CRISTI DANILEŢ – judecător

02/07/2013

Concurs SNG 2013

Filed under: admitere,grefieri — Cristi Danilet @ 5:12 PM

SNG_nameCSM a aprobat (pct 11, ordinea de zi din 27 iunie 2013) organizarea în această toamnă a unui nou concurs de admitere la Școala Națională de Grefieri. SNG a anunțat pe 1 iulie acest concurs.

Se vor scoate la concurs 120 de posturi de grefieri cu studii superioare juridice: 90 pentru instanțe și 30 pentru parchete. Dosarele de înscriere se depun până la 22 iulie. Proba scrisă va avea loc pe 1 septembrie. Tematica este cea publicată pe site SNG. Taxa de concurs este 350 lei.

 

Succes celor care doresc să devină grefieri!

114 comentarii »

  1. stimate -dle judecätor,
    vä rugäm transmite tzi reprezentantzilor CC dela Venetzia, cä noi totzi vedem cum USL; continuä puciul,
    distrugerea institutziilor CCR, CSM, ANI, etc, au distrus Romania cu ordonantze si legi
    aprobate pe furisi, de ai lor. fätärnicia,ipocrizia si minciunile USL; poate fi o catastrofä pt. romanii.
    minciuna si obräznicia , caracterizeazä acest guvern condus de plagiatorul ponta.

    multzumesc.

    Comentariu de theo — 03/07/2013 @ 10:41 PM | Răspunde

  2. cam cate credeti ca sunt deja aranjate? eu cred ca in lproportie de 60-70 0/0 sunt branduite deja! nu ma poate convinge nimeni niciodata ca ar fi altefl. m-am nascut in romania, traiesc in romania si simt romaneste! judecatorii sunt la fel de excroci sau poate mai excroci decat alte meserii, asa ca in loc de 120, luati de bune cam 30-40 de locuri indiferent cat sunteti de bine pregatiti, nu va puteti bate cu sistemul smecheresc judecatoresc care se perfectioneaza pe zi ce trece sub protectie legii!

    Comentariu de popovici ion — 04/07/2013 @ 6:18 AM | Răspunde

    • Vedeti, din cauza unora ca dvs nu va progresa Romania. dvs sunteti ca unul din cei care isi rezolva totul prin mita si accepta ca ceva firesc ca si altii sa o faca. nu pot decat sa sper ca intr-o zi veti fi prinsi daca incalcati legea.

      Comentariu de Cristi D — 04/07/2013 @ 9:00 AM | Răspunde

      • ati gresit domnule judecator! am invatat si m-am dus la concursuri la care mi-a parut rau mai apoi ca m-am inscris. locurile fusesera luate dinainte! am cerut sa vad lucrarea mea in comparatie cu a celorlalti si mi s-a spus ca nu se poate! am aflat apoi ca parintii lor erau mari si tari! domnule judecator, eu in sila am scris comentariul meu dar ati inteles ca as fi de acord. NICIODATA nu am sa zic ceea ce ati inteles ca am zis. am avut colegi extraordinari care pe langa ca erau talentati invatau de 10 si acum lucreaza te miri ce. unii, mai destepti au plecat.aici nimic nu merge.legea si daca este ori nu se aplica ori se interpreteaza ceea ce e o mare prostie. la interpretare smecherii scapa intotdeauna. erati un om intransigent la un moment dat dar acelasi sistem de care vorbesc eu si de care in ultima perioada observ ca va cam este teama pentru ca a reusit sa va inlature v-a facut sa va schimbati radical. vorbe…ramane asa cum am spus si nu se schimba nimic..

        Comentariu de popovici — 05/07/2013 @ 6:20 PM | Răspunde

        • Parintii mei au fost oameni simpli. M-au tinut in facultate si am terminat cu 9.82. Am intrat printre primii in magistratura. Nu a fost nimic luat inainte, nici la facultate, nici la instanta. m auzit numai povesti ca a dvs, si numai de la cei care au picat.
          In rest, nu mi-e frica de nimeni si nimic, poate doar de colportisti anonimi ca dvs, otraviti de televizor.

          Comentariu de Cristi D — 05/07/2013 @ 8:29 PM | Răspunde

        • Dl Popovici, vreau sa va spun ca dl Cristi Danilet are dreptate in ceea ce afirma in legatura cu cei care pica un examen national de admitere fie el sustinut la INM fie in magistratura, fie la sng, culmea numai ei cred ca asemenea examene sunt aranjate. Trebuie sa luati in considerare faptul ca la un asemenea examen sunt admisi cei mai buni dintre cei mai buni din toata tara, nu dintr-o singura grupa de facultate sau dintr-o anumita promotie a unei facultati. Iar faptul ca cel care cauta o scuza in ceea ce se intampla in sistemul judiciar la aceasta ora si este amplu criticat la tv denota faptul ca nu a fost pregatit suficient pentru a promova un astfel de examen. Eu daca as pica la un asemena examen m-as reevalua dar intr-un mod riguros si as incepe sa pregatesc materia pentru urmatorul an mai temeinic. de asemenea cred ca trebuie tinut seama ca acest examen nu inseamna numai invatat pe de rost ci intelese institutiile de drept intocmai, coreland articolele intre ele.

