CRISTI DANILEŢ – judecător

24/08/2011

Succes candidatilor la INM!

Filed under: 0. NOUTATI — Cristi Danilet @ 10:35 PM

Mâine, 25 august, se va desfăşura prima probă – aş spune fundamentală – pentru admiterea la Institutul Naţionalal Magistraturii. 3433 de abolvenţi ai Facultăţilor de Drept concurează pentru 200 locuri de viitori judecători şi procurori.

 Fie ca efortul depus ani şi luni la rând de către candidaţi să fie răsplătit pe de-a-ntregul!

 Succes mult tuturor şi pe cei mai buni dintre cei buni îi aşteptăm să ne fie colegi!

.

10 comentarii »

  1. si pentru ceilalti…nu aveti niciun semn….?

    Comentariu de Carmen-VL — 26/08/2011 @ 8:06 AM | Răspunde

  2. Buna ziua
    As dori, desi stiu ca este o problema care nu tine de competenta dumneavoastra o parere asupra examenului de admitere de anul viitor. Va intreb deoarece cu siguranta aveti mai multe informatii decat noi si chiar daca nu sunt informatii certe o parere avizata este uneori la fel de utila.
    In primul rand , daca se sustine inca ideea de modificare a examenului, desi cred ca nu o sa fie modificari majori daca ar exista astfel de modificari mi se pare logic ca ele sa fie anuntate din timp deoarece si dumneavoastra ati subliniat ca acesta este un examen care necesita o pregatire pe o durata mare de timp.
    In al doilea rand , in ce privesta codurile penal si procedurile exista sanse ca ele sa fie in vigoare la dara examenului, macar sa ne oferiti o parere orientativ.
    Va multumesc pentru grija aratata candidatilor din editia aceasta si sper sa continuati in acest fel cu rugamintea de a raspunde la intrebarile adresate.

    Comentariu de Adrian — 26/08/2011 @ 7:45 PM | Răspunde

    • Parerea mea e una personala, nu institutionala.
      1. Cred ca actuala forma a concursului (nu examenului) de admitere la INM poate fi imbunatatita. Sa asteptam sa se termina prezentul concurs, sa vedem daca sunt ceva problem, apoi discutam despre modificari. Ele se vor face in deplina transparenta. Oricum, conditiile sunt cele preazute in legislatia dinainte cu minim 60 zile de desfasurarea concursului
      2. Am mai raspuns la aceasta intrebare. Sunt sanse ca si celealalte 3 coduri sa intre in vigoare inainte de mijlocul anului viitor, dar nu pot prezice exact acest lucru care tine se pare exclusiv de vointa politicului.

      Comentariu de Cristi — 27/08/2011 @ 11:56 PM | Răspunde

  3. Domnule judecător,
    Având în vedere intrarea în vigoare a Noului Cod civil la 1 octombrie, concursul de admitere INM care va fi organizat anul următor va consta, pentru materia Drept civil, în testarea cunoştinţelor referitoare la acest cod. Noul Cod civil reuneşte într-o singură lege materiile care acum sunt exterioare Dreptului civil, anume Dreptul familiei şi Dreptul comercial.
    În acest context, puteţi estima dacă examenul va viza toată materia reglementată în Noul Cod civil (inclusiv reglemetările referitoare la familie şi activitatea profesioniştilor) sau numai acele dispoziţii care sunt clasice Dreptului civil (subiecţii, teoria actului civil, prescripţia extinctivă, drepturile reale principale, teoria generală a obligaţiilor, acele contracte speciale care acum sunt considerate de drept civil, materia succesiunilor)?
    Îmi cer scuze pentru deranj dacă aţi răspuns deja la această întrebare cu altă ocazie (în acest caz, mi-ar fi suficient link-ul către răspunsul dat).
    Vă mulţumesc în avas!

    Lucian Savu

    Comentariu de Lucian Savu — 31/08/2011 @ 10:47 AM | Răspunde

  4. Mi s-a eliberat astăzi adeverința de la administrația financiară necesară pentru verificarea îndeplinirii condiției privind buna reputație. Problema este ca cei de acolo au trecut toate amenzile pe care le-am primit eu vreodată. Este vorba de 2 amenzi(achitate), una primită în 2004 pentru ”traversarea străzii prin loc nepermis” și una din 2006 pentru că am călătorit cu trenul fără legitimație de transport. Pentru cea din 2006 nu am făcut contestație la momentul potrivit, eu practic aveam bilet de tren redus pentru studenți și nu am putut dovedi că sunt studentă deoarece nu aveam la mine legitimația de student. Mă gândesc că nu ar trebui să am probleme cu buna reputație din cauza asta însă aș vrea să-mi spuneți și părerea dumneavoastră, dacă se poate.
    Mulțumesc pentru timpul acordat!

    Comentariu de Simona — 26/09/2011 @ 5:22 PM | Răspunde

    • Cred totusi ca nu ati citit reglementarile incidente si nici explicatiile mele anterioare. In acest moment nu imi pot da cu parerea despre cazul dvs, sunteti intr-o procedura in derulare care – sa speram ca nu – poate ajunge in fata Plenului din care si eu fac parte. Succes mai departe si griji mai putine!

      Comentariu de Cristi — 26/09/2011 @ 8:48 PM | Răspunde

      • Aveți dreptate. Mulțumesc frumos!

        Comentariu de Simona — 27/09/2011 @ 5:44 AM | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

