CRISTI DANILEŢ – judecător

26/01/2011

O decizie si o gramada de reactii

Filed under: alegeri CSM,CSM — Cristi Danilet @ 12:18 AM

Decizia de azi a Curtii Constitutionale cu privire la votul dat in Senat pentru validarea magistratilor alesi, respectiv pentru alegerea reprezentantilor societatii civile in CSM a fost urmata de o pleiada de reactii: ale presei, ale politicienilor si izolate ale magistratilor.

Din pacate, mai toti, au cazut in patima romanismului: s-au lansat in speculatii. Putini cunosc continutul celor doua contestatii trimise CCR, care se refera la trei categorii de membri din noul CSM. Dar nimeni nu cunoaste motivarea deciziei CC. Si toti isi dau cu parerea. Mai mult, unii au mers atat de departe incat au afirmat ca CSM nu mai exista si ca trebuie reluate alegerile in intregime.  Altii deja au inceput sa critice decizia CC spunand ca a decis intr-o arie rezervata instantelor ordinare, desi evident ca nu se stie rationamentul Curtii.

Nu pot decat sa fiu trist.  Nu de cea anume a decis CCR, pentru ca nu stiu inca, urmeaza sa ni se explice in continutul hotararii. Ci pentru ca sunt atatea canale media extrem de neprofesioniste, care induc in eroare populatia si creeaza false asteptari, erijandu-se in detinatorii adevarului absolut.  Goana dupa exclusivitate si, mai ales, dupa senzational (a se citi `scandal`) e tot ceea ce intereseaza.

Avem poporul pe care il educam.

137 comentarii »

  1. Legea spune ca un magistrat nu poate sa aiba doua mandate in CSM.Aia au facut-o pe prostii?Nu stiau ca nu au voie?Chiar trebuia sa se ajunga la CCR si sa se piarda timpul?De ce au fost lasati cei cu un mandat sa candideze din nou?

    Comentariu de balbeck — 26/01/2011 @ 7:08 AM | Răspunde

  2. In CSM sunt sau au fost si incompetenti.Ma gandesc ca a fost unu` ce a cerut inchisoare pentru Viorica Visan si a inscenat un dosar ca sa ii obtina condamnarea.Ulterior s-a dovedit ca nu ea a fost criminala.

    Comentariu de balbeck — 26/01/2011 @ 7:16 AM | Răspunde

  3. Secu…care secu?SIE sau SRI?

    Comentariu de balbeck — 26/01/2011 @ 8:27 AM | Răspunde

    • nici SIE si nici SRI. Secu e o organizatie ai carei membrii au functii in toate sectoarele statului. Aceasta organizatie a distrus tara.

      Comentariu de Cosmin Cristea — 26/01/2011 @ 7:11 PM | Răspunde

  4. Adevarata ultima fraza – tocmai de aceea activitatea noastra trebuie sa se axeze intai pe educatie. Chiar si CSM-ul pe educatia judecatorilor si procurorilor (prin INM), dar si a justitiabililor.

    Pe fond, pentru ca nu am urmarit subiectul – unde gasim continutul celor doua contestatii trimise CCR ?

    Comentariu de Bogdan — 26/01/2011 @ 11:44 AM | Răspunde

  5. Apropos de popor …
    Poate suntei amabil sa imi precizati 2 cestii:
    1) la ce data s-a introdus prevederea mandatului unic
    2) la ce data au fost realesi cei in discutie ?!
    Multumesc anticipat.

    Comentariu de Ghita Bizonu' — 26/01/2011 @ 12:59 PM | Răspunde

  6. CSM a ignorat vocile care spuneau sa amane alegerile conducerii pana dupa decizia CCR, si acum ii acuzati pe cei care comenteaza fara a astepta motivarea CCR de „romanism”. De ce n-ati asteptat, daca va pasa atat de decizia Curtii? :)

    Nu e normal nici ca elita sa patronizeze la infinit propriul popor. Care e diferenta intre a comenta acum si a comenta cand va aparea motivarea Curtii, ca efectele practice sunt aceleasi (vezi motivarea de la decizia 1358/2010 pe care nimeni n-a inteles-o, dar efectul e clar).

    Comentariu de Marian Ionescu — 26/01/2011 @ 1:12 PM | Răspunde

  7. Domnule judecator,daca imprumut pe cineva cu bani pentru 3 luni si cer dobanda de 3%,dobanda bancii,e infractiune?Sa zicem ca scot din contul meu din banca o suma de bani si o dau unui prieten,dar nu vreau sa pierd dobanda bancii,e infractiune?Respectivul nu poate sa primeasca un credit de la banca pentru ca nu corespunde cerintelor.
    Daca e infractiune, mi se pare aberatie.
    PS: Noi trebuie sa stim si legi.Daca nu stim ca facem infractiuni nu suntem iertati de magistrati.Unele infractiuni sunt evidente:sa furi,sa omori,etc.Dar sunt si infractiuni ascunse.Zici ca procedezi bine,dar de fapt poate sa fie infractiune.

    Comentariu de balbeck — 26/01/2011 @ 4:22 PM | Răspunde

    • De acord. Deseori oamenii incalca legi despre care nu stiu ca exista. Asta inseamna ca legislatia nu e accesibila. De ex, MOf inca se vinde, in loc sa se puna la dispozitie gratuit. Au aparut unele variante online gratuite, dar nu e suficient. Legile nu sunt explicate oamenilor simpli. Etc.

      Comentariu de Cristi — 26/01/2011 @ 6:08 PM | Răspunde

    • @balbeck Domnul Danilet n-are voie sa dea sfaturi juridice, insa eu da.
      Este infractiune si iata de ce:
      – dobanda primita de la banca este considerata venit impozabil cu 16% cu retinere la sursa (plata efectiva a impozitului fiind facuta de banca).
      – dobanda realizata din camatarie nu este declarata la fisc si nici impozitate > deci EVAZIUNE FISCALA
      – activitatile financiara (camata) necesita o autorizare BNR v.Legea 93/2009 http://www.bnr.ro/apage.aspx?pid=404&actId=322427 care la art.2 alin.2 „interzice desfăşurarea cu titlu profesional a activităţii de creditare de alte persoane decât cele prevăzute la alin.1” Nerespectarea acestei interdictii este sanctionata de art.61.alin. „Desfăşurarea activităţii de creditare cu titlu profesional, cu încălcarea prevederilor art. 2 alin.2, de către o persoană, pe cont propriu sau pe contul unei entităţi care nu este instituţie financiară nebancară înscrisă în registrele Băncii Naţionale a României, constituie infracţiune şi se pedepseşte cu închisoare de la o lună la un an sau cu amendă de la 1.000 lei la 15.000 lei”
      Sper c-ai inteles!

      Comentariu de Ioana Maria Vlas — 26/01/2011 @ 8:00 PM | Răspunde

      • Ma indoiesc ca a inteles. Omul doar isi omoara timpul pe blog.

        Comentariu de florin — 26/01/2011 @ 11:01 PM | Răspunde

  8. De ce luarea si darea de mita nu se scot din codul penal?Dar svastica?Asta din urma e cea mai aberanta.Am chef sa desenez 1 milion de astfel de semne pe ziduri.Inseamna ca iau cel putin 1 milion de ani de puscarie?hahahaha
    Sper ca nu mai iei in serios.Glumesc si eu cu desenatul.Sunt niste infractiuni de ras.Parca nu iti vine sa crezi ca traiesti in secolul 21.Oare magistratii stiu cum e in puscarie?Au vizitat si ei puscariasii?Au vazut in ce conditii traiesc?Dar puscariasii traiesc sau incearca sa supravietuiasca?De ce nu se modernizeaza puscariile?De ce nu li se ofera conditii de cinci stele,ca intr-o puscarie din Norvegia?Acolo te poti relaxa,te poti duce sa pescuiesti in lacul inchisoarii.Si gur relaxare cu ghilimele,dar e altceva.
    Rahova e un genocid.E o paragina/Sta sa se prabuseasca.Aia fac si sex oral.Stau cate 40 intr-o camera.Dorm pe 3 nivele.La parter stau smecherii.Iti castigi locul acolo cu doua cartuse de tigari.E normal ce se intampla?
    De ce pentru o crima banala se dau 20 ani puscarie,cand de fapt pedeapsa incepe de la 10?Stiu magistratii ce fac?Isi inchipuie ce inseamna o luna de puscarie sau doar se uita in carticica,vad legea si baga pedeapsa maxima ca asa „vrea” muschii lor,sau pentru ca asa cer procurorii?

    Comentariu de balbeck — 26/01/2011 @ 6:18 PM | Răspunde

    • O crima „banala”? Fiti mai explicit, dati un exemplu de crima banala. Sau un exemplu de viol banal…

      Comentariu de florin — 26/01/2011 @ 11:03 PM | Răspunde

  9. Va multumesc domnule judecator pentru raspuns.

    Comentariu de balbeck — 26/01/2011 @ 6:22 PM | Răspunde

  10. De ce nu se „deschid” si magistratii?Dumneavostra sunteti un om deschis din ce vad.Oamenii ar trebui sa poate lua legatura cu magistratii on-line.Sa intrebe daca au voIE aia,aia,aia,sau nu.Multi ar putea spune sa discuti cu avocatul.Dar nu numai asta e solutia.Multi nu isi permit un avocat.Altii vor metoda on-line.Nu au de unde sa stie.Totul pare inchis si nu inteleg de ce.Parca magistratii stau la cotitura si asteapta greseala,ca dupa aia sa dea sentinte aberante.
    Sigur ca eu sunt foarte revoltat si nu numai eu.In general lumea e foarte revoltata de ce se intampla in justitie.Si sunt foarte multe erori.Au facut oameni peste zece ani puscarie degeaba.Ulterior au fost achitati,dar ce folos?Isi cauta dreptatea la CEDO.Au primit si despagubiri modice.Sunt distrusi pe viata,familiile lor la fel.Le-au murit si parintii de durere.
    Inteleg ca magistratii castiga foarte mult raportat la salariul minim pe economie,dar de ce nu sunt corecti?E greu?