          Comentariu de Ramona — 10/07/2013 @ 12:27 PM | Răspunde

    • sunt multe erori

      Comentariu de mimi — 08/07/2013 @ 12:02 PM | Răspunde

  3. Domnule,prof.Danilet,am si eu o intrebare,referitor la materia de examen sng,la Competenta instantelor jud,nu intra si comp dupa materie si cea teritoriala,intra decat ,incidente procedurale????imi cer scuze,dar nu inteleg…..va multumesc frumos.

    Comentariu de negoita alexandra — 04/07/2013 @ 3:59 PM | Răspunde

    • intra toate felurile de competenta.

      Comentariu de Cristi D — 04/07/2013 @ 6:01 PM | Răspunde

      • Din felul in care a fost publicata tematica si eu am inteles asemeni doamnei de mai sus, ca in materia de examen vor intra doar incidentele. Inteleg ca intreaga materie a competentelor este foarte importanta si trebuie avuta in vedere, insa nu inteleg de ce in tematica privind competentele au fost nominalizate doar incidentele. Eu inteleg prin aceasta unica nominalizare limitarea la incidente, poate ca ma insel dar sigur asa au inteles multi.
        Astept cu interes lamuriri suplimentare din partea dumneavoastra, mai ales ca semne de intrebare sunt puse acum (in urma raspunsului dvs.) asupra mai multor aspecte din tematica.

        Cu deosebita consideratie,

        Luiza Gon

        Comentariu de Luiza Gon — 07/07/2013 @ 9:10 AM | Răspunde

      • Domnule judecator,va rog sa ne explicati si noua de ce avem de invatat toate felurile de competenta din moment ce in tematica sunt mentionate numai incidentele procedurale?Cu totii am inteles ca „incidentele procedurale” reprezinta singurul capitol pe care il avem de invatat la „Competenta”.In acest caz,ce rost mai are tematica daca nu este respectata?Drept urmare,putem deduce faptul ca si la celelate titluri avem de invatat si alte capitole decat cele mentionate in tematica?!Personal,mi se pare o lipsa de respect fata de toti candidatii la acest concurs sa se formuleze subiecte din afara tematicii publicate.Va rugam frumos sa ne lamuriti si va multumesc anticipat!

        Comentariu de Lavy — 28/07/2013 @ 11:49 AM | Răspunde

        • Sincer, eu cred ca tematica e extrem de clara.

          Comentariu de Cristi D — 29/07/2013 @ 9:18 AM | Răspunde

          • De acord cu dvs,tematica e extrem de clara!Tocmai de aceea v-am intrebat de ce in opinia dvs. in materia de examen intra toate felurile de competenta avand in vedere ca se specifica doar „incidentele procedurale”.Lucrurile erau foarte clare pt noi toti,dar acum nu mai sunt la fel de clare….In concluzie,suntem in continuare nelamuriti….

            Comentariu de Lavy — 29/07/2013 @ 9:54 AM | Răspunde

            • Problema nu este faptul ca le avem de invatat,pt ca toti cei care vom sustine acest examen stim deja competenta(cel putin asa presupun).Ideea este canu este corect sa se treaca in tematica una si comisia de organizare sa vrea altceva de la noi! In urma discutiilor de pe forumul dedicat acestui examen am observat ca nu doar eu,ci toata lumea crede ca nu avem de invatat decat incidentele procedurale.In acest caz,tematica este prost formulata!!De ce la procedura penala se specifica clar felurile de competenta pe care le avem de invatat??Si la toate celelate titluri,ceea ce este de invatat pentru examen este trecut cu liniuta!Este logic sa intelegem cu totii ca nu avem decat incidentele de invatat pentru examen!!In acest caz,la caile de atac fiind trecute doar dispozitiile generale,ce intra in materia de examen de la acest titlu?

              Comentariu de Lavy — 29/07/2013 @ 10:36 AM | Răspunde

              • Acum vad ca dvs dati la SNG nu la INM. Imi cer scuze: nu aveti decat incidentele!

                Comentariu de Cristi D — 29/07/2013 @ 12:10 PM | Răspunde

                • Daca cineva trebuie sa propuna atunci sa propunem – grila si la SNG ca la INM.

                  Comentariu de mimi — 13/08/2013 @ 12:34 PM | Răspunde

  4. buna seara….as avea si eu o nelamurire..cand se vor afisa posturile scoase la concurs pentru grefieri la SNG pentru concursul din toamna..multumesc

    Comentariu de campeanu alexandra — 05/07/2013 @ 9:22 PM | Răspunde

  5. Ma alatur si eu colegei de mai sus si va rog sa ne oferiti informatii suplimentare asupra tematicii de concurs. Si eu ca si colegii mei am inteles ca din titlul III- competenta instantelor se cere pentru concurs doar capitolul referitor la incidentele procedurale. Avand in vedere ca atat la procedura civila cat si la procedura penale mai sunt titluri din care sunt trecute in tematica doar cate o sectiune, eu zic ca este foarte important sa se lamureasca acest aspect. ex. procedura penala , pct. 3 executarea hotararilor penale – dispozitii generale, sau pct 3..
    Va multumesc si asteptam raspunsul dumneavoastra.

