CRISTI DANILEŢ – judecător

02/04/2013

Invit la a-mi fi respectata viata privata

Filed under: 1. EXPLICATIE — Cristi Danilet @ 2:27 PM

Constat existența unui interes al unei părți a mass-media pentru viața mea privată. Din nou, după evenimentele din vara trecută, când a fost inflamat spațiul public în mod voit cu dezinformări în scopul de a mă discredita profesional. Acest lucru este neadecvat atât timp cât anumite aspecte din viața mea privată nu au vreo legătură cu funcția mea publică. Am spus-o atunci, o spun și acum.

În rest, nu dau și nu simt nevoia sa da explicații, mai ales că aceste aspecte au fost lămurite anul trecut, în mod oficial, de către Inspecția Judiciară. Pot spune doar atât: nu am avut nicicând vreun conflict cu părinții mei, am două fiice minunate față de care îmi îndeplinesc îndatoririle și o căsnicie ce se derulează departe de ochii publicului. 

Cu tot respectul pentru libertatea de exprimare a jurnaliștilor, solicit încetarea publicării informațiilor și fotografii cu privire la mine sau familia mea ori preocupările mele extra-profesionale, atâta timp cât nu există acordul meu pentru aceasta. Acestea sunt imperative ale unei reale deontologii profesionale în domeniul jurnalisticii.

Cu atât mai mult cu cât un membru al familiei mele este grav încercat de o boală necruțătoare. Avem nevoie de a ne fi respectată liniștea în aceste momente.

Mulțumesc.

34 comentarii »

  1. Domnule Danilet,
    Unor oameni fara caracter si onoare le vorbiti degeaba, ca nu vor inceta. Cu cat veti incerca sa le dati lectii de moralitate cu atat vor continua. Singura solutie este sa nu-i bagati in seama, convins fiind ca fiecare pasare pe limba ei piere. Cu stima, Tony Popescu

    Comentariu de panda1949 — 02/04/2013 @ 2:35 PM | Răspunde

    • Normalitatea nu e cea dorita de ei – improscarea cu noroi si noi sa ignoram. Ci normalitatea e cea dorita de noi – respectarea vietii private. Eu nu pot fi batjocura nimanui ca asa vrea el Singura solutie este educarea sa ne cerem drepturile si ei sa le respecte. Simplu.

      Comentariu de Cristi D — 02/04/2013 @ 7:51 PM | Răspunde

  2. Imi pare rau, domnule Danilet! Multa sanatate si sa ne spuneti daca va putem ajuta cu ceva :( Din pacate, multi care fac jurnalism, il practica pe cel de tip Can Can care nu se situeaza mai departe de hartuire in opinia mea. Cunosc foarte bine deontologia presei pentru ca am terminat Jurnalismul si faptul ca se exercitau de catre patroni presiuni sa practici aceasta meserie fara pic de decenta si scrupule m-a determinat sa ma reorientez profesional spre grafica si tehnoredactare. N-am putut sa latru la comanda niciodata si privesc stupefiata cum cei carora le cereti acum minimum de decenta, o fac de ani buni fara sa para ca au vreo remuscare.

    Comentariu de Alina — 02/04/2013 @ 2:55 PM | Răspunde

  3. Stimate domn,

    Dupa cum bine stiti, persoanele publice sunt/ trebuie sa fie in atentia mass-media, din aceasta decurgand … ŞI dezavantaje cateodata.

    Cand spuneti „nu am avut nicicând vreun conflict cu părinții mei” ne spuneti raspicat ca, NU A EXISTAT VREODATA UN PROCES INTENTAT DVS. DE … PARINTII DVS.!?

    M-ar bucura sa imi confirmati.

