CRISTI DANILEŢ – judecător

21/09/2012

Precizare: despre numirea la sefia MP

Filed under: 1. EXPLICATIE — Cristi Danilet @ 7:35 AM

Fata de un articol postat pe internet in urma unei interventii telefonice a mele, fac urmatoarele precizari:

– Procedura de numire in functia de Procuror General al PICCJ si procuror sef al DNA trebuie sa fie una convenita intre MJ si CSM (inteleg ca acest lucru s-a realizat in urma intalnirii de ieri dintre ministrul justitiei si procurorii din cadrul CSM şi ma bucur ca au fost preluate si idei din propunerile mele de acum trei saptamani);

– Procedura trebuie sa fie una care sa genereze incredere, astfel incat cei mai buni procurori din Romania sa se inscrie in competitie (evident, o perioada prea scurta de timp pentru inscriere sau necunoasterea membrilor din comisia de interviu ar alimenta suspiciunile cu privire la aranjamente);

– Nu cred in avansarea unor nume pentru cele doua functii mai inainte de finalizarea procedurii, chiar daca e vorba de d-na Kovesi, pentru ca aceasta ar insemna ca jocurile sunt deja facute si procedura nu si-ar mai avea rost.

– CSM vrea sa excluda orice banuiala cum ca procedura ar fi de fatada, ci competitia trebuie sa fie una transparenta si meritocratica.

– Personal, nu inteleg sa comentez nicio persoana care s-ar putea inscrie sau care s-a inscris in competitie. Nu am avut şi nu voi avea discuţii cu procurorii din CSM cu privire la persoanele potrivitte pentru aceste funcţii. Pe mine, judecător dar şi membru CSM, ma intereseaza doar corectitudinea procedurii.

 

 

 

6 comentarii »

  1. Evident ca Monica Macovei vrea sa faca jocurile murdae prin dvs. si CSM.r

    Comentariu de androne — 21/09/2012 @ 7:37 AM | Răspunde

    • Evident ca eu nu pot fi implicat, intrucat sunt judecator si doar procurorii au vot pe aceasta chestiune.

      Comentariu de Cristi — 21/09/2012 @ 7:44 AM | Răspunde

    • Evident ca nu aveti nici macar o minima informare inainte de a posta comentarii de acest gen. Este atat de greu de acceptat ca unii oameni nu sunt de nicio parte decat a justitiei corecte? Sau traiti dupa dictonul Daca nu esti cu mine, esti impotriva mea?

      Comentariu de Amalia — 21/09/2012 @ 2:19 PM | Răspunde

  2. Domnule Danilet se vehiculeaza pe internet ca exista discutii in csm cu privire la introducerea unei noi conditii pentru admiterea la inm de anul viitor si anume aceea de a avea 5 ani vechime in profesie. Puteti sa-mi spuneti daca este adevarat? Eu sunt student in anul IV si doresc sa dau la inm anul viitor; mai mult decat atat visul meu este sa fiu judecator si de aceea am si dat la facultatea de drept, alte profesii juridice nu ma intereseaza si cred ca nici o alta experienta nu suplineste experienta de judecator; inca din anul I ma pregatesc pentru admiterea la inm si nu as vrea sa-mi rapiti sansa de a-mi indeplini visul; sper sa tineti cont de parerea mea iar in situatia mea sunt multi, chiar colegi de-ai mei; o asemenea schimbare ar fi echitabil sa fie implementata in cel putin 4 ani ca cei care dau la facultatea de drept sa o faca in cunostinta de cauza; sper ca vocea mea si a celorlalti sa se faca auzita. Va multumesc!

    Comentariu de Ionut — 21/09/2012 @ 2:23 PM | Răspunde

    • Imi spuneti si mie unde se vehiculeaza aceste zvonuri? Nu de alta, dar as vrea sa fac antireclama unor astfel de site-uri sau de oameni!

      Comentariu de Cristi — 21/09/2012 @ 3:18 PM | Răspunde

  3. pe forumuri destinate admiterii in magistratura, respectiv inm; o sa caut link-ul si o sa-l postez. Sa inteleg din reactia dumneavoastra ca sunt total nefondate? multumesc mult pentru raspuns!

    Comentariu de Ionut — 21/09/2012 @ 3:54 PM | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