    Comentariu de Geani — 12/07/2013 @ 2:10 PM | Răspunde

  6. asa cum la procedura civila , la caile de atac se precizeaza clar doar DISPOZITII GENERALE! la comp inst. jud. DOAR incidente procedurale. altfel de ce ar mai fi trecute la liniuta???? va roooog , luminati-ne!!!! multunesc

    Comentariu de maria — 15/07/2013 @ 5:25 PM | Răspunde

  7. Buna seara,
    Imi puteti spune va rog care este modalitatea de examinare la concursul sng? grila sau format clasic?

    Comentariu de lavinia — 16/07/2013 @ 6:53 PM | Răspunde

    • Grila e deja ceva clasic la noi.

      Comentariu de Cristi D — 17/07/2013 @ 3:29 PM | Răspunde

    • Examenul la Sng nu este grila,este sub forma de sinteza!

      Comentariu de Lavy — 23/07/2013 @ 7:35 PM | Răspunde

  8. buna seara Dl judecator! Am si eu o intrebare daca ati putea sa ma aujati:Unde as putea gasi legile pt organizare judecatoreasca cu modificarile si completarile ulterioare??pe site-ul CSM nu le gasesc!daca puteti macar sa-mi lasati un link ar fi perfect!!! Va multumesc anticipat!

    Comentariu de Elena — 17/07/2013 @ 7:05 PM | Răspunde

  9. buna seara. sper sa nu va deranjeze ca revin, dar va rog sa nu ocoliti intrebarea mea, in legatura tematica. se vor da subiecte exclusiv din cele enumerate la linuta,nu?? de exemplu, la procedura civila, la punctul 3. Competenta instatelor judecatoresti aveam doar incidente procedurale privitoare la competenta instantei?? sper sa nu ma ignorati. va multumesc

    Comentariu de maria — 17/07/2013 @ 9:01 PM | Răspunde

  10. buna seara,
    puteti sa-mi spuneti si mie va rog daca din tematica de organizare, pentru legea 567/2004 face parte si cap VII1*- Personalul de specialitate criminalistica si personalul care ocupa functii auxiliare de specialitate criminalistica din cadrul INEC?
    Multumesc

    Comentariu de Geani — 25/07/2013 @ 7:28 PM | Răspunde

  11. Buna ziua dl Danilet!fara a parea lipsita de respect fac unele precizari!
    1.titlu 3 din noul cod de proc civila cuprinde 4 capitole,nu 3 cum ati afirmat.
    2.in tematica Sng e mentionat 3.competenta inst jud-incidente procedurale ce cuprinde 3 sectiuni nu tot Titlul 3.
    Nelamurirea mea si a tuturor celor inscrisi este: cine isi bate joc de noi dumneavoastra ce afirmati lucruri ce nu sunt in tematica sau Sng-ul ca nu publica tematica completa?Oricare ar fi vinovat ar trebui sa se gandeasca si la cei ce au investit timp pt invatat si bani pt taxa d inscriere si sa incerce sa nu mai puna asemenea piedici.o zi „buna”

    Comentariu de Andreea — 29/07/2013 @ 12:24 PM | Răspunde

    • Domnita,
      1. Eu nu am afirmat ca titul 2 are 3 capitole, ci ca se dau la admitere chestiuni care corespund la 3 capitole. Apoi am realizat ca dvs dati la SNG, iar eu credeam ca la INM. Mi-am cerut scuze si am raspuns: aveti doar `incidentele` din `competenta` si am sters comentariul gresit.
      2. Repet, asa cum reiese in mod clar din tematica, din `Competenta` aveti `incidentele` pt SNG. E profund regretabil ca niste oameni care au pretentia de a deveni ai legii, nu stiu sa inteleaga un aspect extrem de simplu scrie pe o tematica.
      3. Eu eram in eroare si am corectat. Tematica e pe intelesul oricui, nu si a trei dintre dvs.
      Succes!

      Comentariu de Cristi D — 29/07/2013 @ 1:48 PM | Răspunde

      • Domnule judecator,atat eu cat si doamna de mai sus am inteles foarte bine ce cuprinde tematica.Indoielile asupra tematicii au inceput sa apara in momentul in care prima persoana v-a pus aceasta intrebare,iar dvs,din neatentie probabil ati raspuns ca tematica ar cuprinde toate felurile de competenta.Prin urmare,stiind ca faceti parte din CSM si presupunand faptul ca dvs cunoasteti mai bine decat noi modul de organizare a concursului,ne-am gandit ca afirmatiile dvs sunt intemeiate si am fost contrariati de faptul ca existau contraziceri intre tematica si raspunsurile pe care ni le-ati oferit!Cu tot respectul, v-as ruga sa nu ne acuzati pe noi ca nu am inteles tematica pentru ca daca ne gandim bine disputa a fost provocata de lipsa de atentie la detalii a dvs,deoarece nu ati verificat sectiunea in care s-au postat comentariile!A gresi e omeneste,dar macar sa ne asumam raspunderea pt aceste greseli!O zi buna si imi cer scuze pt timpul pe care vi l-am irosit!