    Comentariu de balbeck — 26/01/2011 @ 6:40 PM | Răspunde

  11. Cel care a facut o crima banala a avut o viata inainte de a face crima… . Trebuie sa vedem ce facea acel om inainte de a face acea crima. Trebuie sa vedem daca acea crima e crima. Trebuie sa cunooastem adevaratul motiv. etc.
    In Romania adevaratii criminali stau in libertate, iar cei din puscarii sunt de fapt victimile sistemului. Ex: 1) Intra cineva peste mine in casa; eu fiind luat pe nepregatite devin impacientat pun mana pe ceva dur si arunc asupra acelui individ; individul moare, iar eu ma duc la puscarie 20 ani. 2) Vecinul imi distruge gardul; sun la Politie, dar Politia refuza sa ia masuri, eu ma opun la a mi se distruge gardul, apare o altercatie si fie ma duc la puscarie, fie in mormant, fie il las in pace de vecin sa imi distruga bunurile si sa-mi fure o poarte din proprietate. 3) Eu sunt cu o prietena la un bar, un smecheras se da la mine, pentru a-mi apara onoara prietenei mele anunt personalul barului, dar personalul nu ia nici o masura. Smecherasul se simte provocat si devine agresiv, moment in care eu incerc sa-l imobilizez, el moare si eu ma duc la puscarie 20 ani, etc. Sunt altii care premediteaza omorul si savarsesc crima. Acestia sunt facilitati mult de sistem si deseori unii din sistem apeleaza la aceste persoane inainte de a comite crima.

    Comentariu de Cosmin Cristea — 26/01/2011 @ 6:48 PM | Răspunde

  12. Presedintele CJ Arges retinut.Uite asa apare inca un subiect si iar pica rau pentru justitie.Acum justitia se pune rau si cu popii.Eu sunt ateu,nu am treaba,dar pentru imaginea justitiei pica foarte rau.Deja televiziunile,presa ii iau apararea presedinteleui CJ.

    Comentariu de balbeck — 26/01/2011 @ 8:26 PM | Răspunde

  13. Domnule Cosmin Cristea,va dau perfecta dreptate.Si eu cred ca nu exista legitima aparare,dar sunt si cauzri in care legitima aparare e dusa la extrem,cazul pilotului Iovan.Ala a pus ana pe o pusca,l-a urmarit pe infractor,care statea suspendat de conducta de faze.A ochit si a tras.L-a omorat pe loc.E liber si lupta pentru drepturile lui,diminuarea veniturilor sale,nu isi mai poate achita ratele la masina de lux.
    Un caz asemanator.Niste derbedei au inceput sa arunce cu pietre in geamurile casei unui batran.Ala a scos un pistol cu bile si a tras.L-a omorat pe unu`.E in inchisoare…dar nu a avut carabina ca Iovan.Aia nu e legitima aparare?Cand se aplica?Pentru cine se aplica?
    Eu cred ca 95% din oameni nu vor sa ucida.Dar fac crima la nervi,sunt provocati.Multi raspund si la o banala injuratura.Daca unu` e injurat de mama si mama lui a murit.
    Am asistat la un asemenea caz.Un batran trecea prin loc nepermis.Era sa fie lovit de o furgoneta.Soferul l-a claxonat.Batranul l-a injurat.Ala avea geamul deshis si l-a auzit.Il injurase de mama.Mama aluia murise.Batranul de abia mergea in baston.Ala s-a dat jos din masina sa il bata.Am intervenit si am zis sa il lase ca e un batran nebun si nu se merita sa faca puscarie pentru el.Ala urla ca un nebun ca il omoara,ca pentru el nu mai conteaza nimic,ca mama lui a murit.De abia am putut sa il tin.Si am 2m si am facut karate.Ala ma impingea ca sa dea in batran.Il omora.Aici sunt provocari.
    5% omoara cu premeditare sau la comanda.Aia sunt deosebiti de periculosi.Un caz e Chilat.Desi nu imi place sa ma gandesc ca in secolul 21 stau oameni dupa gratii,ca animalele,asta merita sa stea.Nu merita sa mai iasa.
    Mai e un aspect.Multi din cei ce omoara sau fac alt gen de infractiuni,sunt nebuni,fara acte,dar sunt considerati apti pentru puscarie.Nu e in regula.Un nebun cu acte nu face puscarie.
    De aia e bine sa iti faci acte de nebun chiar daca esti sanatos.Asta se aranjeaza,nu e greu.E ca un fel de imunitate.

    Comentariu de balbeck — 26/01/2011 @ 9:45 PM | Răspunde

  14. Am uitat sa spun ca era sa dau si eu intr-un batran.Nu vroia sa imi faca loc sa trec cu masina.Era oprit in mijlocul drumului.Imi zicea sa trec pe langa el,ca am loc.Aveam loc sa trec pe langa el pe jos.L-am rugat frumos sa mute masina mai incolo.A inceput sa injure.L-am injurast si eu.L-am injurati de cei morti.Mama lui nu avea cum sa mai traiasca.S-a dat jos din masina si a inceput sa spuna ca sunt panarama de sofet.Cum sa treaca masina mea printr-un loc de 1.5m?Asta nu intelegea.Masurasem.I-am aratat distant.In final m-au apucat dracii.Am ridicat pumnul sa il lovesc.Nu l-am lovit.M-am oprit in ultimul moment,doar i-am atins tampla.Vedeam negru in fatza ochilor.Batranul a inceput sa tipe.Credea ca deja e lovit.Ma ameninta cu baietii lui,ca ma reclama la sectorist.E greu sa fii calm,sa nu ripostezi.Am plecat mai departe,pe jos,m-am plimbat si ma tot gandeam ca daca ii trageam pumnul ala,putea sa faca hemoragie cerebrala si sa moara.Am lasat masina acolo 30 de minute pana a plecat nebunul.
    Eu am forta foarte multa,am facut karate,box,atletism,fotbal,inot,etc,toate de performanta.Mi-e frica sa nu ripostez fatal.Niciodata nu am atacat pe cineva,decat daca am fost provocat.

    Comentariu de balbeck — 26/01/2011 @ 10:03 PM | Răspunde

    • Riposta nu o fi fatala, dar postarile sunt mortale! Keep on going, man!

      Comentariu de florin — 26/01/2011 @ 11:07 PM | Răspunde

  15. ce greutate, autoritate are CSM-ul daca cei trei judecatori au stiut ca nu au voie sa mai candideze si totusi au facut-o iar alti magistrati din tara asta, care urla ca trebuie sa fie respectati-adica sa aiba salarii enorme fata de un medic si pensii speciale- stiind legea, ii voteaza!daca ei insisi incalca legea, ce mai valoreaza justitia!?

    Comentariu de ileana — 26/01/2011 @ 10:09 PM | Răspunde

  16. Domnule Danilet,va felicit pentru ca duminica ati fost prezent la Universitatea Titulescu,la sustinerea examenului de admitere la INM!Prezenta dumneavoastra a dat incredere si siguranta ca episodul nefericit din august 2010 nu se va mai repeta.
    Personal am intrat in concurs cu o stare de spirit mult mai buna si va multumesc pentru asta.(scuze ca am fost off topic)

    Comentariu de Dan — 26/01/2011 @ 10:48 PM | Răspunde

    • Va urez succes. Din fericire, peste 300 de candidati au trecut peste nota minima impusa de regulament.

      Comentariu de Cristi — 26/01/2011 @ 10:51 PM | Răspunde

      • multumim pentru informatie..credeti ca s-ar putea afisa mai repede??

        Comentariu de flower — 27/01/2011 @ 6:15 PM | Răspunde

      • domnule danilet vi se pare legal si moral sa divulgati informatii nepublice la data de 26.01.2011?nu credeti ca ati depasit cadrul legal?deja ati comis o.nu sunte ti mai bun ca vechii….bine ca nu v-am votat

        Comentariu de bogdan — 28/01/2011 @ 12:42 AM | Răspunde

        • Daca imi spuneti in concret despre ce e vorba, va raspund. Daca sunteti magistrat, ati incepe sa fiti vertical prin a va semna. Daca nu m-ati votat, sper sa va conving la sfarsitul celor 6 ani de mandat, sau chiar mai repede, ca ati facut o greseala.

          Comentariu de Cristi — 28/01/2011 @ 8:00 PM | Răspunde

      • …Din nefericire nu au admis nicio contestatie la barem, desi erau cateva intrebari de anulat. Probabil criteriile de evaluare au fost extrajudiciare si pentru a nu-i expune unei sanctiuni pe cei care au elaborat subiectele au preferat sa respinga tot. O asemenea atitudine nu face cinste nici CSM, nici INM. Personal am contestat 5 intrebari. Va supun atentiei una: 53 G4. In conditiile in care raspunsul pct.B nu reprezinta latura obiectiva a infractiunii prevazute de art.201 CP („savarsite in public sau au produs scandal public”), deci nu exista concurs intre 197 si 201, dvs. ca judecator penalist cu experienta, le aveti sau nu in vedere cand judecati violul? Ma gandesc ca, totusi, au produs o suferinta suplimentara victimei. Va inteleg situatia si nu va cer sa raspundeti. Citind motivarea comisiei consider ca nu am primit raspuns la contestatie. La 41 G4 „aceeasi sanctiune” primeste o explicatie aiuritoare. Nu este „aceeasi sanctiune” pentru ca au temeiuri juridice diferite (133 CPC si 105 alin.2 CPC), conditii de admisibilitate diferite. Ma gandeam ca „o rezolva gramatical”, dar reusesc sa se contrazic chiar in raspuns: una este expresa, alta virtuala. Imi trebuia 1 punct sa fiu in cei 300. Nu sunt suparat pe ei, ci pe mine. Am condus toata noaptea pentru a ajunge la examen si am fost obosit. Puteam lua usor peste 80, dar nu am mai fost atent si ultimele le-am facut varza….

