CRISTI DANILEŢ – judecător

07/10/2014

Alegerile prezidentiale: „Nu sta acasa. Voteaza!”

Filed under: 0. NOUTATI — Cristi Danilet @ 9:44 AM

votCristi Danilet: Tara mea trebuie sa fie o patrie a legii

Judecatorul Cristi Danilet, membru CSM, va vota la alegerile din noiembrie pentru a-si exprima, astfel, punctul de vedere cu privire la directia pe care trebuie sa mearga Romania in continuare, dorindu-si ca ea sa fie o „patrie a legii”, sigura si respectata de ceilalti parteneri.

„Una din valorile de baza ale democratiei este alegerea in mod liber a reprezentantilor nostri. Iar presedintele tarii este cel mai important reprezentant al Romaniei. Pana acum, intotdeauna mi-am exercitat dreptul la vot. Si ma duc la vot pentru a-mi exprima vointa in legatura cu directia pe care trebuie sa o aiba Romania”, a declarat judecatorul Cristi Danilet pentru Ziare.com.

Magistratul crede ca Romania trebuie sa acorde o „maxima atentie” educatiei. „E timpul sa ne gandim la viitorul nostru, deci la modul in care sunt educati copiii si tinerii de azi. Profesorii trebuie sa devina dascali autentici”, isi doreste acesta.

„Tara mea trebuie sa asigure sanatatea cetatenilor, deci sa aloce resursele necesare sistemului sanitar. Medicii si asistentii medicali trebuie pretuiti si sprijiniti sa ramana in Romania.

Tara mea trebuie sa fie o patrie a legii. Un teritoriu unde cetatenii si autoritatile, deopotriva, respecta si sunt egali in fata legii, iar Justitia este independenta. Tara mea trebuie sa fie o tara in caremediul inconjurator devine o prioritate, in care natura este ocrotita”, mai afirma judecatorul.

In acelasi timp, Cristi Danilet spune ca merge la vot pentru ca Romania „trebuie sa fie o tara sigura, in care romanii vin, nu din care romanii pleaca”.

„O tara careia vecinii nostri ii respecta suveranitatea, iar structurile internationale din care face parte o trateaza ca partener egal. Cu gandul ca presedintele tarii si decidentii politici se vor ocupa si de aceste aspecte, ma voi duce la vot. Fara nicio indoiala. Stiu ca votul meu conteaza si el”, isi explica judecatorul Cristi Danilet decizia de a participa la scrutinul prin care romanii vor decide cine va fi presedinte in urmatorii cinci ani.

Preluare de pe Ziare.com, 6.10.2014.

7 comentarii »

  1. Aveţi perfectă dreptate. Mulţi utilizatori de internet, care vă citesc mesajul, refuză votul, fiindcă sunt convinşi că votul lor nu contează sau pur şi simplu din indolenţă.
    În schimb, cei care deunăzi , întrebaţi fiind, dacă Florin Salam este un candidat bun pentru preşedinţie, răspundeau afirmativ (mai mult, un intervievat considera corect chiar tandemul Florin Salam preşedinte-Nicolae Guţă prim ministru) au declarat că merg la vot neapărat.Votul academicianului are aceeaşi valoare ca a analfabetului.

    Comentariu de Martonze — 07/10/2014 @ 9:57 AM | Răspunde

  2. Sfatul dvs. este corect. Dar din pacate auditoriul este probabil acea parte a oamenilor care au un strop de educatie si pot sa inteleaga importanta votului in democratie.

    Si eu am votat dintotdeauna si chiar daca am ales prost (ex. Basescu presedinte), mi-am asumat greseala si incerc sa invat din consecintele alegerii mele gresite.
    Recunosc aceasta greseala desi unii ma dispretuiesc pentru ca am votat un individ care s-a remarcat ca presedinte doar prin abilitatea sa de a ”plăti polițe” adversarilor sai politici, acestia din urma alti … impostori.

    Insa – cum spunea cineva mai sus – din pacate suntem egali in vot cu … analfabetul, ignorantul sau si mai rau… indolentul.

    Avem din pacate, ca natie, ceva ”scame” in sange: ignoranta, nepasare, toleranta la hotie si la batjocură, simultan cu prostul obicei de a critica si a ne lamenta în particular, fără a reactiona ferm la ocaziile pe care ni le ofera democratia.
    Eu voi vota, in concluzie.

    Comentariu de elena lazar — 07/10/2014 @ 12:41 PM | Răspunde

  3. Votul nostru poate schimba viitorul! A vota este un drept, dar in acelasi timp este si o obligatie morala fata de copiii si parintii nostri.

    Comentariu de vlaicu rodica — 07/10/2014 @ 6:20 PM | Răspunde

  4. imi place foarte mult ca ne mobilizati
    avrti grija sa nu-l votati pe Ponta!
    Voi merge la vot, cu toata nesiguranta in care traim, chiar mizerie as spune
    va urez sanatate!

    Comentariu de dogaru — 07/10/2014 @ 8:07 PM | Răspunde

  5. Voi vota pentru o Romanie frumoasa,pentru viitorul generatziilor noastre ! Asa sa ne ajute Dumnezeu!

    Comentariu de Rodica — 10/10/2014 @ 9:46 PM | Răspunde

  6. Articolul „Câte ceva despre misterele art. 80 al Constituției”, pe:

    http://ascunzisuri-constitutionale.eu

    Comentariu de Valeriu Mangu — 12/10/2014 @ 10:33 PM | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