        Comentariu de Lavy — 29/07/2013 @ 2:21 PM | Răspunde

        • Eu nu va acuz de nimic. Eu doar constat ca sunt 8000 de candidati la cele trei concursuri si doar 3-4 aveti probleme sa intelegeti o tematica si pt asta e nevoie sa intrebati in stanga si in dreapta. Oricum, la mine nu e vorba de asumat responsabilitatea, pt ca am facut-o imediat cu scuzele de rigoare. Dar de asumat responsabilitatea poate fi vorba la dvs, care va permiteti ca din spatele anonimatului sa imi faceti morala ca si cum ne-am cunoaste de o viata.

          Succes in tot ce faceti si veti deveni!

          Comentariu de Cristi D — 29/07/2013 @ 2:42 PM | Răspunde

          • Nu stiu de ce considerati ca v-am facut morala.Imi pare rau ca ati inteles in acest mod spusele mele.Si nu este vorba de anonimat,daca imi cereti va voi lasa numele meu intr-un mesaj privat.Nu am de ce sa ma feresc,nu v-am jignit cu nimic!Chiar regret ca ati luat argumentele mele atat de personal!Cat despre „intrebatul in stanga si in dreapta”,credeam ca va face placere sa raspundeti persoanelor care va admira si va urmaresc blogul.Imi cer scuze inca o data de deranj!

            Succes si dvs pe viitor!

            Comentariu de Lavy — 29/07/2013 @ 3:25 PM | Răspunde

            • Nu a fost niciun deranj, desi trebuie sa raspund din timpul concediului meu la zeci de mesaje identice. O fac de ani buni de zile. Nu cer decat respect pt activitatea mea aici. Daca fac ceva bun si va foloseste, eu sunt multumit.
              Dar retineti un lucru: sa fii grefier si sa nu stii regulile de baza ale competentei, ci numai incidentele procedurale, mi se pare cel putin neserios. Traiesc cu speranta ca ati invatat insa in facultate si doar ratiuni de lipsa de timp pt repetat inca doua capitole, daca erau, v-au generat acea reactie.

              Comentariu de Cristi D — 29/07/2013 @ 6:24 PM | Răspunde

  12. Adica tot noi suntem de vina pt confuzia dvs?Am inteles k v-ati cerut scuze,insa constat k noi cei care aspiram la aceste locuri cunoastem mai bine materia si tematica dak am sesizat greseala dvs si am cerut explicatii cuiva din domeniu care tot parerea dansului o tinea in loc sa verifice ce tot zic „cei nepregatiti”.Regret ca v-am irosit din timpul pretios pt niste banalitati.

    Comentariu de Andreea — 29/07/2013 @ 3:31 PM | Răspunde

    • Domnisoara, eu nu gasesc vinovati decat in sala de judecata si numai daca sunt probe. In viata din afara salii, am doar parteneri de dialog. Am un blog pe care il gestionez de ani de zile si in care anonimi ca dvs ma descos despre lucruri serioase sau doar fac bascalie. Diferenta intre mine si dvs este ca dvs nu sunteti obligata sa urmariti ce scriu eu aici. Vreti informatii oficiale, sigure etc? Urmariti site-urile oficiale, institutionale. Vreti parerea mea personala, atunci ma urmariti pe mine. E simplu.
      Tonul dvs nu e insa deloc unul politicos. Va asigur ca daca afi vorbi astfel la un interviu, ati fi respinsa din prima, fara rezerve. In ziua de azi e lucru mare sa il respecti pe celalalat si sa recunosti cand gresesti. Iar asumarea incepe prin semnarea balacarelilor pe care, sub curajul anonimitatii, le aruncati celui care a avut indrazneala sa va raspunda la o problema al carei raspuns era evident si ar fi trebuit sa il stiti. Repet, 8000 de oameni nu si-au pus problema pe care dvs v-ati pus-o si asta ar trebui sa va dea de gandit.
      Si da, timpul meu a fost cel irosit si va asigur ca e extrem de pretions. Am raspuns de 7 ori la aceeasi intrebare.

      Comentariu de Cristi D — 29/07/2013 @ 6:32 PM | Răspunde

  13. La SNG va fi doar proba scrisa la examen?ce va urma dupa proba scrisa?

    Comentariu de alexa — 31/07/2013 @ 10:41 AM | Răspunde

    • Ati citit Regulamentul?

      Comentariu de Cristi D — 31/07/2013 @ 5:42 PM | Răspunde

      • am citit si nu scrie…stiu ca se va urma verificarea reputatiei…dar asta in ce consta?