    Comentariu de chinezu' amuzat — 02/04/2013 @ 2:56 PM | Răspunde

  4. Dle judecator, imi pare rau de membrul dtale de familie grav bolnav.Marturisesc ca te-am considerat un om fals, exponat al celor din justitie care s-au organizat in stil sindical mafiot ca sa-si promoveze interesele de grup si personale. Ii doresc rudei dtale sanatate dar te rog sa ai intelegerea faptului ca sunt sute de mii de oameni bolnavi in Romania care nu au nici liniste, nici bani, nici sanatate.
    In legatura cu dta, daca cei care te-au ales, te-au recuzat, ar fi cazul sa pleci la judecatoria dtale.

    Comentariu de teostanc — 02/04/2013 @ 3:16 PM | Răspunde

  5. Domnule judecator, daca nu ati fi considerat un pericol pentru anumite persoane din inalta societate acestea nu s-ar ocupa de persoana dvs. Atata timp cat veti lupta pentru o justitie independenta si un stat de drept, cat timp veti face educatie pe teme juridice cetatenilor, vor fi persoane incomodate si vor face tot ce le va sta in putinta sa va discrediteze, sub umbrela „libertatii de exprimare”.
    Eu sper ca Dumnezeu sa va intareasca in toate incercarile prin care treceti.

    Comentariu de Monica — 02/04/2013 @ 3:50 PM | Răspunde

    • persoane din inalta societate … :) ce tare-i asta …

      Comentariu de Ramona — 03/04/2013 @ 5:06 AM | Răspunde

  6. Domnule Danilet! Barfa este sport national in Romania.
    Parerea mea este sa nu va aplecati atentia la aceste barfe. De exemplu, pe mine nu ma intereseaza viata dvs, privata. Si va asigur ca mai sunt multi (probabil dintre cei care au o ocupatie), pe care nu ii intereseaza aceste aspecte.
    Va propun sa cititi Tripitaka si veti vedea ca aveti puterea de a respinge energia negativa.
    Va doresc o zi buna.

    Comentariu de Mihaela Nica — 02/04/2013 @ 3:57 PM | Răspunde

    • Barfele se spun la o cafea dimineata intre patru pereti. Cand e pe televiziuni se numesc calomnii si asta e un delict de presa.

      Comentariu de Cristi D — 02/04/2013 @ 7:55 PM | Răspunde

  7. Sper sa va faceti auzit si inteles, va urez succes si asteptam decizia CCR. Sanatate!

    Comentariu de Dav — 02/04/2013 @ 6:42 PM | Răspunde

  8. Si eu cer sa imi fie respectata intimitatea ……dar slugi ca tine ajunse in fuctii importante, si care ar trebuii sa nu tolerati si sa sustineti un presedinte si un regim abject, ilegal, imoral, corupt ati facut posibila ajungerea acestei tari in cacat.
    Sezi bland ca roata se intoarce in viata.
    Si inca ceva mah disperatule, cand ai ales sa fi persoana publica trebuia sa stii „PREOCUPARILE TALE EXTRA-PROFESIONALE, FOTOGRAFIILE CU TINE (nu ca ai fi frumos, chiar esti penibil de urat)” SUNT INFORMATII DE INTERES PUBLIC. De ex: printre preocuparile tale extra-profesionale pot sa existe si anumite aspecte ce te fac indezirabil pentru functia pe care o ocupi.

