CRISTI DANILEŢ – judecător

27/08/2014

Admitere 2014: ultima săptămână

Filed under: admitere — Cristi Danilet @ 3:10 PM

admitereINMAm intrat în ultima săptămână de pregătire pentru susținerea concursului de admitere la INM, respectiv concursul de admitere în magistratură.

Marți CSM a trecut de ultima etapă dinaintea primei probe: soluționarea contestațiilor celor respinși la înscriere. În momentul de față, situația este următoarea : pentru admiterea la INM sunt 4028 candidați pe 160 posturi, iar pentru recrutarea directă pe post sunt 974 de candidați pe 36 locuri.

Azi s-a afișat anunțul cu privire la locul și ora unde se va desfășura proba de duminică (verificarea cunoștințelor judidice). Practic, duminică la ora 9 la cele trei universități din Timpuri Noi (pentru admiterea la INM), respectiv la URA (pentru recrutarea directă) va avea loc cea mai dură probă a acestui concurs, unul dintre cele mai corect organizate din România.

Poimâine se va afișa repartizarea pe săli a candidaților.

În organizarea concursului sunt implicate câteva sute de oameni: magistrați, grefieri, personal asimilat, jandarmi – pentru organizare, supraveghere, concepere subiecte, corectare, interviu, pază etc. Un efort uriaș menit să asigure cele mai bune condiții pentru concurenți. Va fi împiedicată fraudarea de orice natură. Subiectele vor fi alcătuite și multiplicate în noaptea dinaintea primei probe, iar cei implicați nu vor putea comunica cu exteriorul sau părăsi incinta pâna la deschiderea plicurilor cu subiecte în sălile de examen.

Știu ce înseamnă susținerea unui astfel de concurs la nivel național: concurență foarte mare, stres, oboseală. O vară întreagă rezervată învățatului. E o luptă nu doar cu ceilalți concurenți, ci cu tine însuți în primul rând. Unii reușesc din prima, alții după câteva încercări. Anul acesta avem mai mulți concurenți ca niciodată, pentru că numărul locurilor vacante  din sistem se tot împuținează.

Succes și curaj celor care vor susține concursul! Rezultatele vor fi pe măsura efortului depus. Fie ca cei mai buni din cei mai buni să ne devină colegi în profesia unde se adună elita lumii juridice! Așa să fie !

39 comentarii »

  1. Nici macar nu e nevoie sa se asigure atata paza si protectie inainte si in timpul examenului, atata timp cat manevrele se fac dupa. Domnule judecator, mi-ar placea sa aveti onoarea sa ii cunoasteti pe cei 5 din jud. vl care au luat 91 puncte, cel putin la fel de bine cat ii cunosc eu. Nici macar nu au avut subiectele dinainte. Nu ar fi fost capabili sa memoreze macar 100 de grile impreuna cu raspunsurile aferente. Dar nu, noi toti vorbim prostii. Unii dintre noi au mai si luat juridicul anul trecut si nu cu 91 de pcte:) o zi buna si sper ca duminica sa fie mai bine decat duminica din august anul trecut, care a fost cu adevarat o dezamagire; sa iei examenul si sa fii trist, e mai trist decat sa nu l iei. Pentru ca se intampla lucruri de genul. Dar, repet: noi vorbim prostii. Copiii sunt cu adevarat niste talente, credeti-ma pe cuvant.

    Comentariu de Gabi — 27/08/2014 @ 3:28 PM | Răspunde

  2. Articolul „Cum poate dl. Victor-Viorel Ponta să evite contestațiile împotriva candidaturii sale la funcția de Președinte al României?”, pe:

    http://ascunzisuri-constitutionale.eu

    Comentariu de Valeriu Mangu — 27/08/2014 @ 3:50 PM | Răspunde

  3. Articolul „Vai de capul nostru cu un asa prim-ministru!”, pe:

    http://ascunzisuri-constitutionale.eu

    Comentariu de Valeriu Mangu — 27/08/2014 @ 6:10 PM | Răspunde

  4. Articolul “De ce Guvernul trebuie să adopte ordonanța de urgență sub președinția Președintelui României” (I)-(III), pe:

    http://ascunzisuri-constitutionale.eu

    Comentariu de Valeriu Mangu — 27/08/2014 @ 9:57 PM | Răspunde

  5. Articolul “Dl. Cristian Diaconescu a înfrânt! “, pe:

    http://ascunzisuri-constitutionale.eu

    Comentariu de Valeriu Mangu — 28/08/2014 @ 5:31 PM | Răspunde

  6. Articolul „O mârlănie inadmisibilă din partea unui fost ministru de Externe”, pe:

    http://ascunzisuri-constitutionale.eu

    Comentariu de Valeriu Mangu — 28/08/2014 @ 10:19 PM | Răspunde

  7. As vrea sa fiu judecator drept,independent,nu sluga.Mi-e frica sa judec dosare de coruptie……DNA a incercat sa puna presiune si pe mine.Presiune la modul: de ce l-ai achitat?De ce l-ai eliberat din arest?De ce nu l-ai arestat?Si sesizeaza CSM-ul.Ar trebui sa facem cum vrea DNA-ul sau cum credem ca trebuie?In dosarele de coruptie studiate am vazut lucruri foarte ciudate,care nu se leaga.Ai zice ca este chiar facatura.Iar daca nu e facatura,este exagerare.

    Comentariu de dan — 29/08/2014 @ 8:09 AM | Răspunde

  8. Articolul „De ce atrage și, în egală măsură, respinge dna Elena Udrea?”, pe:

    http://ascunzisuri-constitutionale.eu

    Comentariu de Valeriu Mangu — 30/08/2014 @ 5:40 PM | Răspunde

  9. Se copiaza?

    Comentariu de dan — 01/09/2014 @ 2:12 PM | Răspunde

  10. Vad ca se doreste sa vina judecatori noi in sistem.Dar sistemul ce le ofera?
    Nu ma leg de ICA…..sa presupunem ca Traian Basescu e urmarit penal.Judecatoare este Camelia Bogdan……avocatii cer recuzarea ei.Dupa 15 minute ea vine si spune ca nu poate fi recuzata.Tot ea judeca.Ea il condamna pe Basescu la ani multi si cere confiscarea bunurilor sale dar si a copiilor,care nu sunt parte in dosar.Avocatii copiilor fac contestatie.Dar contestatia este judecata tot de Camelia Bogdan.Atunci renunta la contestatii si isi pierd bunurile,dar probabil le castiga la CEDO…..
    Cam asta e justitia „dreapta si independenta” din Romania.Asta e statul de drept……Romania a fost comunista.Acum e fascista?

    Comentariu de ionescu dan — 02/09/2014 @ 7:43 AM | Răspunde

    • Eu zic sa nu va mai uitati la televizor. Incercati cativa ani!

      Comentariu de Cristi D — 03/09/2014 @ 8:32 AM | Răspunde

  11. Buna ziua. Ati putea sa imi spuneti daca proba rationamentului logic se va organiza tot la URA (pt cei cu vechime) sau intr o alta locatie? Va multumesc

    Comentariu de Iulia — 03/09/2014 @ 9:39 AM | Răspunde

  12. Asa a spus si Basescu, sa nu ne uitam la antene ! Ceausescu ne oferea doar 2 ore de program pe zi … Dl Danilet, nu mai sugerati asemenea aberatii …

    Comentariu de M Gabriel — 05/09/2014 @ 2:47 PM | Răspunde

    • Domnule anonim, eu nu sugerez, va sfatuiesc din toata inima.

      Comentariu de Cristi D — 07/09/2014 @ 5:55 PM | Răspunde

  13. Articolul ” O lege care aruncă în aer rezultatele alegerilor din afara granițelor pentru funcția de Președinte al României” (I) – (III), pe:

    http://ascunzisuri-constitutionale.eu

    Comentariu de Valeriu Mangu — 05/09/2014 @ 8:25 PM | Răspunde

  14. Articolele:

    1) „Călin-Constantin-Anton Popescu-Tăriceanu = Dan Voiculescu II”
    2) „A dracului coincidență – suspendarea din funcție a Președintelui României în ziua de naștere a dlui Dan Voiculescu?”

    pe: http://ascunzisuri-constitutionale.eu

    Comentariu de Valeriu Mangu — 06/09/2014 @ 6:59 PM | Răspunde

  15. Buna ziua,
    Stiti cumva daca proba de Rationament Logic se va tine tot la Universitatea Romano-Americana?
    Multumesc.

    Comentariu de Raluca — 08/09/2014 @ 3:26 PM | Răspunde

  16. care sunt sansele ca in 2015 sa se organizeze concurs de admitere in magistratura? se zvoneste ca nu va mai fi examen. in ce masura acest zvon poate fi adevarat?