        Comentariu de alexa — 01/08/2013 @ 10:43 AM | Răspunde

        • Oare cand citesti Regulamentul??? Doar tr sa depui acte pt a-ti dovedi buna reputatie!

          Comentariu de Cristi D — 01/08/2013 @ 10:57 AM | Răspunde

          • am inteles….va multumesc!

            Comentariu de alexa — 01/08/2013 @ 11:09 AM | Răspunde

  14. Domnule Judecator, concursul de anul acesta la SNG va fi la fel ca in anii trecuti sinteza, sau se va da grila? va multumesc!

    Comentariu de ana — 01/08/2013 @ 9:27 AM | Răspunde

    • Regret, nu stiu. Dar pt dvs nu ar tr sa aiba nicio relevanta.
      Succes!!

      Comentariu de Cristi D — 01/08/2013 @ 10:41 AM | Răspunde

  15. Buna ziua.Va intreb sincer si direct pentru ca am auzit diferite pareri despre concursul de la sng.Unii sustin ca majoritatea locurilor sunt deja cumparate acum eu nu stiu care este adevarata realitate.Eu vreau sa ma inscriu la anul si sa sustin acest examen, o sa invat mult si bine dar daca invat nu doar tocit, le gandesc logic am o sansa reala sa intru la sng?Va multumesc anticipat si cand aveti timp va rog sa imi raspundeti!
    Cu stima !

    Comentariu de alina — 08/08/2013 @ 3:36 PM | Răspunde

    • Probabil ati auzit pareri de la cei care nu invata nimic si au pretentia sa intre pe furate in justitie. nu mai bagati in seama pe toti care isi dau cu parerea mai ceva ca la TV. frustrarea lor nu are limite. dvs vedeti-va de treaba si invatati, doar. succes!

      Comentariu de Cristi D — 15/08/2013 @ 12:20 AM | Răspunde

  16. buna ziua ! tocmai am sustinut examenul inm dar am picat cu un punctaj in jur de 50 dar nu renunt o sa mai sustin si la anul . intre timp as vrea ca macar sa intru in sistem si ma gandeam sa particip si la concursurile de grefieri , direct pe post . intrebarea mea este daca as obtine un astfel de post am obligatia de a ramane pe respectivul post o anumita perioada ? intreb tocmai ca ma gandesc la o eventuala reusita la inm anul viitor . va multumesc anticipat !

    Comentariu de mihai sorin — 26/08/2013 @ 6:20 AM | Răspunde

    • Daca intrati grefier la instante sau la parchet, e ok. Succes in ce veti face!

      Comentariu de Cristi D — 26/08/2013 @ 10:38 AM | Răspunde

  17. Nu i-ati oferit un raspuns concret domnului de mai sus… :) Am aceeasi curiozitate: daca o persoana este admisa toamna aceasta la SNG, termina SNG, este repartizata pe post… are posibilitatea ca anul viitor, in urma admiterii fericite la INM, sa urmeze cursurile Institutului, sau este tinuta de acest post de grefier o perioada ? Ori trebuie sa plateasca scolarizarea SNG pentru a putea abandona? Multumesc anticipat.

    Comentariu de Ionela — 31/08/2013 @ 12:05 PM | Răspunde

  18. Am o scuza, n-am terminat inca dreptul, era o curiozitate doar…
    Deci da, m-am lamurit. Va multumesc.

    Art. 27 – (1) Absolvenţii Şcolii Naţionale de Grefieri au obligaţia de a rămâne 5 ani în cadrul instituţiilor autorităţii judecătoreşti.
    (2) În cazul în care un absolvent al Şcolii Naţionale de Grefieri este eliberat din funcţie înainte de expirarea perioadei de 5 ani, din iniţiativa sa ori din motive care îi sunt imputabile, acesta este obligat să restituie indemnizaţia de cursant şi cheltuielile de şcolarizare efectuate cu formarea sa, proporţional cu timpul rămas până la împlinirea termenului prevăzut la alin. (1).

    Comentariu de Ionela — 31/08/2013 @ 1:01 PM | Răspunde

  19. La SNG are loc o examinare medicala ? In cazul in care suferi de hipoacuzie 50% , risti sa fii respins ?

    Comentariu de irina — 01/09/2013 @ 12:20 PM | Răspunde

    • grefieri.ro ofera suficiente informatii. Hipoacuzia se rezolva cu proteza auditiva.

      Comentariu de Cristi D — 01/09/2013 @ 6:37 PM | Răspunde

  20. Buna ziua, am o intrebare legata de cazarea cursantilor SNG din sesiunea sept 2013. Se asigura cazare pe perioada cursurilor de 6 luni ? am citit intr-un document de strategie a dezvoltarii SNG ca aveau in plan sa realizeze demersuri pentru identificarea unui spatiu de cazare, imi puteti daca s-au definitivat aceste demersuri? Va multumesc

    Comentariu de Ionela — 02/09/2013 @ 10:37 AM | Răspunde

  21. Domnule judecator, aveti cunostinta despre posibilitatea organizarii unui concurs de admitere la SNG in februarie 2014? Multumesc.