    Comentariu de Gigel Frone — 02/04/2013 @ 7:30 PM | Răspunde

    • Gigele, gandindu-ma la unde spui ca ai ajuns si la cum arati, te inteleg…

      Comentariu de Cristi D — 02/04/2013 @ 7:56 PM | Răspunde

    • Slugă D.l Danileț??? A cui si pentru ce motive? Ați avea capacitatea să aduceți niște argumente pertinente afirmațiilor dvs?…Gigel Frone, ati auzit cumva măcar de cuvântul independență? Vorbiți in cunoștință de cauză când faceți publice astfel de aberații? Vorbiți de „regim abject, ilegal, imoral, corupt”…Cărui regim atribuiți toate aceste caracteristici? Bănuiesc că celui din care faceți parte, altfel nu le-ați cunoaște semnificația atât de bine; sau nu faceți parte decât dintr-o categorie de indivizi frustrați și ignoranți, altfel v-ați fi documentat inainte sa postați asemenea comentariu. Aveți un tupeu și o nerușinare de mă intreb cum ar mai putea un judecător căruia îi adresați asemenea cuvinte să mai ramână imparțial și indiferent dacă ați ajunge (Doamne ferește!) in fața completului din care ar face parte?! Oricum sunteți sub orice critică din orice punct de vedere! Să vă fie rușine că nu faceți decât umbră pamântului si-atât!
      Vă scutesc de o eventuală replică indignantă; acel timp l-ați putea atribui unei documentări mai bune în privința subiectului despre care discutați.

      Comentariu de Luminita — 02/04/2013 @ 10:32 PM | Răspunde

      • :) o, da … dna Luminita v-a injurat mai abitir decat Gigica
        vorba aia: fereste-ma doamne de … sustinatori, ca de … hulitori ma feresc singur

        Comentariu de Ramona — 03/04/2013 @ 5:16 AM | Răspunde

        • D.na Ramona, pentru o mai abitira intelegere: nu am dorit nici o clipa sa va dau dvs impresia ca subestimez vreo calitate a judecatorului Cristi Danilet. Sunt perfect constienta de inteligenta si profesionalismul cu care d.lui isi desfasoara activitatea si nu i-as pune la indoiala nici un moment si in nici un caz prezenta impartialitatii ca valoare suprema si morala in activitatea sa de judecator, dar de lipsa dvs. de ironie ma indoiesc.

          Comentariu de Luminita — 03/04/2013 @ 9:35 PM | Răspunde

  9. Daca vrei intimitate nu iti afisezi pozele pe facebuck.
    Daca esti judecator nu pui pzilel de la chefuri in care iti arati buricu’ ca cadanele.
    Si ar mi fi ceva e..e euen ebleoegeher serios nu sterge articolele care au tiscta controverse. Cu atat mai putin un judecator nu va sterge artivcolele in care isi explica parerile juridice. Ca da rau la imagine.

    Comentariu de Ghita Bizonu' — 02/04/2013 @ 11:12 PM | Răspunde

    • @Ghita
      1. Pozele puse de mine pe FB sunt ok. Implicit, exista acordul meu pt publicarea lor oriunde. Sunt mandru de ele: am acolo fotografii de la evenimente publice si intalniri cu ONG-isti, ambasadori, sefi de instante si parchete, jurnalisti, intelectuali. Nu la ele ma refeream.
      2. Evident, pozele de la chefuri nu le pun. Asta nu inseamna ca nu merg la asa ceva, doar nu sunt ipocrit sa spun altfel. Insa poza de care vorbesti tu nu imi apartine. Asa ca ai grija ce spui si mai intai verifica-ti informatiile. Pari usor de pacalit.
      3. Eu nu ma dau bloger serios, ci chiar sunt. Nu exista articole scrise si apoi sterse. Poate ai gresit referinta.

      Comentariu de Cristi D — 03/04/2013 @ 12:38 PM | Răspunde

  10. Gigel Frone nu este muzicantul acela semialfabetizat care a ajuns pe la Paris si care a jucat intr-o emisiune la TV? Nu parea asa de dur ca in comentariul postat, ceea ce ma face sa cred ca numele este folosit ca pseudonim.
    Aveti dusmani inversunati domnule Danilet, care pe deasupra mai sunt si lasi. Am banuiala ca este vreunul din presa, caci doar ei sunt cei care va tot „canta” ca sa faca si ei audienta.
    Ma tem ca penibilul pe acolo se regaseste, pentru audienta fac orice, dar chiar orice.
    Este drept ca v-ati asumat consecintele ce deriva din calitatea de persoana publica, pe care insusi Obama le acepta cu demnitate. Nu trebuie sa va suparati, lumea vrea sa stie si este indreptatita sa stie cat mai multe despre reprezentantii autoritatilor..
    Sigur ca toate acele informatii malitioase sau rasuflate despre dvs. sunt luate cu rezerva de oamenii seriosi.
    Nu stiu date despre ltitigiul dvs. cu parintii, dar sunt sigura ca a fost o strategie de aparare.
    Eu personal consider ca ati avut motivele d-voastra si e mai bine ca nu dati prea multe explicatii, caci oricum ce e de inteles se intelege, speculatiile sunt pentru persoane ca …. Gigel Frone.