    Comentariu de bgd — 18/09/2014 @ 7:27 PM | Răspunde

    • Nu mai credeti in zvonuri. Eu va spun ca sansele sunt minime.

      Comentariu de Cristi D — 20/09/2014 @ 9:24 PM | Răspunde

  17. Buna ziua, vreau sa atrag atentia asupra practicilor scandaloase ale EURO BEST TEAM, cei care organizeaza un asa-numit „curs de admitere la INM/Magistratura”. Am fost inscris la acest pseudo-curs, am constatat despre ce este vorba (rezolvare de teste grila, sub supraveghere, din manuale de grile disponibile in comert!) si cu greu mi-am recuperat o parte din bani. 1064 de lei au fost retinuti de dansii, pentru ca am participat la doua sedinte din respectivul „curs”. Apoi, am creat un site pentru a expune cele intamplate. M-au dat in judecata, cerand inchiderea de urgenta a site-ului si daune cominatorii. Intr-un final, au pierdut procesul. Cititi inainte de a va inscrie, sau riscati sa regretati amarnic, la fel ca multi dintre fostii mei colegi: http://www.curs-inm-magistratura.com

    Comentariu de Andrei — 19/09/2014 @ 11:44 AM | Răspunde

  18. Buna ziua, domnule judecator. Imi puteti spune, orientativ, daca se va mai organiza examen de admitere la INM in anul 2015?
    Va multumesc.

    Comentariu de iulian — 24/09/2014 @ 11:41 AM | Răspunde

    • In fiecare an se va tine acest concurs. Pot exista variatii ale numarului de locuri scoase la concurs.

      Comentariu de Cristi D — 24/09/2014 @ 11:55 AM | Răspunde

  19. Buna dimineata, domnule judecator. Sper ca ma puteti ajuta cu un raspuns: va rog sa-mi spuneti, in masura in care puteti desigur, cand se restituie taxele achiate pentru concursul de admitere in magistratura la candidatii retrasi? Va multumesc anticipat pentru raspuns. Cu consideratie.

    Comentariu de Mihaela Preda — 02/10/2014 @ 8:56 AM | Răspunde

    • dupa validare concursului, cam la doua saptamani intrebati la locul unde v-ati inscris.

      Comentariu de Cristi D — 02/10/2014 @ 10:02 AM | Răspunde

  20. „Sa traiti!”. Domnule judecator, va rog, o informatie: daca un auditor de justitie opteaza, dupa primul an INM, pentru judecator, poate sa-si schimbe optiunea dupa examenul de capacitate? Va multumesc!

    Comentariu de Vali — 05/10/2014 @ 10:46 AM | Răspunde

  21. Buna ziua,
    Imi puteti spune cand vor incepe anul cei din anul I de la INM, pentru ca observ ca abia in noiembrie se fac cazarile in camin?
    Multumesc

    Comentariu de Raluca — 07/10/2014 @ 4:15 PM | Răspunde

    • 13 oct.2014, ora 10. dar numai prima sapt stati in B, apoi 3 sapt mergeti acasa.

      Comentariu de Cristi D — 08/10/2014 @ 10:40 AM | Răspunde

  22. Buna seara, domnule judecator. Imi cer scuze, dar o sa va sacai cu o intrebare care cu siguranta v-a mai fost pusa, respectiv cand vor fi chemati cei admisi cu 5 ani vechime in magistratura pentru formularea optiunilor? La sfarsitul lunii noiembrie – inceputul lunii decembrie o sa fiu plecat in strainatate si as vrea sa stiu din timp daca trebuie sa-mi anulez rezervarile.
    Va multumesc anticipat si va urez o seara placuta!
    Adrian

    Comentariu de Adrian — 30/10/2014 @ 8:51 PM | Răspunde

  23. Buna ziua,
    Exista posibilitatea sa fie scoase la concurs locuri pentru cei care nu au facultatea de drept anul viitor la SNG?
    Din cate am observat si in anii trecuti au existat locuri doar pentru cei cu studii superioare juridice.
    Multumesc!

    Comentariu de ionela — 03/11/2014 @ 2:08 PM | Răspunde

  24. Buna seara. Domnule judecator, stiti cumva, cand va hotari CSM daca se va mai organiza admitere in magistratura? Multumesc mult.

    Comentariu de enuka — 13/11/2014 @ 8:05 PM | Răspunde

    • In ultima sedinta din decembrie anul acesta vom face o estimare.

      Comentariu de Cristi D — 13/11/2014 @ 11:42 PM | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