    Comentariu de Victoria — 08/09/2013 @ 9:01 AM | Răspunde

    • COncursurile la SNG si INM se organizeaza o singura data pe an. Pentru grefieri urmariti si site-urile curtilor de apel, care pot organiza distinct si fara un anumit calendar concursuri de recrutare directa.

      Comentariu de Cristi D — 08/09/2013 @ 9:45 AM | Răspunde

  22. Domnule judecator, ma numar printre cei admisi anul aceasta la concursul de admitere la SNG. in prezent lucrez ca jurist la o primarie. considerati ca trebuie sa imi dau demisia din postul pe care il ocup, sau cum trebuie sa procedez. va multumesc!

    Comentariu de ana-maria — 22/09/2013 @ 12:00 PM | Răspunde

    • felicitari.
      da, dar numai dupa validarea concursului de catre CSM.

      Comentariu de Cristi D — 22/09/2013 @ 2:27 PM | Răspunde

  23. Buna ziua, si eu ma numar printre cei admisi anul acesta la SNG.In prezent lucrez in invatamant si as dori sa stiu daca este obligatoriu sa imi dau demisia sau este in regula si un concediu fara plata pana la finalul acestui an scolar. Va multumesc anticipat!

    Comentariu de VANCEA MARIANA — 25/09/2013 @ 5:26 PM | Răspunde

  24. buna seara, as dori sa ma interesez daca vechimea in invatamant este luata in considerare la calcularea salariului de grefier? Sau unde as putea sa ma interesez? multumesc

    Comentariu de alex — 29/09/2013 @ 8:16 PM | Răspunde

    • Da, ca vechime in munca. La fel ca in orice alta profesie.

      Comentariu de Cristi D — 29/09/2013 @ 9:15 PM | Răspunde

      • buna ziua! la calcularea salariului pt un grefier primesti mai mult daca ai vechime juridica? sau iti trebuie doar in specialitate? multumesc!

        Comentariu de mihaela — 30/09/2013 @ 7:38 AM | Răspunde

        • Doamna, un grefier castiga mai mult decat un profesor sau un doctor rezident. Cred ca e tot ce vreti sa stiti.

          Comentariu de Cristi D — 30/09/2013 @ 10:49 AM | Răspunde

  25. Buna seara. Cand se valideaza concursul? Si de unde putem afla? Multumesc

    Comentariu de alex — 07/10/2013 @ 8:02 PM | Răspunde

    • Concursul se valideaza de CSM dupa ce se finalizeaza verificarile. Aflati de pe site CSM. Deocamdata incepeti cursurile lunea viitoare. Succes!

      Comentariu de Cristi D — 07/10/2013 @ 9:28 PM | Răspunde

  26. Buna seara. As dori sa stiu daca exista vreo posibilitate de a face voluntariat intr-o institutie, in care as putea sa ma familiarizez practic cu termenii si notiunile de drept. Daca da, unde si cui as putea sa ma adresez. Mentionez ca sunt studenta in anul 3 la Dretp IFR si locuiesc in Bucuresti.
    Va multumesc anticipat!
    Cu stima si respect,
    Madalina.

    Comentariu de Madalina — 28/10/2013 @ 6:23 PM | Răspunde

    • Da, in orice institutie juridica. Adeverinta de la facultate si cerere catre conducatorul institutiei.

      Comentariu de Cristi D — 29/10/2013 @ 7:50 AM | Răspunde

  27. buna seara! M-am interesat acum cateva zile despre job-ul de grefier si m-ar interesa sa fac scoala. Imi puteti spune cand va fi urmatorul concurs? se da o singura data pe an? Va multumesc anticipat! o seara buna

    Comentariu de mihaela alina — 29/10/2013 @ 7:17 PM | Răspunde

  28. Buna seara! Ne-au informat la facultate ca durata Scolii Nationale de Grefieri s-ar putea prelungi la 2 ani de la 6 luni, cat este in prezent. Cum as putea sa aflu daca este asa? Multumesc frumos!

    Comentariu de Daniela — 05/11/2013 @ 5:13 PM | Răspunde

    • incercati sa prevedeti daca se va modifica legea si in ce sens, asa cum se pare ca pot face unii profesori de ai dvs.

      Comentariu de Cristi D — 06/11/2013 @ 12:12 AM | Răspunde

  29. m-ar interesa daca pentru concursul din 2014 se tine cont de noile reglementari (NCPC).multumesc!

    Comentariu de Iulianhan — 15/11/2013 @ 1:58 AM | Răspunde

  30. Dar despre NCPP ce ne puteti zice, se va din acesta la admiterea SNG 2014 ? multumesc!

    Comentariu de Simona — 11/12/2013 @ 9:03 PM | Răspunde

  31. Cum se face repartizarea dupa absolvirea Scolii NATIONALE DE GREFIERI? DUPA MEDII?

    Comentariu de IULI — 15/12/2013 @ 10:45 PM | Răspunde

  32. Cat este indemnizatia de cursant la SNG
    in prezent? Locurile scoase la concurs se stiu in ce localitate sunt inainte de intrarea la SNG sau sa afiseaja dupa aceea? Varsta are vreo importanta la admiterea la SNG? Va multumesc!

