/01/2011 @ 1:45 PM | Răspunde

    • In ce consta ghinionul? Si, mai ales, pt cine?

      Comentariu de Cristi — 25/01/2011 @ 11:57 PM | Răspunde

    • Ghinion pentru cei 2 „fosti”, evident!
      Si tot ghinion pentru „cel mai iubit dintre romani”. Va provoc sa sprijiniti o initiativa umanitara! Avem cazul unui inculpat cu domiciliul in Corbeanca care n-are deloc noroc la procese http://www.mediafax.ro/social/sorin-ovidiu-vintu-a-fost-internat-la-spitalul-floreasca-din-capitala-7916278 . De cate ori a fost convocat la Tribunal pentru a fi judecat, de atatea ori s-a imbolnavit cu o zi, doua, inainte de termen. Ajutorul solicitat de mine vizeaza un transfer al mobilierului dezafectat din Palatul de Justitie Oradea pentru incropirea unei sali de judecata acasa la acest cetatean avid de dreptate. Studiile de specialitate arata ca doar astfel se pot preveni noi imbolnaviri ale acestui cetatean, si simultan i se poate termina procesul intr-un termen rezonabil.

      Comentariu de Ioana Maria Vlas — 26/01/2011 @ 2:10 PM | Răspunde

      • Procedurile din Romania permit ca judecata sa se desfasoare in orice loc unde apreciaza judecatorul ca e adecvat. Teoretic, si in parc sau la caminul cultural. Inainte vreme se facea asa ceva, si impactul social era deosebit. Acasa la inculpat nu stiu daca s-au tinut, dar ca judecatorul sa se deplaseze acasa la martor pt a-l audia, sunt destule cazuri.

        Comentariu de Cristi — 26/01/2011 @ 6:10 PM | Răspunde

  29. De ce nu isi fac blog si alti judecatori?Se tem sa nu fie injurati,amenintati?

    Comentariu de balbeck — 25/01/2011 @ 3:03 PM | Răspunde

    • Poate se tem ca incalca vreun cod deontologic. Sau poate nu au nimic de comunicat in exterior. Eu vreau sa fac educatie juridica, de aceea vorbesc public. Si mai vreau sa influentez politicile publice, de aceea critic f.mult. Altii sunt foarte buni profesionisti in dosare.

      Comentariu de Cristi — 25/01/2011 @ 11:58 PM | Răspunde

  30. Justitia e injusta.E criminala.Un exemplu e Marcel Tundrea.

    Comentariu de balbeck — 25/01/2011 @ 3:42 PM | Răspunde

  31. Mi se pare ca v-am vazut prin CSM, la tv.

    Comentariu de balbeck — 25/01/2011 @ 6:53 PM | Răspunde

  32. BAI ROKERi, (….), ATI LUAT-O IN BARBA DE LA CURTEA CONSTITUTIONALA.
    DANILET < MERGI SI (…..)

    Comentariu de MUTAMBA — 25/01/2011 @ 7:20 PM | Răspunde

    • Stimate….nimeni. Nu pot da drumul comentariului dumitale, pt ca folosesti cuvinte obscene. Probabil e ceva ce te caracterizeaza. Ce fac eu in viata privata nu e treaba dumitale. Cum arat, la fel nu. Cat despre prietenii mei, sunt ai mei si dumneata trebuie sa te obisnuiesti cu aceasta. Sigur, nu am pretentia sa intelegi, ca pentru asta ar inseamna sa ai minim doua clase absolvite si asta nu in 10 ani. Dumneata esti un nimic insa si asa iti vei trai viata in continuare: sub ascunzisul anonimatului. Spre deosebire, eu imi asum cine sunt. Dar deja intru in discutii existentiale si, cum am spus, trebuie cel putin sa depasesti in varsta copiii mei. Ceea ce nu e cazul. Pentru ciuda dumitale: eu nu am luat-o in barba de la nimeni: nici fizic, nici altcumva. Stai pe-aproape.

      Comentariu de Cristi — 26/01/2011 @ 12:03 AM | Răspunde

  33. Ce putem spune de Razvan Bulfinski?A facut 8 ani de puscarie de pomana?I-a fost distrusa familia de magistrati,tatal sau a murit de durere,vazandu-si fiul condamnat pe nedrept.

    Comentariu de balbeck — 25/01/2011 @ 7:38 PM | Răspunde

  34. Am spus de Andrei Placinta ca poate sa fie judecat in stare de libertate pentru tentativa de omoor si inca doua infractiuni mai mici,dar Catalin Voicu si Catalin Chelu de ce nu se pot bucura de acelasi tratament?Cei doi sunt acuzati doar de luare si dare de mita.Sa fie tentativa de omor infractiune mai mica decat tentativa de omor?
    Sau Andrei Placinta are relatii foarte tari,pana la curtea de apel bucuresti,care se presupune ca e din acelasi oras cu familia Placinta.
    Urat ce se intampla in justitie,foarte urat.Am vazut ca la tribunalul bucuresti se dau motivari de arestare copy paste,adica judecatorii copiaza unii dupa altii motivarile de mentinere in arest preventiv.Motivarile au fost date in cazul interlopului Eugen Preda.Am mai vazut ca in justitie se practica frecvent nepotismul.Si in tribunalul bucuresti e la fel…probabil peste tot e la fel.
    Cica magistratii fac dreptate…de ce nu se desfiinteaza justitia asta?Ajung sa ii consider pe magistrati nu doar criminali,dar si interlopi.S-a facut o caracatita cu n brate.

    Comentariu de balbeck — 25/01/2011 @ 8:24 PM | Răspunde

  35. tentativa de omor sa fie infractiune mai mica decat luarea si darea de mita?