        Comentariu de un nene — 29/01/2011 @ 12:30 AM | Răspunde

  17. Am cautat pe net daca exista o tara fara justitie.Am gasit…una singura.Nu trebuie sa spun care e.E simplu de ghicit.

    Comentariu de balbeck — 26/01/2011 @ 11:18 PM | Răspunde

  18. Cine e interlop mare?Seful mascatilor din orasul meu,pentru ca bea cu interlopii la carciuma campionului nostru mondial de box.

    Comentariu de balbeck — 27/01/2011 @ 12:57 AM | Răspunde

  19. PS:Ce am spus e adevarat si se poate verifica.

    Comentariu de balbeck — 27/01/2011 @ 1:01 AM | Răspunde

  20. Crima banala…crima la nervi.Te certi cu cineva.Ala te enerveaza si bagi cutitul in el de cate ori vrei sau nu vrei.In momentul ala nu mai esti constient de ce faci.Realizezi ce ai facut dupa ce l-ai omorat.20 ani…..scurt si nimic mai mult.Nu e premediatre,nu e nimic.Pe moment.Nu conteaza ca nu are atecedente penale,nu exista circumstantw atenunate,ca era student,ca era om care nu a facut probleme niciodata,boooom-20 ani puscarie.
    Poate sa fie vorba de nebunie temporara?Ii duc la psihiatru si ala in 99.9% din cazuri considera ca sunt apti sa faca puscarie.
    Eu am trecut prin momente din astea,dar nu am injunghiat.Am dat cu pumnii si cu picioarele.Dar in momentul ala simti ca nu te poti opri.Iti vine sa dai in continuu,chiar si dupa ce a cazut.Te gandesti ca poate sa riposteze,dar nu mai riposteaza si moare.S-ar chema lovituri cauzatoare de moarte.De asta mi-e frica mie.Imi sare tzandara foarte repede.Ma jucam fotbal.M-am certat cu unu` rau de tot.L-am strans de gat si l-am pus jos.Daca nu intervenea fratele lui sa-mi traga un sut in spinare, nu cred ca ii mai dadeam drumul.Parca m-a trezit.Se zbatea si era sleit de puteri.Daca il mai tineam 20s asa…
    Magistratii nu au cum sa inteleaga lucrurile astea.Ai facut crima,pedeapsa.Atat…nu exista motive.

    Comentariu de balbeck — 27/01/2011 @ 1:52 AM | Răspunde

    • @balbeck…
      ti-am zis eu odata ca esti omul lui Secu. Aceasta educatie a ta de a apela la violenta in a te simti bine si a-ti impune propriile tale reguli conduc la altercatii intre tine si cetateni. In urma altercatiei poti muri tu sau cetateanul. Potrivit legilor scrise si nescrise daca moare cetateanul tu esti criminal. Potrivit legilor scrise si nescrise daca mori tu apare o simpla crima banala. Totusi, in Romania, crimele banale sunt pedepsite, deoarece scoala, societatea (politia, justitie, anturajul, etc) si familia au creat din tine un criminal, acceptand si tolerand astfel de pericole sociale.

      Comentariu de Cosmin Cristea — 27/01/2011 @ 12:20 PM | Răspunde

  21. Trebuie schimbata legislatia astfel incat si magistratul sa aiba voie sa iti spuna ca aia e infractiune.Poti sa nu sti.Mi se pare aberant.Parca se sta la cotitura.Trebuie sa fie si o comunicare online pe probleme juridice.Orice om trebuie sa discute cu magistratii,dar nu la tribunal…
    Ca veni vorva de evaziune fiscala,ca daca il imprumuti pe unu` cu o suma de bani si ceri dobanda bancii e considerata infractiune,impozitul forfetar al lui Pogea,nu a fost evaziune fiscala?Cum sa platesti impozit si cand ai pierdere la o firma?De unde scoti banii aia?Din saltea?Eu nu inteleg de ce politicienii astia nu sunt trasi la raspundere.Roberta Anastase a facut infractiune in fatza camerelor de luar vederi,aia de ce nu raspunde?Gainarii si fraierii sa raspunda mereu…

    Comentariu de balbeck — 27/01/2011 @ 2:05 AM | Răspunde

    • Mai lasane-n pace cu gargara asta ieftina! Statul este obligat sa tina evidente inclusiv pentru firmele fara de profit (plus sa le publice anumiti indicatori contabili din care partenerii de afaceri pot intui soliditatea si bonitatea firmei). Pentru asta statul are niste angajati care trebuie platiti. Mi se pare echitabil ca statul sa impoziteze firma respectiva ca sa-si acopere cheltuiala facuta.
      Cand firma considera ca n-are din ce plati toate angaralele, se lichideaza – eventual prin procedura insolventei. Orice om normal la cap intuieste ca pe venitul realizat trebuie platit impozit, inclusiv pe chirii si dobanzi.
      Discutiile cu magistratii in afara tribunalului, pe tema supusa judecatii, pot fi interpretate drept trafic de influenta. Partea adversa ar putea pretinde acelasi tratament, iar cele 8 ore zilnice de lucru ar deveni rapid insuficiente. Pentru consultatii juridice ai site-uri specializate precum acesta http://consultantajuridica.ro/ . E prudent sa nu faci lucruri pe care nu le stii, mai intai informeaza-te bine.

      Comentariu de Ioana Maria Vlas — 27/01/2011 @ 10:04 AM | Răspunde

    • Erata: … lasa-ne-n pace …

      Comentariu de Ioana Maria Vlas — 27/01/2011 @ 3:03 PM | Răspunde

  22. Ce infractiune e cea mai grava din codul penal?Credeam ca e crima.Dar m-am inselat.Traficul de droguri e.
    Trei tineri(doi baieti si o fata)au fost condamnati de o prima instanta din Constanta foarte aspru.24 ani inchisoare,22.6,22 ani.Mai pot face recurs.
    E vorba de cea mai mare captura de droguri din tara noastra.Valoarea drogurilor depasea 100 milioane euro.Ei nu au omorat pe nimeni,dar au fost condamnati aproape ca pentru doua crime.
    Din toti fata a fost cea mai stresata.Au incercat unii un aranjament cu ea.I-au spus sa arunce vina pe ceilalti,ca altfel risca 50 ani inchisoare si isi strica total tineretea.Bineinteles ca aranjamentul asta era fara avocat.Si 22.6 ani inseamna foarte mult,mult prea mult,tineretea ei tot compromisa e.De fapt toti sunt compromisi.
    Vrem justitie dreapta…cum?In felul asta?

    Comentariu de ba;beck — 27/01/2011 @ 7:06 AM | Răspunde

  23. Multumesc Ioana pentru raspuns.Am inteles.Am aflat de la tv ca e infractiune.Altfel nu aveam de unde sa stiu.Doar bancile imprumuta,daca mai imprumuta.Am si eu cativa avocati foarte buni,pe care ii tin aiurea in jurul meu,dar nu i-am intrebat.Am considerat ca e ceva normal,dar nu e.
    PS: Scuze pentru schimbarea nickului.Am o tastatura cam ciudata si cam mananca,schimba literele.In plus nu mai verific ce am scris si dau drumul comentariului asa.

    Comentariu de balbeck — 27/01/2011 @ 7:23 AM | Răspunde

  24. Domnul Danilet ati postat urmatorul citat „Va urez succes. Din fericire, peste 300 de candidati au trecut peste nota minima impusa de regulament.” sincer toti candidatii spun ca este primul an in care subiectele au fost accesibile (in sesul ca nu contineau opini contrari si relevau cunostintele de drept)dar ma gandesc …aceste subiecte au fost doar o exceptie? (pentru ca daca s-ar fi dat in vara posibil sa fi trecut peste prgaul minim 500-600 ) sau este noua politica a INMului si a CSMului sa se recruteze dupa prim proba un numar cat mai mare de candidati pregatiti si ulterior celelalte probe sa faca departajarea??
    Iar in legatura cu decizia CCR ..sincer mi s a parut normala ..nu ar fi normal sa se organizeze alegeri de la 0 cum spun unele emisiuni pline de „mari juristi”
    Multa bafta in continuare va doresc:)

    Comentariu de marius — 27/01/2011 @ 12:13 PM | Răspunde

  25. Justitia americana e penibila…

    Comentariu de balbeck — 27/01/2011 @ 1:56 PM | Răspunde

    • Nu mai penibila decat postarile tale!

      Comentariu de florin — 27/01/2011 @ 3:42 PM | Răspunde

  26. Justitia e justa?Un exemplu de crima perfecta.De fapt e dubla crima perfecta.Ceausestii au fost omorati in cel mai josnic mod.O asa crima dubla odioasa nu am vazut de cand sunt.Asasinii se stiu si sunt liberi.
    Prostii sa plateasca…
    Nu soun ca ceausestii nu meritau sa faca inchisoare.Dar modul cum au fost executati,legati la maini.Totusi au avut demnitate.
    Justitia ce are de spus despre aceasta dubla crima?

