CRISTI DANILEŢ – judecător

25/07/2014

Admitere 2014: record de candidati

Filed under: admitere — Cristi Danilet @ 10:00 PM
Tags: ,

probele1-3

 

 

 

La INM anul acesta se scot la concurs 160  locuri pentru auditorii de justitie. Sunt 4072 de candidati inscrisi. Deci, 25,4 candidati pe loc.

La admiterea directa in magistratură sunt 26 posturi de judecatori si 10 posturi de procuror. S-au inscris 1008 persoane. Deci, sunt 28 de candidati pe loc.

O asemenea concurenta nu a mai existat niciodata.

Penru cei care au susținut licența anul acesta, adeverințele de licență se pot depune până la 12 august.

Urmeaza verificarea dosarelor, solutionarea eventualelor contestatii la inscriere in jurul datei de 20 august si sustinerea primei probe de admitere pe data de 31 august. Mult succes!

 

Date oficiale despre INM AICI. Date oficiale despre admiterea in magistratură AICI

10 comentarii »

  1. Articolul „Gheorghe Trosca, Presedintele Romaniei si Constitutia”, pe:
    http://ascunzisuri-constitutionale.eu/2014/07/25/gheorghe-trosca-presedintele-romaniei-si-constitutia/

    Comentariu de Valeriu Mangu — 25/07/2014 @ 11:09 PM | Răspunde

  2. Articolul “Dihotomia “Stanga – Dreapta” – neconstitutionala si nelegitima” (I) – (XI), pe:
    http://ascunzisuri-constitutionale.eu

    Comentariu de Valeriu Mangu — 27/07/2014 @ 8:23 AM | Răspunde

  3. Articolul „Cea mai pretioasa libertate este descoperita in puscarie!”, pe:
    http://ascunzisuri-constitutionale.eu

    Comentariu de Valeriu Mangu — 27/07/2014 @ 4:16 PM | Răspunde

  4. Articolul “Altul care nu cunoaste Constitutia – Catalin Predoiu”, pe:

    http://ascunzisuri-constitutionale.eu

    Comentariu de Valeriu Mangu — 27/07/2014 @ 9:52 PM | Răspunde

  5. Articolul “O incalcare a prevederilor Constitutiei de catre Presedintele Romaniei”, pe:

    http://ascunzisuri-constitutionale.eu

    Comentariu de Valeriu Mangu — 28/07/2014 @ 6:14 PM | Răspunde

  6. Va salut cu respect Domnule Judecator.M-am inscris la examenul pentru admiterea la INM care incepe luna aceasta pe 31 si am o „problema”,daca o pot denumi asa:in acest moment dezbat o mostenire pentru un apartament si sunt unicul mostenitor,maine sunt programat la notar sa imi elibereze certificatul de mostenitor ,dar pentru ca in actul de proprietate este strecurata o greseala(nr de scara este incorect) trebuie sa imi rectific actul de proprietate si buletinul.De fapt aceasta este si problema,pt ca eu la dosar pentru inscrierea la examenul de admitere la INM am atasat buletinul actual pe care trebuie neaparat sa il schimb acum.O sa fie vreo problema in momentul in care ma prezint la examen cu noul buletin cu seria modificata?Daca da, atunci as putea face o copie de pe actualul buletin sa o am la mine si sa o prezint ca dovada?Este posibil? :(
    Va multumesc anticipat si va rog mult sa ma ajutati daca doriti si puteti in aceasta problema.

    Comentariu de Gheorghe — 04/08/2014 @ 12:00 PM | Răspunde

    • Faceti copie de pe fostul buletin si veniti cu noul buletin.

      Comentariu de Cristi D — 04/08/2014 @ 6:05 PM | Răspunde

  7. Va multumesc mult ptr timpul acordat!

    Comentariu de Gheorghe — 06/08/2014 @ 10:21 AM | Răspunde

  8. Exista posibilitatea ca in noiembrie 2014 sau ianuarie 2015 sa se organizeze examen de admitere in magistratura?

    Comentariu de Maria — 07/10/2014 @ 12:57 PM | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