    Comentariu de balbeck — 25/01/2011 @ 8:24 PM | Răspunde

  36. Si eu am furat fara sa vreau o adresa de e-mail.De fapt am incercat pe un site o clona.Am bagat nick de fata si adresa de e-mail nickul fetei.Acea fata avea si ea site.Eu postam cu poza ei.Se intampla si chestii de felul asta.Nu inseamna ca suntem securisti,hackeri,etc.Asa s-a nimerit.Poate e o sansa de 1 la …….. dar s-a intamplat.

    Comentariu de balbeck — 25/01/2011 @ 10:47 PM | Răspunde

  37. Uite ca sansa aia de 1 la….. mi s-a intamplat mie aici.
    Prea multe potriviri si ca mediator si ca fost membru UMB si ca poza.
    Ca sa nu mai zic de faptul ca daca nu eram instiintat…..n-as fi stiut niciodata nimic.
    E usor sa spui „ai cazut din greseala”.
    Daca erai dumneata in locul meu cred ca ai fi pus mana pe pix si ai fi calculat probabilitatile de a se intampla acest lucru…..am dreptate?

    Comentariu de Dediu Nicolae — 26/01/2011 @ 12:27 AM | Răspunde

  38. Ba sa avem pardon cu viata privata . Depanda de fonctie.
    Ca daca io un particular oaresicare m-as imbata ca un porc (porcu ar zice ca un om!) si mi-as murdari pantalonii si as dormi pe strada .. e treaba mea!(poa si a nefastei!da asta nu te prveste decat daca judeci cazu de divort!)
    Ca daca io un particular oaresicare as tine pe fata 2 tiitoare in afara de nefasta legiuita – e treaba mea !
    Daca io as face alor pe pervazu ferestrei in miezu zilei spre decilciul trecatorilor – e treaba mea !(si a partenerei, eventual a nefastei daca nu ea este partenera de la sex show)
    Daca asta ar face-o un ofiter, politai, popa , procuror , judecator nu este doar treaba lui !
    Findca pune intr-o lumina proasta institutia! Bangladesh nebangalore oricand unu va putea sa zica :adica ca cum sa fiu judecat de un betivan notoriu , curvar si exibitionist ? Sigur ca a fost mituit ca sa isi intretian viciile !!
    Asa ca DACA v-ati imbatat ca un porc si apoi ati injurat ca un surugiu , DACA sa zicem ca ati participat la o partuza ….mai ales una sponsorizata de vre-un peste …este si treaba mea de contribuabil. Am scris DACA doar de dragul argumentului nu ca as crede asa ceva. Doar ca sa va fac sa intelegeti ca invocarea bangalmanga nu tine ,

    Comentariu de Ghita Bizonu' — 26/01/2011 @ 1:14 PM | Răspunde

    • Dar nu e deloc asa. Mai aveti putin si imi impuneti sa va intreb daca am voie sa umblu imbracat sumar in casa, daca pot sa ma urc pe o anumita parte a patului, daca am voie sa fumez in public, daca pot bea un pahar intr-un restaurant, daca pot injura cand Romania rateaza vreo calificare la forbal, daca pot huidui la meci, daca mai am voie sa pocnesc artificii in noaptea de Revelion, daca pot urma cursurile vreunui sport oriental, daca am voie sa merg la biserica sau e greseala sa nu merg. Etc.
      Domnule, toate astea le-am facut si le voi face. Nu mi-au influentat nici calitatea hotararilor pronuntate in 10 ani de cariera. Nici nu mi-au atras implicarea in vreun scandal.
      Daca dvs faceti confuzie intre viata publica a unui agent public si viata privata a unui agent public, va priveste. Ca in Romania atrag can-can-urile si panarama, e adevarat. Dar tot atat de adevarat este ca agentii publici au DREPTUL inscris cel putin in CEDO la VIATA PRIVATA; e o realitate care nu poate fi ignorata. Iar respectarea acestui drept este OBLIGATORIE de catre presa si de catre dvs. Iar asta nu ceva negociabil, ci e o axioma.

      Comentariu de Cristi — 26/01/2011 @ 6:16 PM | Răspunde

  39. Viata personala personala apartine numai unui om, LUI, nu celorlalti!!!!

    Comentariu de Andrea — 04/02/2011 @ 4:17 PM | Răspunde

  40. Buna ziua,
    Sunt av.in UNBR-Bota ,am sustinut examen in magistratura cu vechime de 5 ani totul legal,numai ca unii magistrati,la ,,strigatul”unor ,,traditionalisti ”in sala de judecata ca aparator ales nu imi recunoaste calitatea de av ,ci de mandatar.INTRBBARE -cind CSM va transa o data pentru totdeauna legalitatea,ilegalitatea unei Hot.Jud.de infiintare, fata de lacunele legii de 51/95 cu modificarile ulterioare. Penru ca toti magistratii sa aplice in mod unitar o decizie ,eficiinduse astfel actul de justitie prin eliminarea ;termenelor pentru depunera actelor doveditoare a calitatii de av ,cercetare penala ,judecata,…in final N.U.P.si de aici reloarea cursului judecatii cauzei. VA FELICIT DOMNULE JUDECATOR PENTRU CALITATEA ,DEMNITATEA SI ONOAREA DE CARE DATI DOVADA APRECIERI VALABILE SI PENTRU PRESEDINTELE C.S.M. Cu stima av.Nae Dumtru-Craiova,Dolj

    Comentariu de nae dumitru — 02/03/2011 @ 5:17 PM | Răspunde

    • Va multumim de aprecieri. Dar nu CSM transeaza legalitatea hotararii de infiintare a unei organizatii.

      Comentariu de Cristi — 04/03/2011 @ 4:39 PM | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