    Comentariu de balbeck — 27/01/2011 @ 2:21 PM | Răspunde

  27. Cred ca am zis tot ce am avut de spus despre justitie.Cred ca ajunge,nu?:))

    Comentariu de balbeck — 27/01/2011 @ 3:44 PM | Răspunde

  28. Cu ce parte a corpului, judeca un judecator atunci cand un proces in care asociatia de proprietari solicita sprijinul institutiei statului, pentru a-l obliga pe un locatar sa-si achite plata datoriilor la intretinere (restante din 2007), care au ajuns dupa 3 ani la sume impresionante ca valoare.
    Desi asociatia de proprietari aduce la cunostiinta judecatorului ca se va opri apa gazul desi restul locatarilor sunt la zi cu intretinerea, domnia sa judecatorul de „exceptie la salariu si la pensie” declara ca nu il intereseaza aceste aspecte. Oare, dansul ca „exceptie si la salarii si la pensii” ce este, nu realizeaza ca este PENIBIL, nu realizeaza ca in astfel de cazuri se impune a se cunoaste notiunea de celeritate si mai ales APLICAREA ei?
    Personal, folosind limbajul elevat ca cel utilizat de cea mai inalta functie din stat am suspiciunea ca domnul judecator/judecatoare („exceptie si la salarii si la pensii”)a pus „botul de exceptie”.
    Rusine sa va fie domnilor de „exceptie doar la drepturi” ca la indatoriri probabil ca tot exceptii o sa invocati.
    Daca doriti date concrete va dau nr. de dosar 22139/3/2009-Tribunalul Bucuresti. Daca un astfel de caz dureaza 3 ani, ce pretentii sa mai avem in cazurile grele si complexe.
    Cum aveti dumneavoastra magistratii, „necesitati de exceptie si la salariu si la pensie”, asa am si eu pretentii de la dumneavoastra in a judeca cu celeritate, a pune in aplicare mica reforma si mai ales sa va dovediti-va profesionalimul, nu mimarea profesionalismului, astfel incat sa nu inghetam pentru ca ni se taie gazele si sa caram apa din Gara pentru ca ni se taie apa.
    Scopul meu si a celorlalti vecini ai mei, este acela de a nu ingheta de frig si a ne umple de bube, din cauza inchiderii gazelor si a apei, care inevitabil va veni daca mai amanati mult cauza.
    Sper sa existe un CSM care sa inteleaga astfel de situatii si sa ia atiutudine fata de cei care se pricep sa aiba pretentii de necesitati de exceptie avand la baza numai profesionalismul rezumat la „se amana cauza”.
    Poate suna dur, dar asta este una din realitatile care noua celorlalti ne creeaza un disconfort suplimentar fata de taieri salarii etc.: sa mai ramane si fara apa si caldura, desi suntem cu intretinerea la zi deoarece un magistrat care face parte din familia exceptiilor, nu-si face datoria cu celeritate.
    Respectul il acord doar celor care inteleg urmarile notiunii „se amana cauza” si pronunta aceasta formula cat mai rar.
    Cu parere de rau semnez: o exceptie de la „cazurile de salarizare si pensionare de exceptie”.

    Comentariu de EMI — 27/01/2011 @ 3:54 PM | Răspunde

    • @EMI….
      Te felicit ca ai adus in dicutie acest aspect al Justitiei romane.

      Comentariu de Cosmin Cristea — 28/01/2011 @ 9:07 PM | Răspunde

    • Stimate EMI in dosarul 22139/3/2009 indicat de dumneavoastra, http://portal.just.ro/InstantaDosar.aspx?idInstitutie=3&d=MzAwMDAwMDAwMjczNTIw , ati facut cerere pentru „dizolvare societate”, iar aici vorbiti despre altceva. Daca „locatarul” este restantier din 2007 trebuia sa actionati dupa 90 zile, si nu dupa 2 ani. Nu credeti ca Presedintele Asociatiei de Proprietari Duca 1 *Calea Griviţei , nr.14 este un pic vinovat, poate chiar si Adunarile Generale. Avocatul pe care-l platiti de ce nu va lamureste ca pentru recuperarea datoriei se depune alt fel de actiune, si ca dizolvarea unei SC pe, care ati acceptat-o, dureaza ani de zile?
      :-) Si la mine in bloc e la fel! Avem un restantier de profesie si nu se face nimic contra lui. Noroc ca n-avem incalzirea la comun cu el, ci pe centrala de apartament.

      Comentariu de Ioana Maria Vlas — 29/01/2011 @ 9:58 AM | Răspunde

  29. A mai ramas de jumulit generalul Stanculescu…om trecut de 80 ani si condamnat la 15 ani.Celalalt a murit de inima buna sau omorat de conditiile de detentie?Se para ca stanculescu mai are zile,trebuie jumulit de magistrati.
    Va place ce zic,sau nu?
    Cel ce a tras in Ceausesti,grasul ala,isi cere scuze.Asa a primit ordin.A omorat doi.E liber.Poti sa omori doi oameni si sa fii liber.Bv justitiei romane…

    Comentariu de balbeck — 27/01/2011 @ 4:08 PM | Răspunde

  30. Doamna Ioana,Nu aveti deloc dreptate.Ce treaba are statul de se baga pe proprietatile mele?M-a ajutat cu bani ca sa-mi ia 65% din castigul firmelor?E corecta treaba asta?Gargara ieftina in ce sens?
    De ce sa se lichideze?Eu sunt patronul, nu statul.Eu nu vreau sa lichidez nimic.Poate ar fi o solutie sa bag firmele in faliment si sa scot bani de la stat,dar sa nu mai platesc furnizorilor nimic.Asta o pot face,dar nu vreau.Doamna Iona,cred ca nu aveti firme si nu stiti ce inseamna.So,nu stiu cine trebuie sa se informeze.Ma sunteti su cu nasul pe sus,dupa ce ca luati o caruta de bani fara sa-i meritati.V-ati si facut repede legi sa va acopere/M-am lamurit cu cine stau de vorba,cu nimeni.Drum bun…
    In plus e un blog asta si magistratul face asta in timpul liber.Ce trafic de influenta.Nu m-am dus peste el in csm,in tribunal sa ma rocmesc cu el.Pa,ha,nu am cu cine sa vb.
    Blogul asta e doar pt magistrati,cei ce le platesc salariile nu au voie.pa

    Comentariu de balbeck — 27/01/2011 @ 5:10 PM | Răspunde

  31. Doamna Ioana Maria Vlas,dumneavoastra nu faceti infractiune ca folositi acel nume?

    Comentariu de balbeck — 27/01/2011 @ 5:36 PM | Răspunde

  32. Kovesi in vizita de lucru la Resita…se duce sa discute cu procurorii.Probabil beau cafelute,se uita un pic pe dosare…
    -baaa,cum sa ceri doar 5 ani pentru asta?Baga-i 12.Daca nu faci asa,o incurci cu mine.
    -Gata sefa,asa voi face.O sa vad cum discut cu judecatorul.
    Supozitii…vorbeam de trafic de influenta?:)))))
    PS: Asta trebuie tratat ca banc,nu ca altceva.Nu accept sa mi se fure bancul,cer drepturi de autor.

    Comentariu de balbeck — 27/01/2011 @ 6:41 PM | Răspunde

  33. Domnule Cosmin Cristea,mie nu imi place sa ma bat.Raspund doar la provocari.Inca ma antrenez in sali si lovesc saci cu nisip.Imi place.

    Comentariu de balbeck — 27/01/2011 @ 6:55 PM | Răspunde

  34. Domnule cosmin cristea,eu nu am spus ca cei ce comit crime nu trebuie sa faca puscarie,dar daca legea zice 10-20,magistratii dau 20,daca se enerveaza un pic baga 20,2 chiar,asta doar ca sa arate cine sunt ei.Nu consider asta trafic de influenta,consider ca e o idee personala.Traim in stat de drept,trebuie sa exista libertate de exprimare.Daca asta e considerata ca trafic de influenta,atunci inca e comunism.

    Comentariu de balbeck — 27/01/2011 @ 7:10 PM | Răspunde

    • @balbeck…
      Nu e trafic de influenta ci insulta la adresa magistratilor. Si eu am zis vorbe despre activitatile judecatoresti, iar acum trebuie sa dau cu subsemnatul pe la Serviciul de Probatiune.

      Comentariu de Cosmin Cristea — 28/01/2011 @ 9:17 PM | Răspunde

  35. Doamna Ioana Maria Vlas,ce e ala trafic de influenta?Daca ma intalnesc cu cineva la pariuri si ala ma intreaba ce parere am de acea echipa(daca pierde,sau castiga),se cheama trafic de influenta?Cam asa suna si aici cand spun parerea ca un om a fost pedepsit prea aspru.Bun, sa zicem ca pare trafic de influenta ca il intreb pe un magistrat daca acel lucru e infractiune sau nu.Mi s-a spus ca un magistrat nu are voie sa spuna,dar ce foloase ilicite s-au primit?La trafic de influenta probabil sunt si niste foloase ilicite/Aici e vorba de foloase ilicite?Sau magistratii au o alta definitia a traficului de influenta pe care doar ei o stiu si noi nu?

    Comentariu de balbeck — 27/01/2011 @ 7:29 PM | Răspunde

  36. Poti sa nu dai intr-un om,dar poti sa ii faci mai mult rau decat daca il lovesti.Inculpatul primeste mandat pentru 29 zile…nu trebuie sa fie lovit ca sa moara sau ca sa fie aproape de moarte.S-a intamplat in cazul lui Nicolescu Constantin(presedintele cj arges).I-a cazut si sotia.Ea vazandu-si sotul cazut,a cazut si ea.Ea are si diabet.Brao judecatoarei,a reusit sa faca ko doi dintr-o lovitura.Au ramas copiii singuri acum?cate lovituri au fost?cati pumni s-au dat?
    Aceasta judecatoare nu are ce cauta in sistem,dar face presiuni ala cu dosar penal din fruntea tarii ca sa ramana in sistem.Acea judecatoare tanara,de 29 ani trebuie sa raspunda penal.Aici e malpraxis(ca la medici).Au picat doi oameni.Au rmas copiii singuri.Le pune viata in pericol tuturor.

