CRISTI DANILEŢ – judecător

08/11/2012

1.000.000 accesari

Filed under: 0. NOUTATI — Cristi Danilet @ 2:16 AM

De cand am deschis acest blog (august 2007), cititorii l-au accesat de un milion de ori.

Am incercat si incerc sa lamuresc multe aspecte inca necunoscute despre legi, justitie, magistrati prin doua modalitati: analize proprii sub forma de postari individuale (467 pana acum), respectiv raspunsuri directe la intrebarile cititorilor (10.435 comentarii, plus rubrica `In dialog cu voi`).

Multumesc tuturor pentru interes!

Cristi Danilet

.

14 comentarii »

  1. Va multumim foarte mult pentru tot ceea ce faceti.

    Comentariu de Ciarnau calin petru — 08/11/2012 @ 9:28 AM | Răspunde

  2. sanatate si putere de munca!

    Comentariu de paul155 — 08/11/2012 @ 12:11 PM | Răspunde

  3. Buna ziua, dle judecator. Blogul dvs ne-a adus multe informatii utile (pe care le-am stiut, gratie dvs inainte ca ele sa devina publice) pentru pregatirea pentru concursul de admitere la INM sau magistratura. Multumim pentru timpul pe care ni-l acordati.

    Comentariu de daniel — 08/11/2012 @ 3:16 PM | Răspunde

    • Multumesc si eu. Am nevoie (prea des sunt luat in…`balon`).

      Comentariu de Cristi — 08/11/2012 @ 4:12 PM | Răspunde

  4. la multe milioane de accesări!

    Comentariu de de-a dura lex — 08/11/2012 @ 11:27 PM | Răspunde

  5. Domnule judecator, va multumesc si eu pentru buna-credinta de care dati dovada, de fiecare data, in ceea ce ne priveste pe noi, cei multi, care fara dvs. nu am avea acces la toate aceste informatii in timp util. Va doresc numai de bine, atat pe plan profesional cat si pe plan personal, pentru ca una fara cealalta nu se poate.

    Comentariu de Valentina N. — 09/11/2012 @ 8:33 AM | Răspunde

  6. La cat mai multe si nelimitate incasari.

    Comentariu de Imobiliare Sibiu — 09/11/2012 @ 7:54 PM | Răspunde

  7. Felicitari, pentru intreaga activitate! Multumim pentru: accesul la informatie, rabdare, implicare, corectitudine,etc.
    Sunt o cititoare a blogului aproape zilnic, insa acum incepe clepsidra sa se intoarca si sa scurga trecerea timpului pana la urmatorul concurs de admitere la INM. Sunt ultimul an de facultate, sper ca studiul sa fie suficient pana in august 2013 sau cand se organizeaza, daca nu ma voi concentra si voi munci mult mai mult,pentru reusita in anul urmator. Sper si imi doresc sa fiu acceptata in randul magistratilor.
    Am cumparat ghidul, intr-adevar este util, bine gandit si structurat.
    Sanatate si mult succes, tuturor.

    Comentariu de Sonia — 09/11/2012 @ 8:21 PM | Răspunde

  8. Multumesc! Sa dea Dumnezeu!

    Comentariu de Sonia — 09/11/2012 @ 8:25 PM | Răspunde

  9. Felicitari si multumim!
    Sunteti legatura noastra cu lumea in care vrem sa accedem…singura…si suntem norocosi ca va ganditi la noi.
    Personal, va multumesc din suflet si imi cer scuze in numele tuturor celor care, la un moment dat, si-au varsat nervii pe dumneavoastra, uitand ca de fapt sunteti aici pentru ei…pentru noi…
    Si…daca, intr-o zi, o sa aveti si dumneavoastra nevoie de ajutorul nostru…:) suntem aici!

    Comentariu de liliana — 11/11/2012 @ 10:50 AM | Răspunde

  10. Noi va multumim Domnule judecator! In multele Dumneavoastra initiative ati fost si sunteti unic! Sunteti singurul care ne-a oferit accesul direct la informatii certe, sigure, serioase, veridice si foarte utile! Apreciem si va multumim pentru atentia Dumneavostra! Va dorim multa putere in continuare pentru ca stim ca o folositi in scopuri foarte bune si mult succes!!!
    (Eu si cativa fosti colegi dragi de facultate)!

    Comentariu de Mechenici — 17/11/2012 @ 3:26 PM | Răspunde

  11. Buna dimineata, domnule judecator!Multumesc pentru tot si pentru ca existati.Achiesez la tot ceea ce ati scris/comunicat/comentat.Desi nu mai sunt asa tanara, voi fi prezenta la orice chemare a dvs.,adica voi raspunde pozitiv pentru realizarea scopurilor bune pe care dovediti de fiecare data ca le aveti/urmariti , pentru interesul general si in folosul tuturor,Cu mult drag,sorescu chira

    Comentariu de sorescu chira — 08/12/2012 @ 3:13 AM | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

