CRISTI DANILEŢ – judecător

06/09/2012

`Aschia nu sare departe de trunchi` :)

Filed under: 1. EXPLICATIE — Cristi Danilet @ 8:59 AM

Fata mea cea mare a venit in Bucuresti pentru cateva zile. E o adevarata domnisoara, anul asta implineste 14 ani. Inainte de a vedea unde lucrez, mi-a spus ca vrea sa fie judecator cand va creste mare.

Am mai auzit acest lucru de la ea in trecut, dar atunci nu prea am bagat in seama.

Acum, sunt foarte mandru de ea.

UPDATE: O anumita publicatie cu poze facute de paparazzi, a dat publicitatii azi mai multe fotografii in care apar insotit de o tanara. Desi nu mi-am dat acordul pentru a fi fotografiat si am specificat expres ca nu sunt de acord ca eu sau fiica mea (ea fiind tanara…) sa aparem in publicatie, nu s-a tinut seama de aceasta. Inteleg sa ma prevalez in continuare de dispozitiile art. 73 si 74 NCC si imi rezerv dreptul de a actiona legal pentru protectia dreptului meu la imagine.

23 comentarii »

  1. Sa va traiasca! Are un model in persoana tatalui ei. Va doresc mult succes; ne mandrim cu judecatori ca dvs.

    Comentariu de Monica — 06/09/2012 @ 9:26 AM | Răspunde

  2. Sa aveti parte de multe bucuri si din partea fetei,cu siguranta veti avea o judecatoare excelenta in familie.

    Comentariu de paul155 — 06/09/2012 @ 9:54 AM | Răspunde

  3. Si fiica mea spune mereu ca vrea sa fie judecator dar, cred, nu din acelasi motiv ca si fiica dvs. Fiica dvs. vede cit de mult cistigati si cit de putin munciti! Fiica mea vede de cite nedreptati avem parte in justitia din Timis condusa de corupti , de „avocatii mafiei” imobiliare sau de partid!

    Comentariu de Androne Dorina — 06/09/2012 @ 12:16 PM | Răspunde

  4. trebuia sa intitulezi articolul ,,Copiii spun lucruri trasnite”
    bine ca in general ce iti propui sa devii cand esti mic nu se intampla
    spre norocul fetei tale, sper sa fie orice altceva decat judecator in Romania

    Comentariu de Raducu Petcu — 06/09/2012 @ 12:17 PM | Răspunde

  5. Fiica mea implineste la inceputul anului viitor 14 ani. Sper din tot sufletul sa o tin departe de oameni ca voi, magistratii. Sinteti, si nu va veti schimba niciodata, o adunatura de romani fara inima si care se cred niste „dumnezei” pe pamint. V-as desfiinta cu toate organizatiile voastre neputincioase in fata coruptiei. As infiinta tribunalele poporului si pedeapsa capitala!

    Comentariu de Androne Dorina — 06/09/2012 @ 12:19 PM | Răspunde

  6. SA FIE SANATOASA SI SA VA BUCURATI DE EA!
    Av. Minodora Ion

    Comentariu de ION MINODORA — 06/09/2012 @ 1:41 PM | Răspunde

  7. Felicitari :)

    Comentariu de daniel — 06/09/2012 @ 2:26 PM | Răspunde

  8. Sa va traiasca ! Cu multa sanatate !

    Comentariu de mirela — 06/09/2012 @ 2:29 PM | Răspunde

  9. va felicit pentru ca sinteti un tata minunat!
    eu am o nepotica de 16 ani,minunata,dar care are un tata caruia nu i pasa de ea,desi parintii nu s despartiti.

    Comentariu de simona — 06/09/2012 @ 3:26 PM | Răspunde

  10. Sa va traiasca, ii dorim sa-si indeplineasca visul .

    Comentariu de Oana — 06/09/2012 @ 4:09 PM | Răspunde

  11. Fiica dvs. este foarte frumoasa, o adevarata domnisoara. Incercati sa va protejati familia si mai ales copiii de toate rautatile care exista in aceasta societate, pentru ca in final doar familia conteaza si doar in cei apropiati mai puteti avea incredere, in rest…

    Comentariu de Filip M. — 06/09/2012 @ 6:23 PM | Răspunde

  12. Sa va traiasca si sa aiba noroc! Este o domnisoara incantatoare, iar cine stie sa „citeasca” pe chipul ei, isi da seama ca este o fiinta deosebita, educata, cu preocupari alese…Centura…? am uitat! Daca se face judecatoare, as vrea mult sa ii citesc hotararile. O hotarare judecatoreasca poate fi o opera de arta, poate rivaliza cu literatura, dar este si stiinta, sa nu mai vorbim despre precizie si logica …Am citit o singura astfel de hotarare, atat am avut norocul! Numele acelei tinere judecatoare este pe aceasta pagina, la dreapta.

    De ce scriu acestea? Cred ca domnisoara trebuie sa stie ce poate fi un judecator, cum poate fi perceput si cat de diferita este imaginea aceasta de tot ce se poate auzi, citi astazi despre aceasta meserie de elita.

    Bineinteles ca exista si reversul medaliei, dar avem nevoie chiar si de o…floare. Sa speram ca vor fi mai multe.