    Comentariu de balbeck — 28/01/2011 @ 9:17 AM | Răspunde

    • Si cand judecatorii pica, ce facem?! Cerem sa raspunda pt malpraxis inculpatilor? Stiti cati magistrati morti cu capul pe dosare avem in ultimii 10 ani? Sau magistrati cu probleme grave de diabet pe fond de stres? Cati vomita cand vin noaptea la arestari, dupa ore de audieri si zeci de exceptii invocate de nu stiu cati avocati?
      Oare cum se face ca unora din cei ajunsi in fata judecatorilor nu le e rau cand comit ilegalitati?

      Comentariu de Cristi — 28/01/2011 @ 8:03 PM | Răspunde

      • @Domnule Cristi Danilet…
        Nu toti oamenii care ajung in fata judecatorilor au comis ilegalitati. Multi nu au facut ilegalitati, chiar daca au dosare fabricate pe denunt calomnios. Problema sistemului de Justitie este faptul ca inculpatii nu pot contesta aceste dosare fabricate pe denunt calomnios. Ex: Manifestatiile zgomotoase sunt asociate de politisti si militari cu infractiuni contra autoritatii si infractiuni contra bunelor moravuri in contradictoriu cu dispozitiile legii 60 din 1991 ce prevede doar doua infractiuni ale manifestantilor: opunerea cu violenta la adresa agentilor fortei publice si portul armelor. Asa apar dosarele pe denunt calomnios si represiunile nedrepte. Imobilizarea violatorului de domiciliu e asociata cu infractiuni contra persoanei. Asa apare un dosar pe denunt calomnios. etc.
        Aici e problema judecatii penale.

        Comentariu de Cosmin Cristea — 28/01/2011 @ 9:29 PM | Răspunde

      • Eu am ajuns sa ma bucur cand „dispar” judecatorii…a fost gastita judecatoarea din Corabia?Nu umbla procu.Iacob si dupa ea,ca dupa Elodia?Daca ele sunt dincolo,sa se duca dupa ele.
        Daca un om este grav bolnav,nu este pericol public,fapta e sub 4 ani sub inchisoare,de ce mai e arestat preventiv?Se incalca legea arestarii preventive de catre magistrati.Pe mine nu ma intereseaza ca sufera de diabet sau ca trag apa la wc.De ce fac genocid?E genocid ce a facut judecatoarea Neacsa.Dar nu va mai fi mult timp acolo,cel mult un an,chiar daca e luata in brate de CSM.

        Comentariu de balbeck — 29/01/2011 @ 11:25 AM | Răspunde

        • Da, a fost gasita. Avea cancer in faza terminala. A ales singura cum sa puna capat suferintei. Va mai bucurati??

          Comentariu de Cristi — 30/01/2011 @ 3:22 PM | Răspunde

      • O fi fost blestemata:sa mori in chin si-n cancer(gluma de prost gust)
        Ca om nu ma bucur,pentru ca pe undeva fac parte si din sfera medicala.Asta e una din activitatile mele.

        Comentariu de balbeck — 30/01/2011 @ 3:33 PM | Răspunde

  37. Felicitari domnului Dumbrava http://www.hotnews.ro/stiri-esential-8250849-dosarul-nicolaescu-cum-reactioneaza-cms-acuzatiile-liderilor-psd-impotriva-judecatorilor-procurorilor.htm . Ne-am saturat de tot felul de pungasii nepedepsite. De bine – de rau vad ca ati inceput sa faceti curatenie in ambele tabere, si atat puterea cat si opozitia vocifereaza ca sunt persecutati politic. Tineti-o tot asa si finalizati-le cat puteti de repede procesele!

    Comentariu de Ioana Maria Vlas — 28/01/2011 @ 5:38 PM | Răspunde

  38. Daca un profesor universitar batran si nebun nu vrea sa iti dea examenul,desi lucrarea e de 10,pentru ca asa vrea el?Incerci o data,iti taie lucrarea cu pixul si pune 4,a doua oara la fel,te gandesti ca te baga in restanta si nu poti sa iti iei licenta,pentru ca aspectul asta se duce la nesfarsit.Ce poti sa ii faci?Cui sa il reclami?Esti nevoit sa ii dai o mica atentie sau nu?Asta se cheama mita…ce poti face sa nu ajungi acolo?
    Si se cere puscarie…sa nu existe suspendare.

    Comentariu de balbeck — 28/01/2011 @ 6:14 PM | Răspunde

  39. Am si eu o rugaminte la voi: renuntati la arestari preventive abuzive,unde nu este cazul,pentru ca ne facem de ras in lume.Europarlamentarii vor prezenta cazul presedintelui CJ in Parlamentul European.Va fi foarte rau pentru tara.Magistratii sa nu aiba impresia ca sunt zei,ca pot sa faca ce vor ei.Dar de regula se pare ca ei reactioneaza asa la presiunile puterii.
    Cum e posibil ca niste inculpati acuzati de talharie,tentativa de omor,sechestrare de persoane sa fie judecati in libertate,iar acest presedintwe de cj sa nu poata fi judecat in libertate?Putea sa moara…era caz inchis si gata?Nevasta lui ce vina are?Si ea putea sa moara.Copiii lor au ramas singuri acum,parintii fiind la spital.

    Comentariu de balbeck — 28/01/2011 @ 6:26 PM | Răspunde

  40. Am aflat si reactia csm-ului.Nu mai e nimic de spus despre justitie,e zero barat.

    Comentariu de balbeck — 28/01/2011 @ 6:57 PM | Răspunde

  41. Aoleo ce m-a distrat unu`.A zis ca sunt penal si-mi pastreaza un loc la codlea.M-am tavalit pe jos de ras.Mi-e prieten f bun.E din lumea justitiei unu` tare.

    Comentariu de balbeck — 28/01/2011 @ 7:32 PM | Răspunde

    • Nu ma asteptam ca unul care se da economist in al 2-lea oras al tarii ca nr.locuitori, sa cunoasca atat de putin despre activitatile financiare, despre serviciile asogurate de stat societatilor comerciale, despre taxele legale si ce patesti daca nu le platesti.
      La nivelul asta de cunostinte poti crede orice, inclusiv ca un inalt functionar public care n-a semnat ca i s-a predat o anume lege, poate fi pasuit de sanctiune pana la momentul cand se dovedeste ca reuseste sa o inteleaga de la un judecator.

      Comentariu de Ioana Maria Vlas — 28/01/2011 @ 8:28 PM | Răspunde

  42. Ioana Maria vlas,iar nu ai dreptate.Cei ce au fost arestati preventiv din pdl,au calcat stramb(solomon),Solomon l-a suparat pe matroz.Acum,dupa ce a fost umilit si si-a cerut iertare de la matroz,iar e ridicat in pdl.Sa vedem daca se mai atinge justitia de el.De videanu de ce nu se ia nimeni?De boureanu?de costel iancu?de stolojan?de flutur?Adica de ce nu sunt arestati preventiv?Pentru ca sunt de la putere,nu?
    Cat despre partea cu platitul impozitelor pe firme, platesc cam 3 milione euro pe an.Aia a fost o capcana,o bataie de joc.Cam in cat timp castiga un magistrat 3 milioane euro?

    Comentariu de balbeck — 28/01/2011 @ 8:48 PM | Răspunde

  43. Mai am o intrebare: a dormit „doamna” judecator Neacsa?

    Comentariu de balbeck — 28/01/2011 @ 9:03 PM | Răspunde

  44. judecatoarea (daca are onoare) sa-si dea demisia,e mai bine.Altfel va fi mancata si va fi mult mai rau.Vin ceilalti si se schimba multi.Nu ii prevad un viitor stralucit.Asa mai bine pleaca singura.Poaste va fi uitata si iertata.Oricum a distrus multi oameni.
    Nu am mai vazut sa cada doi oameni fara sa fie loviti de pumni si picioare sau alte obiecte.Aceasta judecatoare a reusit lucrul asta.O sa apara un film si va fi dat pe youtube cu ce s-a intamplat acolo.E imposibil sa nu fi filmat cineva.Ofer recompensa.hahahahaha,sigur glumesc,dar bine pentru ea e sa plece,nu mai glumesc.

    Comentariu de balbeck — 28/01/2011 @ 10:08 PM | Răspunde

  45. http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/razboi-intre-oamenii-legii-in-cazul-eliberarii-liderului-gruparii-potra.html
    Probabil presedintele cj Nicolescu era mai periculos decat omul asta.

    Comentariu de balbeck — 28/01/2011 @ 11:25 PM | Răspunde

  46. Ce se jura magistratii?Jur pe mama si pe tata sa nu iau mita…si au uitat mai departe.
    I s-a infundat „doamnei” judecatoare…probabil a arestat mii de oameni asa,dar cred ca a arestat de data asta pe cine nu trebuia.Si va avea probleme mari de tot,nu vorbim de bataie,vorbim ca loc de munca.Nu il va mai avea.
    @Andrei Placinta,acuzat de tentativa de omor,distrugere,fuga de la locul faptei,etc,poate fi judecat in stare de libertate.De acord.Foarte bine.Am spus si eu ca e bine asa.
    Dar de ce senatorul Catalin Voicu,Catalin Chelu,etc,mii de cazuri,daca nu cumva zeci de mii de cazuri,nu poti fi si ei judecati in libertate?

    Atunci sa scoatemm tentativa de omor din codul penal.E mai bine asa?

    Ma bag la somn.Eu pot sa dorm spre deosebire de „doamna” judecatoare,dar cred ca nici nu ii pasa.Am cunoscut eu o judecatoare.Astea nu sunt femei,sunt duse…

    Comentariu de balbeck — 28/01/2011 @ 11:46 PM | Răspunde

  47. Eu am treaba.In seara asta decolez.Mai departe scrie in carte…nu stiu ce se mai intampla in tara.Luna asta am fost de 3 ori plecat din tara,in tari diferite.Sigur pun si plecarea asta tot luna asta.Va fi liniste pe aici…

    Comentariu de balbeck — 29/01/2011 @ 6:12 AM | Răspunde

  48. Razvan Cosma a fost batut de niste interlopi si a stat in coma patru luni.Cei ce l-au batut sunt liberi si chiar au plecat in spania.Nu isi mai revine in totalitate.E drept ca a cautat-o cu lumanarea,dar parca prea rau l-au batut.Au avocat un fost procuror sef.Ii tine departe de gratii.
    Gluma:De asta spun,scoatem tentativa de omor din codul penal?