    Comentariu de elena lazar — 03/04/2013 @ 2:15 PM | Răspunde

  11. Dar cred ca asta este de pe la antene, caci acestia sunt vehement si constant anti-bas-isti.

    Comentariu de elena lazar — 03/04/2013 @ 2:47 PM | Răspunde

  12. cristi danilet,felicitari ! ma bucur enorm pentru decizia de azi a CCR…

    Comentariu de M — 04/04/2013 @ 2:05 PM | Răspunde

  13. ma bucur pentru decizia CCR! enorm ma bucura acest lucru! va doresc sanatate si putere de munca!

    Comentariu de Matei Bitea — 04/04/2013 @ 3:27 PM | Răspunde

  14. Domnule Cristi,felicitarile de rigoare pentru ca nu v-ati lasat infrant de ingerinta politica din magistratura.
    Astazi CC a pus lucrurile pe fagasul normal.
    Ma bucur mult ca atitudinea dumneavoastra este una corecta.
    In acest sens cooperati cu cat mai multi magistrati semantari ai manifestului pentru o justitie libera si independenta.
    Numai asa se va primeni si aerisi justitia din Romania.
    Inca odata,felicitari!

    Comentariu de gyll — 04/04/2013 @ 6:53 PM | Răspunde

  15. Felicitari pentru decizia CCR si repunerea in functie.

    Comentariu de Foxcrawl — 05/04/2013 @ 3:03 AM | Răspunde

  16. Sper ca toti membrii Curtii au hotarat ca excludea este ilegala, nu ?

    Comentariu de Bogdan — 05/04/2013 @ 5:05 AM | Răspunde

  17. Felicitarile mele pentru solutia obtinuta la CCR. Sincer, dupa cum am mai comentat pe aici, nu ma asteptam sa vi se dea dreptate pana la CEDO, dar recunosc ca m-am inselat. Nu va lasati batut! Coruptia din jurul nostru trebuie sa dispara, si am incredere ca veti lupta pentru asta. Intr-o buna zi va aparea si viteazul care sa taie limbile bi-sphurcate ale Varanului chiar de la glezne.

    Comentariu de Ion Roata — 05/04/2013 @ 6:52 AM | Răspunde

  18. Esti inteligent daca nu crezi decat jumatate din ceea ce auzi; esti intelept daca stii care jumatate!
    Mintile ilustre discuta idei, inteligentele medii discuta evenimente, iar mintile reduse ii discuta pe altii.
    Nu stiu care este cheia succesului, dar stiu precis care este cheia esecurilor:incercarea de a face pe placul tuturor.

    Comentariu de Mihaela Nica — 05/04/2013 @ 9:33 AM | Răspunde

  19. In viata privata ne judeca in primul rand ,cei apropiati ,in profesie ,adevaratii profesionisti ,nu toti „analistii „de ocazie !!! D.le Danilet , sunt un sustinator al PROFESIONISTILOR si va sustin !!!!!

    Comentariu de nitu eugen — 06/04/2013 @ 11:49 AM | Răspunde

  20. Este adevarat ce se aude prin presa? Si anume ca ati contestat ca fiind neconstitutional”amendamentul” la lege pe care chiar dvs. l-ati propus?

    Comentariu de Bogdan — 09/04/2013 @ 3:32 AM | Răspunde

    • Nu. Interesant ca se aude asta, pe mine nu m-a intrebat nimeni din `presa`.

      Comentariu de Cristi D — 10/04/2013 @ 10:07 AM | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