    Comentariu de IULI — 19/12/2013 @ 10:07 PM | Răspunde

  33. Bună seara dle judecător.Vă rog să mă ajutaţi şi pe mine cu o informaţie; am citit cu ceva timp în urmă pe site-ul Juridice -că de la 01.03.2014 va fi operaţional Tribunalul specializat Bucureşti; între altele se menţiona că acesta se va completa cu un număr de 40 grefieri; vă rog mult să-mi răspundeţi- căci sunt convinsă că deţineţi informaţia- cum se vor ocupa aceste locuri: prin concurs organizat de Curtea Bucureşti până la 01.03.2014 sau în alt mod.Adică mă interesează dacă Curtea Bucureştiva scoate până în martie 2014 aceste 40 locuri la concurs.Vă mulţumesc.

    Comentariu de Gabi Știrbăț — 21/12/2013 @ 7:28 PM | Răspunde

    • Posturile de grefier pot fi ocupate fie prin concurs organizat de curtea de apel, fie de catre absolvenţii SNG (următoarea promotie de absolventi va fi în luna aprilie 2014).
      Insa, posturile sunt distribuite catre instante prin ordin al MJ, cu avizul conform al CSM.
      Până în prezent nu a fost solicitat avizul conform al CSM pentru distribuirea celor 40 de posturi menţionate în e-mail. În acest context, apreciem că, până la emiterea OMJ, Curtea de Apel Bucureşti nu ar putea organiza un astfel de concurs.

      Comentariu de Cristi D — 08/01/2014 @ 11:32 PM | Răspunde

      • Vă mulţumesc pentru răspuns dle judecător, dar să ştiţi că acesta nu m-a lămurit.

        Comentariu de Gabi Știrbăț — 09/01/2014 @ 6:30 PM | Răspunde

  34. Sarbatori fericite! 2014 sa va aduca tot ceea ce va doriti!

    Comentariu de IULI — 27/12/2013 @ 3:04 PM | Răspunde

  35. Domnule judecator, in primul rand vreau sa va transmit sincere felicitari pentru tot ceea ce faceti. In al doilea rand , as indrazni sa va rapesc din timpul dumneavoastra, sa ma lamuriti si pe mine in urmatoarea problema : imi doresc foarte mult sa fiu grefier. Studiile pe care le am insa sunt Facultatea de Drept, Specializarea Administratie Publica. Am citit regulamentul Scolii Nationale a Grefierilor, iar la conditii este specificat faptul ca persoanele care participa trebuie sa aibe studii superioare juridice ori studii medii sau alte studii superioare, după caz. In ciuda acestui fapt am urmarit admiterile din ultimii ani si am observat ca, concursul se adresa doar persoanelor care au studii juridice.
    V-as ramane sincer recunoscator daca ati putea sa imi spuneti si mie ce sanse am, cu studiile pe care le detin, sa fiu grefier.

    Cu deosebita recunostinta,
    Ionut MIndroiu

    Comentariu de Mindroiu Ionut — 26/01/2014 @ 9:23 AM | Răspunde

    • Curtile de apel organizeaza concursuri de admitere direct pe post la instantele din circumscriptia lor. Nu se adreseaza doar abbsolventilor de drept. Urmariti site-ul lor. Succes!

      Comentariu de Cristi D — 26/01/2014 @ 2:30 PM | Răspunde

      • Asa voi face. Va multumesc frumos pentru raspuns.

        Comentariu de Mindroiu Ionut — 26/01/2014 @ 2:37 PM | Răspunde

  36. Avand in vedere ca la 1 februarie a intrat in vigoare Codul de Procedura Penala va rog sa-mi spuneti daca pentru concursul organizat de Curtea de apel Bucuresti la 10, 13 februarie se va da din vechiul cod asa cum s-a publicat tematica sau din noul cod.

    Comentariu de Bratu Cosmin — 02/02/2014 @ 2:50 AM | Răspunde

    • pai daca scrie in anunt, de ce ma intrebati???

      Comentariu de Cristi D — 02/02/2014 @ 8:27 AM | Răspunde

      • Imi cer scuze, intreb probabil pentru ca as vrea o confirmare de la dumneavoastra. In bibliografia aferenta concursului se specifica – codul de procedura penala , cu modificarile si completarile ulterioare, in vigoare, ori in vigoare este de 2 zile un nou cod de procedura penala.De asemenea, in vederea pregatirii pentru concurs, candidatii vor putea consulta legislatie….in raport de modificarile legislative intrate in vigoare pana la data organizarii concursului. Ori, in anuntul concursului se precizeaza Curtea de Apel Bucuresti organizeaza in zilele de 10 si 13 februarie 2014 concurs pentru ocuparea posturilor vacante de grefier…Deci concursul se organizeaza pe 10 febr. iar in vigoare este noul cod. Pe de alta pare tematica anuntata este pe vechiul cod dar institutiile se pot regasi si in actualul si nu stiu daca dupa un concurs foloseste cuiva ca stii foarte bine niste lucruri care nu mai sunt in vigoare si pe care nu le vei folosi in activitate Stiu ca regula era ca tematica este cea de la data anuntarii concursului dar avand in vedere cele expuse mai sus mi-am permis la abuzez de bunavointa dumneavoastra de a raspunde la toate intrebarile postate pentru a avea confirmarea. MUltumesc mult pentru sfaturi.