    Comentariu de balbeck — 29/01/2011 @ 6:35 AM | Răspunde

  49. din pacate este adevarat ca se cauta numai scandal si senzational…..nimic constructiv pentru popor

    Comentariu de RuBen — 29/01/2011 @ 10:33 AM | Răspunde

  50. Eu am venit cu argumente.De ce oameni acuzati de tentativa de omor sunt judecati in stare de libertate sau dosarele lor sunt prin sertare pe undeva incuiate,iar oameni acuzati de luare de mita sau dare de mita stau dupa gratii chiar si cu anii,fara sa se finalizeze procesul.Dupa care sunt eliberati.Unii sunt achitati,iar altii dupa ce au stat peste un an dupa gratii,mai stau cativa ani buni dupa gratii.
    Un judecator fost sef de sectie penala(Dumitru) a stat un an dupa gratiipentru luare de mita.I-a eliberat pe Parjol si pe Austrianu.Dar judecatorul era pericol public?Sau dupa ce a fost eliberat,de ce nu a mai fost considerat pericol public?Deci poate fi judecat in libertate,dar a stat un an in arest preventiv…urata justitie avem,duomnule Florin.Nu cred ca postarile mele sunt penibile,sunt argumentate.

    Comentariu de balbeck — 29/01/2011 @ 11:32 AM | Răspunde

  51. ” Stiti cati magistrati morti cu capul pe dosare avem in ultimii 10 ani? Sau magistrati cu probleme grave de diabet pe fond de stres? Cati vomita cand vin noaptea la arestari, dupa ore de audieri si zeci de exceptii invocate de nu stiu cati avocati?”Asa este in Romania ..pana cand nu se vor tripla nr posturilor(in special judecatori)acestia vor avea mii de dosare de judecat , ma gandesc ca am putea scapa de aceasta probelema cand o sa avem un Guvern competent si o conducere competenta.
    App la Tribunalul Bucuresti completul de judecata pe dr. MUNCI ..voi credeti ca o sa duca un an bun..???daca nu o sa se imbolnaveasca judecatorii mare minune…si asemena probleme nu au doar cei din justitie!

    Comentariu de marius — 29/01/2011 @ 11:43 AM | Răspunde

  52. Un batran trecut de 80 ani a stat si el dupa gratii cateva luni,pentru ca a sfidat o hotarare judecatoreasca.I-au dat drumul din penitenciar,dar casa era la vreo 80 km distanta.L-au lasat asa.Nu a avut cine sa-l ia,pentru ca nu avea copii,nepoti,rude.Probabil l-au luat jurnalistii.Ii tot puneau intrebari.
    Si de aia am boala asa pe judecatori.Procurorii pot sa ceara,dar judecatorii au decizia.

    Comentariu de balbeck — 29/01/2011 @ 12:06 PM | Răspunde

    • Cand iesi din penitenciar ti se da o suma de bani sa ajungi acasa. Asa e de decenii.

      Comentariu de Cristi — 29/01/2011 @ 8:33 PM | Răspunde

      • Asa o fi…dar omul era si cam distrus asa…nu venea degeaba televiziunea sa-l intrebe.De fapt nici nu stiu ce cauta televiziumnea acolo.Nu putea s-o cheme el.El spunea ca nu a venit nimeni sa-l ia si nu stie incotro s-o apuce.La optzeci si ceva de ani nu prea mai gandesti limpede.

        Comentariu de balbeck — 29/01/2011 @ 9:21 PM | Răspunde

        • Stiu: cand comiti infractiuni esti tanar, cand e de vb sa platesti esti batran, Cand faci ilegalitati esti sanatos, iar cand esti retinut de imbolnavesti.

          Comentariu de Cristi — 29/01/2011 @ 10:28 PM | Răspunde

  53. PS: De ce nu l-au dus judecatorii aia acasa pe batran?Sau procurorii…s-au calicit pentru cativa litri de benzina?Macar aratau ca au suflet,ca nu sunt ceea ce par.Cred ca nu era o cheltuiala mare,la suta de milioane ce-o castiga pe luna.

    Comentariu de balbeck — 29/01/2011 @ 12:22 PM | Răspunde

  54. Ca ziceam de Austrianu…l-am cunoscut.E mult mai smecher decat Parjol(Ghenosu).E si mai siret decat ala.Nu se da in spectacol asa.E discret.

    Comentariu de balbeck — 29/01/2011 @ 1:22 PM | Răspunde

  55. Un om ce comite ilegalitati(voluntar) se asteapta sa fie arestat.Poate sa rada.Unul ce comite ilegalitatile(involuntar) plange si regreta,dar trebuie pedepsit.Unul ce e nevinovat,dar e arestat preventiv,face infarct.Nu vreau sa spun ca e presedintele cj.In general…
    Catalin Chelu a facut preinfarct………….

    Comentariu de balbeck — 29/01/2011 @ 1:58 PM | Răspunde

  56. Intai oamenii sunt arestati si dupa maia se cauta probele…asta e foarte grav.
    Ciao.Ma pregatesc sa plec.

    Comentariu de balbeck — 29/01/2011 @ 2:00 PM | Răspunde

  57. Motivari de arestari preventive: Pentru ca inculpatul „x” nu se poate obisnui sa traiasca liber,consideram ca…
    pentru ca oamenii nu mai au incredere in justitie(deci parerea oamenilor conteaza si nu legea)…
    pentru ca oamenii nu mai au incredere in sistemul sanitar.
    In doua cazuri e vorba de asistenta de la maternitatea giulesti.
    Ar rade CEDO si cu posteriorul daca ar citi asa ceva.Practi judecatorii nascocesc ceva ca sa te tina dupa gratii.

    Comentariu de balbeck — 29/01/2011 @ 2:09 PM | Răspunde

  58. Mai am inca ceva de spus.De data asta poate ca nu e asa.Dar e posibil sa fie.
    Un om ameninta pe cineva cu moartea.Ii trimite si sms .A doua zi omul amenintat cu moartea,e ucis.E arestat cel ce l-a amenintat si a trimis sms-ul,sau nu?Pentru ca intai oamenii sunt arestati si dupa aia se cauta probele.Chiar au o proba indirecta,pe telefon.Si in realitate nu e ala criminalul…

    Comentariu de balbeck — 29/01/2011 @ 2:21 PM | Răspunde

  59. Domnule judecator,m-am gandit mai bine si mi-am luat un notebook cu mine.Ce se intampla u doamna judecator Angela Ungureanu?Va fi arestata preventiv in mod abuziv?:)))))))))
    Inca ceva:sa nu ajunga in celule cu infractoarele condamnate de ea.Alea o…dar sa lasam justitia(CSM) sa-si faca datoria si dupa aia sa comentam.

    Comentariu de balbeck — 29/01/2011 @ 7:23 PM | Răspunde

  60. Sa va fie rusine si voua,nu numai DNA-ului cu Morar.Sunteti stalinisti.Orice om e nevinovat pana ce este gasit vinovat printr-o hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila.De ce a fost retinuta aceasta judecatoare?
    In tara asta magistratii nu stiu ce e aia prezumtia de nevinovatie.

    Comentariu de balbeck — 29/01/2011 @ 8:14 PM | Răspunde

  61. Pana si shobby de la „codu` penal” e arestat in mod abuziv.

    Comentariu de balbeck — 29/01/2011 @ 8:34 PM | Răspunde

  62. Eu nu am spus ca a fost arestata ci retinuta…

    Comentariu de balbeck — 29/01/2011 @ 8:38 PM | Răspunde

    • Judecatorii nu retin. Numai politistii si procurorii. retinerea exista in orice stat. In SUA, daca esti prins la volan baut, esti incatusat si dus la sediu – se numeste `arrest`, echivalentul retinerii noastre. In Romania, retinerea e de max 24 ore. In SUA e de 72 ore.

      Comentariu de Cristi — 29/01/2011 @ 10:26 PM | Răspunde

      • Stiu chestia cu 72 ore.E abuziva.Cica daca i se pare politistului ca te-ai uitat urat la el, te poate tine 72 ore.

        Comentariu de balbeck — 29/01/2011 @ 11:04 PM | Răspunde

        • In SUA? Abuz? Haideti! Scrie in legile lor. Legea e abuziva? Si nu a observat nimeni pana acum?? Sa fim seriosi.

          Comentariu de Cristi — 29/01/2011 @ 11:34 PM | Răspunde

      • Foarte multi oameni au fost executati in mod eronat in sua.Dupa ce i-au executat si-au dat seama ca nu ei au fost autorii.
        Dar nu trebuie sa ne gandim doar la americani.Chinezii inca spanzura in piete centrale.De Iran nu am ce sa zic.Aia chiar nu e justitie.

        Comentariu de balbeck — 30/01/2011 @ 12:34 AM | Răspunde

  63. Ca sa vedeti ca desi am boala foarte mare pe judecatori,le iau si apararea,cateodata.Dar daca era om de rand si nu judecator,ce patea?Pe Dumitru Rebegea de ce l-ati arestat?Poate a facut la fel,dar suma a fost mai mare,e adevarat.Sau l-a arestat dna-ul?

    Comentariu de balbeck — 29/01/2011 @ 8:43 PM | Răspunde

    • Poate. Dar la TV si pe bloguri nu ne putem da cu parerea despre ce e in dosar, nu?!

