CRISTI DANILEŢ – judecător

14/04/2014

Imbunatatiri codurile penale

Filed under: noile coduri — Cristi Danilet @ 5:59 PM
Tags: ,

noul-cod-penal-noul-cod-de-procedura-penala

 

Dupa cum se stie, mai inainte de intrarea in vigoare la 1 febr 2014 a codului penal si de procedura penala CSM, DNA si ICCJ au aratat ca exista niste aspecte care trebuie imbunatatite. Propunerile au ajuns la MJ care a decis sa emita o OUG pe anumite chestiuni si sa formuleze un proiect de lege pentru alte chestiuni.

Acum, in Senat se afla proiectul de lege initiat de Guvern. CSM a propus comisiei juridice mai multe amendamente.

– pe 19 martie (pct.14) am formulat prima parte de  amendamente senat

– pe 3 apr (pct.4) am formulat a doua serie de  amendamente suplimentare senat

 

 

6 comentarii »

  1. […] sursa: cristidanilet.wordpress.com […]

    Pingback de Propuneri pentru imbunatatirea codurilor penale | Radu Aurelian - Birou de mediator Ploiesti Prahova — 16/04/2014 @ 9:45 PM | Răspunde

  2. Articolele “Neconstitutionalitatea Comisiei “Nana”” (I, II, III, IV) pe:
    http://ascunzisuri-constitutionale.eu

    Comentariu de Valeriu Mangu — 26/04/2014 @ 6:18 PM | Răspunde

  3. Articolul „Neconstitutionalitatea celebrului (de-acum) art. 5 al Codului penal”, pe:
    http://ascunzisuri-constitutionale.eu

    Comentariu de Valeriu Mangu — 01/05/2014 @ 8:50 PM | Răspunde

  4. Articolul “Constitutia Romaniei interzice Presedintelui Romaniei sa voteze!” pe:
    http://ascunzisuri-constitutionale.eu

    Comentariu de Valeriu Mangu — 04/05/2014 @ 10:30 AM | Răspunde

  5. Articolul „Calculul numerului constitutional de deputati si senatori” pe:
    http://ascunzisuri-constitutionale.eu

    Comentariu de Valeriu Mangu — 06/05/2014 @ 7:23 AM | Răspunde

  6. Articolul „O confuzie impardonabila a Presedintelui Romaniei” pe:
    http://ascunzisuri-constitutionale.eu

    Comentariu de Valeriu Mangu — 06/05/2014 @ 8:56 PM | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