    Numai bine,

    Adriana Florescu

    Comentariu de skinnz — 06/09/2012 @ 6:58 PM | Răspunde

    • Meseria de judecator nu poate fi o meserie de elita daca se bazeaza pe filozofia lui Zegrean care arata ca „Maretia dreptului consta in aceea ca legea poate fi intrepretata”. Halal eliat! De ce l-or fi numit pe acest individ „judecator”? Judec[tor de ce ? De erate sub liniuta de inlocuitor?

      Comentariu de Androne Dorina — 07/09/2012 @ 9:51 AM | Răspunde

      • Am auzit pe multi, inclusiv din sistem, vorbind de `meseria de judecator`. Eu va spun ca nu exista o asemenea meserie.

        Comentariu de Cristi — 07/09/2012 @ 10:05 AM | Răspunde

  13. Citez: Am auzit pe multi, inclusiv din sistem, vorbind de `meseria de judecator`…si raspund: Intrebati-i pe ei!
    (pe domniile lor, a domnilor din sistem)

    Comentariu de skinnz — 07/09/2012 @ 7:43 PM | Răspunde

  14. Dacă fiica dumneavoastră îşi doreşte să ajungă judecător, iar nu un simplu negustor de justiţie, v-aş recomanda dumneavoastă, ca tată, să o sfătuiţi să lucreze cîţiva ani – cel puţin cinci, preferabil zece – de cealaltă parte a baricadei: să fie avocat, să aibă timp să acumuleze experienţă profesională fără privilegiul puterii şi să adune experienţă de viaţă.

    Comentariu de Ion Popp — 07/09/2012 @ 11:30 PM | Răspunde

    • Mie nu mi-a cerut sfatul. Avand in vedere modul in care sunt tratati judecatorii in Romania, eu as sfatui-o nu numai sa nu se faca judecator, ci nici macar sa nu ramana in aceasta tara. Din pacate, eu imi iubesc prea tare si profesia, si tara, si deja am depasit varsta ca sa mai iau o astfel de decizie. Dar as vrea sa fiu tratat, unde si candva, cu demnitate.
      PS. eu nu am lucrat in alta parte, si nici nu sunt un negustor de justitie.

      Comentariu de Cristi — 07/09/2012 @ 11:47 PM | Răspunde

  15. Stimate Domn,
    Sa dea Dumnezeu sa mai creasca…si sa se mai gandeasca!
    Eu am avut tangenta in viata cu justitia de trei ori…si sincera sa fiu , nu mai dau doi bani pe tot sistemul din care faceti parte.
    Nu zic ca n-or fi si oameni de calitate, dar ….foarte, foarte putini!
    In special la capitolul politie judiciara sistemul sta rau de tot….politisti corupti in cea mai mare parte, plini de tupeu si care se cred buricul pamantului.
    Adevarul e un concept cu valente necunoscute pentru ei….
    De fapt..cam asa este pentru o mare parte din sistem.
    Asa ca…poate fata Dvs. s-o mai gandi !Daca o sa aveti curajul sa-i spuneti adevarul!
    Il aveti oare?

    Comentariu de Ionescu — 26/09/2012 @ 11:19 PM | Răspunde

    • Imi insultati inteligenta si verticalitatea. Daca credeam ca sistemul de justitie este OK, nu ma mai zbateam din 2003 incoace pt reformarea lui.

      Comentariu de Cristi — 27/09/2012 @ 9:10 AM | Răspunde

      • Nu va insult nici una nici alta, ci doar v-am spus ce simte un simplu cetatean la o ,,intalnire” cu asa zisa justitie. Nu zic ca sunteti la fel, dar daca din 2003 luptati pentru ceva, iar in 2012 parca e la fel de neagra situatia ca si in 2003…oare ce sa mai credem? De ce oare nu aveti curajul ( nu Dvs. personal) sa reformati din temelii sistemul asta care naste atatea critici. Treceti toti magistratii prin cateva examene…si cateva ,,filtre” morale…si atunci o sa vedeti care este valoarea si de ce nu merge! Nu stiu..poate ca generatia asta mai tanara o avea mai multa verticalitate…si inteligenta , dar de multe ori stand cu cei care nu au nici una , nici alta….le cam pierde !…. Asta ne-o fi soarta …mai stii?

        Comentariu de Ionescu — 07/10/2012 @ 9:26 PM | Răspunde

        • Eu nu pot sa trec magistratii prin examene pt ca cineva are o experienta nefericita cu justitia. In primul rand, magistratii dau concurs la intrarea in profesie si examen la fiecare promovare in functie. In al doilea rand, in procesele civile 50% sunt mulumiti, si tot atatia sunt nemultumiti de justitie. Sunt unii magistrati cu probleme, cei mai multi nu. Ca in orice sistem. Ca in societatea romaneasca. Nicicand nu vom putea face tot ce trebuie.

          Comentariu de Cristi — 07/10/2012 @ 9:45 PM | Răspunde

  16. Domnule Danilet,nu va mai simtiti ofensat.Sunteti membru CSM,din 2003 ce ati facut?Sisemul asta e bolnav si corupt,dar pe cine intereseaza…Mai putin scandal si mai multa munca,ca astfel o sa tot treaca anii si tot nimic nu o sa se aleaga de justitia din Romania.

    Comentariu de Dragos — 27/09/2012 @ 8:10 PM | Răspunde

    • Oh, dar cate nu am facut!!! Sistemul a evoluat enorm in ultimii 10 ani. Sigur, mai sunt multe de facut.

      Comentariu de Cristi — 27/09/2012 @ 8:29 PM | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