      Comentariu de Cristi — 29/01/2011 @ 10:27 PM | Răspunde

  64. Ps solomon dna-ul l-a arestat?Eu nu sunt nici psd-ist,nici pnl-ist,nici pdl-ist.Sunt neutru.Dar vreau ca justitia sa fie drepta…nu cum e acum.

    Comentariu de balbeck — 29/01/2011 @ 9:28 PM | Răspunde

    • DNA nu aresteaza. Numai judecatorii o fac. De regula 4 oameni decid daca e cazul – unul din prima instanta si trei din recurs.

      Comentariu de Cristi — 29/01/2011 @ 10:29 PM | Răspunde

  65. Domnule judecator,nu vreau sa va suparati pe mine.Sunt doar foarte frustrat de cum functioneaza justitia.Daca v-am deranjat va cer scuze.

    Comentariu de balbeck — 29/01/2011 @ 9:48 PM | Răspunde

    • Nici vorba. Tin la provocari si discutii. Dosar sa nu jigniti. Si sa vorbim la obiect. Cu parerea ne putem da cu totii. Daca scrii 10 paragrafe nu inseamna neaparat ca ai adus argumente, poate doar ai umblut cu niste caractere cateva randuri.

      Comentariu de Cristi — 29/01/2011 @ 10:30 PM | Răspunde

  66. Asa e,justitia nu aresteaza.DNA nu poate aresta.E institutie.:)))))

    Comentariu de balbeck — 29/01/2011 @ 10:58 PM | Răspunde

  67. Vantu a fost eliberat,desi scorul a fost de 2 la 2.O biluta si-un biloi,joaca fotbal amandoi,scorul este 2 la 2,pentru amandoi.

    Comentariu de balbeck — 29/01/2011 @ 10:59 PM | Răspunde

  68. Nu e chestia ca ne dam cu parerea intr-un dosar,arestarea preventiva este abuziva si cu asta gata.Ce inseamna prezumtia de nevinovatie?

    Comentariu de balbeck — 29/01/2011 @ 11:09 PM | Răspunde

    • Arestarea preventiva si prezumtia de nevinovatie nu sunt incompatibile. Daca un om este prins cu cutitul in mana, plin de sange, langa victima, ar fi retinut si arestat pe loc. Desigur ca e nu isi pierde dreptu lde a fi considerat nevinovat pana la ramanerea definitiva a hotararii de condamnare.

      Comentariu de Cristi — 29/01/2011 @ 11:33 PM | Răspunde

      • Acolo e altceva.Fapta trece cu mult de 4 ani.E o poveste lunga acolo.Nu ma bag.

        Comentariu de balbeck — 30/01/2011 @ 12:30 AM | Răspunde

      • E si pericol social.

        Comentariu de balbeck — 30/01/2011 @ 12:31 AM | Răspunde

      • Mai conteaza si pe cine are avocat ala.
        Eu stiu un caz…tentativa de omor.Un boxer a fost batut intr-un club.Cu boxerul ala eram prieten.Ne-am plimbat cu masina,l-am luat cu mine.Era foarte agresiv la bautura.Doar i-am zis ca in trecut am avut probleme cu niste interlopi,dintr-o zona,chiar trecusem pe acolo.Vroia sa ii ia la bataie.I-am spus ca nu e batalia lui si oricum i-am facut sa ma stie de frica.
        A baut de s-a spart in clubul ala si a luat bataie.Intai l-au batut doar cu pumnii si cu picioarele.Si-a revenit si a iesit din club sa-i aranjeze.Iar l-au luat la bataie.L-au batut in cap cu niste bastoane telesopice,metalice,dupa care i-au tras picioare in fatza si s-au urcat cu picioarele pe capul lui ,sarind.A stat in coma 3 luni.A fost internat si in Austria,Germania.Nu isi va mai reveni in totalitate.Autorii sunt aparati de un fost procuror sef si sunt liberi.Chiar au plecat in Spania.
        PS: Sunt clanuri protejate.Daca statea cuminte,nu se ajungea atat de departe,dar tot nu trebuia sa fie batut asa.Aia tot ar trebui sa plateasca.Probabil ca dosarul e plin de praf si baietii zburda prin spania,probabil fura.

        Comentariu de balbeck — 30/01/2011 @ 1:26 AM | Răspunde

    • Iata cum, un fleac de Dosar civil in care era alternativa eleganta de a iesi tihnit la pensie, se transforma in Dosar penal cu perspective minunate de arest preventiv: http://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima-or-31-1/senatul-a-trimis-curtii-de-apel-oradea-o-declaratie-de-avere-falsa-a-rodicai-stanoiu-92464.html . Distrugerea/modificarea probelor, influentarea martorilor, …, te pot baga la zdup cat ai clipi!
      Bravo Jodecatorilor de la Curtea de Apel Oradea, bine le faceti sa-i mai potoliti!
      Si pe la Procesul meu s-a venit cu hartii dintr-astea masluite, dar judecatoarea, desi s-a prins, n-a admis expertizarea falsului. Mi-a admis simplu actiunea.
      Ce matroz, ce povesti? Delirezi, de „3 milione euro pe an”!

      Comentariu de Ioana Maria Vlas — 30/01/2011 @ 1:08 PM | Răspunde

    • Hotararile judecatoresti nu se dau dupa parerea publicului. Publicul poate critica doar dupa ce vede despre ce e vorba. Argumentul `nu trebuie arestat X fiindca il cunosc eu ca e baiat bun` e pueril.

      Comentariu de Cristi — 30/01/2011 @ 3:20 PM | Răspunde

      • Sa va spun o chestie?Se poate si argumentul asta.
        Un interlop sef a pagubit statul in 2001 cu 5 milioane dolari.Fura si el motorina cu cisternele si o vindea.Se lauda ca scotea doar la un transport 40.000 lei si el avea zeci de cisterne.Are si balastiera si chiar tren de marfa.Se lauda ca a incalcat si embargoul cu yugoslavia.
        Mi-a aratat ziarul.Interlopul(numele lui) risca pana la 20 ani inchisoar.Era poza lui in ziar.El era cu catuse.Cred ca si acum are ziarul ala dupa el sa se laude
        Mi-a spus ca l-a rugat pe un gardian sa-i dea telefonul,ca sa sune pe cineva.El era arestat preventiv.Urma sa ii dea gardianului 1000 lei.Ala i-a dat telefonul.A sunat pe cine trebuia,un om cu mare influenta.

        Omul ala s-a dus la director.
        Ca o stenograma: „domnule director,de ce il tineti pe acest tanar dupa gratii?Nu va uitati la el?Locul lui nu e aici”.
        Dupa doua saptamani a fost eliberat.Dar a mai scos inca doi.A platit pentru ei,dupa care i-a silit sa-i plateasca datoria.S-a dus dupa ei si le-a luat casele si masinile.Lua recuperatori si notari dupa el.
        Mi-a spus ca si-a facut acte de nebun.Mi-a aratat actele.A zis ca a dat pe ele 700.000 lei(noi) ca sa le faca.
        Era stresat ca il urmareau unii „de la” Bucuresti.Isi schimba mereu nr de la masina.Avea clk-uri,slk-uri,in final a ajuns sa aiba o dacie.A renuntat si la ea.Merge cu taxiul.Pe de alta parte,daca are acte de nebun,e posibil sa nu mai conduca.Dar nu e nebun.E chiar foarte periculos.Dar la parte-nparte se sperie.Era sa il iau la bataie si m-a amenintat ca pune bodyguarzii si recuperatorii pe mine.
        Poate ca se si lauda.Poate a si exagerat putin.Dar avea acte de nebun si am vazut un articol despre el,cu poza lui.Si ziaristii astia: risca 20 ani…prea s-au grabit si aia.Interlopul asta are in spate si foarte multi politicieni.
        PS: „Nu te uiti la el ce frumos e,ce cuminte e?Cum sa stea dupa gratii”?Se poate si asa.
        Am zis sa nu-i dau numele.Candva l-am dat.Asa nu ma tem de el,dar a fost insurat cu o nepoata de-a lui Fane Spoitoru.
        Mai avea o nebunie:De ce mi-ai pronuntat numele?Ca sa-ti faci reclama?2000 dolari te costa.Ii scotea la plata pe cei ce-i pronuntau numele.Probleme mari cu el a avut si manelistul cel mai mic de inaltime(minune).
        A venit manelistul in Tinosu(o localitate langa Ploiesti,plina de rromi).L-a pus pe manelist sa-i cante doua ore gratis,pentru ca si-a facut reclama pronuntandu-i numele:” Pentru …. de la Ploiesti”.Vroia sa-l prinda si pe Stefan de la Barbulesti,dar nu l-a prins.Si ala i-a pronuntat numele.

        Comentariu de balbeck — 30/01/2011 @ 4:04 PM | Răspunde

  69. Cand aud „a luat mita 2500 lei”…dupa mine nu trebuie sa citesc dosarul de n pagini.

    Comentariu de balbeck — 29/01/2011 @ 11:18 PM | Răspunde

    • Pe mine ma ingrijoreaza si cand aud 80 lei mita luata de un judecator (caz concret, 2006, 6 luni inchisoare cu suspendare pe 2 ani 6 luni). E inacceptabil si 5 bani.

      Comentariu de Cristi — 30/01/2011 @ 3:20 PM | Răspunde

      • Dar eu tot nu pot sa inteleg…cum poate lua mita un judecator 80 lei,cand castiga si peste 10000 lei pe luna?
        Eu cred ca sunt si inscenari.