        Comentariu de cosmin bratu — 02/02/2014 @ 11:22 AM | Răspunde

  37. Buna ziua Dl. Danilet,

    Sunt o aplicanta pentru o functie de grefier si astept cu nerabdare examenul de la sng. Pe multe forumuri a aparut informatia ca s-a votat ca examenul de anul acesta sa se dea in mai. M-ati putea lamuri daca este adevarat ? Va multumesc anticipat si astept cu mare nerabdare raspunsul dvs.

    Comentariu de Michelle — 07/02/2014 @ 10:07 AM | Răspunde

  38. Buna ziua,
    As dori sa stiu in ce consta verificarea bunei reputatii la admiterea la SNG? Reputatia familiei tale conteaza?Demisia de la locul de munca o poti da cand ai aflat ca esti admis sau cand se face validarea bunei reputatii?
    Va multumesc.

    Comentariu de Iulia — 04/03/2014 @ 8:24 PM | Răspunde

    • Reptatia e personala, nu a familiei. Demisia v-o dati cand incepeti munca ca grefier.

      Comentariu de Cristi D — 05/03/2014 @ 7:29 PM | Răspunde

      • MA SCUZATI, m-am exprimat gresit. Va intrebam despre demisia de la locul de munca anterior sustinerii examenului de la SNG. Adica ai intrat la SNG, iti dai demisia de unde lucrezi sau astepti validarea bunei reputatii? Sau cum e mai bine? Va multumesc!

        Comentariu de Iulia — 06/03/2014 @ 6:22 PM | Răspunde

  39. Domnule Danilet aveti idee cam in ce perioada se vor organiza concursuri pentru grefieri cu studii medii?

    Comentariu de Bîrdac Maria Madalina — 14/03/2014 @ 8:57 PM | Răspunde

  40. BUNA SEARA. DOMNULE DANILET AVETI IDEE DACA UN CONCURS DE GREFIERI ORGANIZAT DE O CURTE DE APEL ARE VALABILITATE 1 AN PANA LA DATA ORGANIZARII CONCURSULUI SAU PANA LA DATA AFISARII REZULTATELOR FINALE?

    Comentariu de ARM — 18/03/2014 @ 8:29 PM | Răspunde

  41. Buna ziua,
    As vrea sa va rog sa-mi raspundeti la o intrebare:in cazul in care sunt angajata la o multinationala care se ocupa cu jocurile de noroc,pe postul de supraveghetor de sala,as putea avea probleme la admiterea in SNG in ceea ce priveste buna reputatie avand in vedere ca am interactionat cu persoane care joaca jocuri de noroc?Va multumesc!

    Comentariu de Bianca — 08/12/2014 @ 2:47 PM | Răspunde

  42. Buna ziua,
    Domnule judecator, imi puteti spune, va rog, pentru SNG, trebuie sa invat tot ce tine de Titlul II. Caile de atac, si anume capitolul I, capitolul II, capitolul III s.m.d ? Sau, trebuie invatat, doar capitolul I Dispozitii generale?

    Va multumesc,
    CameliaT

    Comentariu de Tupulan Camelia — 11/02/2015 @ 8:32 AM | Răspunde

  43. Buna ziua! Va rog daca se poate sa imi spuneti cand are loc urmatorul concurs pt inscrierea la scoala nationala de grefieri. Doresc sa mai stiu daca examenul este tip grila sau sinteza? Va multumesc!

    Comentariu de Toma Mirela — 19/09/2015 @ 7:31 AM | Răspunde

  44. Buna ziua! Imi puteti spune cand se va sustine examenul SNG? Va multumesc

    Comentariu de Negomireanu Mariela — 22/12/2015 @ 3:44 AM | Răspunde

  45. Buna ziua! Ma puteți informa mai precis in legatura cu studiile superioare pt SNG de alta specialitate, respectiv Facultatea de Drept, specializare administrație publica.. Am citit regulamentul, legea.. Tot ce am gasit.. Am dreptul sa particip, dar locurile scoase la concurs sunt doar pentru cei cu studii superioare juridice.. Si nu stiu ce sa fac in cazul acesta.. Trebuie sa mai fac continuare de inca 2 ani pentru obținerea diplomei de drept sa ma încadrez la studii superioare juridice ca sa pot participa? Stiu ca pot participa la concursurile scoase de Instanțe pt posturile cu studiile medii. Dar la salarizare ma încadrez cu studii medii..Va mulțumesc!

    Comentariu de Tircomnicu Alina — 05/05/2016 @ 7:25 AM | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