        Comentariu de balbeck — 30/01/2011 @ 4:12 PM | Răspunde

  70. Dar eu am o nelamurire.Un om a fost chemat la o adresa.A facut sex pe bani.Dar nu a vrut sa-i plateasca fetei.A intrat si pestele(iubitul fetei).I-a cerut bani pentru ca a facut sex.Ala nu a vrut sa plateasca.Pestele i-a tras niste pumni si l-a pus jos.Dupa care a luat un cutit din buctarie si l-a injunghiat mortal.Pestele si fata au fost condamnati la fel,sentinta nu e definitiva.Si amprentele fetei erau pe cutit.Au luat amandoi 20 ani.Sentinta nu e definitiva.
    Anchetatorii au reusit sa-i faca sa arunce vina unul pe celalalt.Dar cred ca a iesit o harababura si mai mare.Adevarul nu cred ca va iesi la iveala.Dar va fi si o sentinta finala.Multi vor spune ca nu e corecta.
    Acest caz e real,dar nu am spus in ce loc s-a petrecut,ce adresa,ca sa nu-si dea nimeni seama despre cine vorbesc.

    De asta spun ca am dubii mari de tot si in acest caz.E un caz foarte dificil.Nu cred ca vina e in egala masura.Unul e mult mai vinovat decat celalat.Dar ala mai putin vinovat e ridicat la nivelul celuilalt.

    Comentariu de balbeck — 30/01/2011 @ 12:53 AM | Răspunde

    • Ideea e ca cel putin unul incearca sa induca in eroare justitia dand vina pe celalalt. Asta nu poate fi acceptat. A induce in eroare justitia pentru a se face un act de nedreptate, e o foarte grava infractiune. Din pacate, in Romania acest lucru nu e vazut la fel de serios ca in SUA, unde sperjurul, de ex, e aspru pedepsit.

      Comentariu de Cristi — 30/01/2011 @ 2:20 PM | Răspunde

      • SUA…o femeie s-a impuscat sotul mortal.Toti credeau ca va fi executata.Dar nu a fost asa.Femeia era mai tot timpul batuta de sot.L-a asteptat sa vina de la munca,stand pe intuneric.Cum a intrat l-a impuscat.Femeia a fost achitata,pentru ca s-a considerat ca era in legitima aparare.
        SUA…alta femeia si-a impuscat sotul mortal.Tot asa maltratata…procurorul
        a fost foarte dragut si i-a facut o propunere:femeia normal era condamnata la doar 20 ani,dar procurorul ii suspenda 19,adica femeia facea doar un an.A refuzat aceasta propunere.A mers mai departe.A fost si ea achitata.
        SUA: O prostituata si-a impuscat sotul.Desi a fost si ea maltratata de sot,avea si poze cu ea batuta,etc,ea a fost condamnata la inchisoare pe viata.Motivul invocat?Era de proasta factura si nu fost crezuta.

        Comentariu de balbeck — 30/01/2011 @ 3:00 PM | Răspunde

        • Si?! nu e asa ca e clar pentru toata lumea?!: primele doua cazuri sunt erori judiciare. Explicatia e simpla: in SUA pentru astfel de situatii sunt jurati, care judeca uneori emotional. Un judecator ar fi aplicat strict legea, asa cum trebuie. Mai avem putin si spunem ca oricine comite o infractiune e scuzabil caci cu siguranta are un motiv impartasit de mai multi. Haideti, sa fim rezonabili.

          Comentariu de Cristi — 30/01/2011 @ 3:07 PM | Răspunde

      • Si la americani e chestie de noroc.Daca acele femei mai ucid o data,nu vor mai fi achitate,chiar daca sunt maltrate.

        Comentariu de balbeck — 30/01/2011 @ 3:04 PM | Răspunde

      • In Romania daca intra hotul peste tine in casa si l-ai ucis,inchisoare…

        Comentariu de balbeck — 30/01/2011 @ 3:11 PM | Răspunde

        • Nu neaparat. Cazul Iovan demonstreaza ca nu e asa intotdeauna.

          Comentariu de Cristi — 30/01/2011 @ 3:17 PM | Răspunde

  71. De asta e bine sa fii foarte indiferent,sa nu-ti pese de ceilalti,sa nu vezi,sa nu auzi.Eu nu pot face asta.

    Comentariu de balbeck — 30/01/2011 @ 12:56 AM | Răspunde

  72. http://www.romanialibera.ro/actualitate/justitie/judecatorul-retinut-de-dna-craiova-a-fost-arestat-preventiv-189389.html
    Eu nu stiu daca acesti oameni au fost eliberati,sau nu,dar e abuz.

    Comentariu de balbeck — 30/01/2011 @ 9:53 AM | Răspunde

  73. Stiu din vedere pe un interlop ce l-a bagat in coma timp de 3 luni pe baiatul ala.Asta nu va fi niciodata arestat preventiv mai mult doua luni.Culmea e ca nu e arestat pentru tentativa de omor,a fost arestat pentru trafic de stupefiante de mare risc,dar cum era „logic” a fost eliberat.
    Clanul asta ar fi protejat de putere pentru ca sponsorizeaza bine.

    Comentariu de balbeck — 30/01/2011 @ 11:10 AM | Răspunde

  74. Se spune ca justitia e stat in stat,ca e mare putere,dar politicul e mult mai puternic cu imunitatea sa(si nu numia). Presedintele poate sa numeasca procurorul general,seful DNA…nu trebuie sa spun ca si ministrul justitiei.E simplu.Boc parca e sublaternul sau.”da,sefu`,sa traiti bine,asa vom face”.
    Stiu ca CSM nu a vrut-o pe Kovesi,dar presedintele a vrut-o si a fost mai puternic.

    Comentariu de balbeck — 30/01/2011 @ 1:01 PM | Răspunde

  75. Pana si CC cam e a puterii…

    Comentariu de balbeck — 30/01/2011 @ 1:03 PM | Răspunde

  76. Eu cred ca Iovan e criminal,dar a avut spate.Nu mi-e frica sa afirm lucrul asta.Dar asa a vrut justitia.Uneori vrei sa-ti faci dreptate singur,pentru ca justitia nu ti-o face.

    Comentariu de balbeck — 30/01/2011 @ 4:21 PM | Răspunde

  77. Gata, a aparut motivarea! Si acum, cum procedam?

    Comentariu de Marian Ionescu — 03/02/2011 @ 1:47 PM | Răspunde

    • Aha, deci nu se desfiinteza CSM? Nu se refac alegerile in totalitate? Ei, cate plansete trebuie sa fie la unele trusturi de presa care se dadeau peste cap ca detin adevarul absolut al viitorului implacabil. Ei bine, facem cum spune CCR: trecem din nou prin Senat si ii valideaza numai pe cei fara probleme.

      Comentariu de Cristi — 05/02/2011 @ 11:06 AM | Răspunde

  78. Stimate domn judecator. Felicitari pentru curajul de a accede la un post de membru CSM, felicitari de asemenea, pentru reusita! Era timpul ca oameni tineri si de factura dvs sa puna umarul la bunul mers al justitiei. Vazand oameni ca dvs.imi da mari sperante si mult optimism in ceea ce priveste viitorul tarii si in special al justitiei! Dupa parerea mea, „solutia” pe care o propune CC (validarea de catre Senat a celor 8 membri) este una profund ilegala si abia acum neconstitutionala.Dar…asta e…vom avea un semi-CSM.Uitandu-ma la decizia CC ma intreb ce rost mai au instantele de judecata???
    Cu deosebit respect va aduc la cunostiinta urmatoarea situatie si, fiind in asentimentul tuturor colegilor mei, va rog, in limita legala, sa asigurati o minima transparenta a deciziilor ce se iau in cadrul CSM in legatura cu canditatii admisi la concursul de admitere din noiembrie 2010:
    Pe ordinea de zi a Sectiei pt.procurori din 03.02.2011 exista un singur punct si anume acela de a valida rezultatul acestui examen.Din nota DRU a reiesit ca doar 53 de candidati din 54 indeplinesc conditiile legale. Asadar,exista un candidat ce nu indeplineste aceste conditii(probabil sub aspectul „bunei reputatii”).Avand in vedere faptul ca va trece mult timp pana se va putea tine din nou sedinta sectiilor, mi se pare inuman sa fie tinuti pe jar 54 de candidati, care din luna noiembrie stau intr-un stres inimaginabil.In masura in care este posibil, va rog sa luati masuri pentru ca acest candidat/candidata sa fie informat de eventualele probleme pe care le are. Va multumesc anticipat si am ferma convingere ca veti lua masurile necesare. Succes in activitate!

    Comentariu de laremilia — 05/02/2011 @ 11:11 PM | Răspunde

    • Stiu chestiunea, si la judecatori e la fel. Cu toate acestea, daca s-ar ignora `problema` colegului, asta ar insemna ca el sa participe la repartitie, sa isi aleaga un loc inlaturandu-i pe ceilalti, apoi daca e cazul sa se constate ca nu are conditia bunei reputatii sa se dea peste cap totul. E clar, trebuie urgentata procedura. Decizia CC si necesitatea de a fi revalidati ne impiedica deocamndata sa discutam respectiva situatie.

      Comentariu de Cristi — 06/02/2011 @ 8:52 PM | Răspunde

  79. Buna seara! Multumesc pentru raspuns! Nu am dorit sa insinuez ignorarea „problemei”. E clar, procedura trebuie urmata. Singura problema era ca acea persoana sa fie anuntata pentru a face asteptarea revalidarii CSM mai usoara. La judecatori nu este aceiasi situatie deoarece candidatul a fost respins la psihologic si deja stie asta (deci, in acest caz s-a putut anunta). Poate un comunicat,cu rezultatul verificarii bunei reputatii, (folosind codificarile de la examenul psihologic), ar fi oportun, avand in vedere situatia speciala din momentul de fata. Va vor fi recunoscatori cei 54 de candidati! Stam intr-un stres inimaginabil de la sfarsitul lunii noiembrie. Va multumim pentru intelegere!

    Comentariu de laremilia — 06/02/2011 @ 11:20 PM | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns către Cristi Anulează răspunsul