CRISTI DANILEŢ – judecător

07/03/2016

Admitere INM 2016 – tematica propusa

Filed under: 0. NOUTATI,admitere — Cristi Danilet @ 5:57 PM
Tags: ,

INMÎn urma unei întâlniri între conducerea INM si reprezentanti ai facultaţilor de drept din ţară, s-a propus tematica şi bibliografia pentru concursurile de admitere la INM şi în magistratură din vara anului 2016.

Acestea se regăsesc mai jos:

Aceste propuneri urmează a fi discutate în CSM şi apoi aprobate cu sau fără modificări. Forma finală va fi cunoscută cel mai târziu la data anunţării concursurilor, adică cu 60 zile înainte de susţinerea primei probe.

17 comentarii »

  1. Enorm de multa materie la civilul acela..enorma.. Poate s-ar mai schimba ceva in CSM,dar slabe sperante

    Comentariu de roby0077 — 07/03/2016 @ 8:18 PM | Răspunde

  2. Mulțumim!

    Comentariu de Mihaela F. — 08/03/2016 @ 1:50 PM | Răspunde

  3. Buna ziua ! Să înţelegem din anunţul publicat că şi anul acesta se va organiza examen pentru intrarea în magistratura ? Daca este posibil, se poate face o precizare daca condiţia referitoare la cei 5 ani vechime în specialitate se referă strict la „5 ani consecutivi ” sau la 5 ani per total ( de exemplu eu am o vechime totala de 9 ani în funcţii de grefier cu studii superioare şi consilier juridic, dar nu înregistrez 5 ani consecutiv -au intervenit şi alte funcţii ); am consultat Legea 303/2004, dar la art.32 se stipulează doar”5 ani vechime în funcţii de specialitate”. Mulţumesc anticipat !

    Comentariu de ana ocnarescu — 09/05/2016 @ 1:21 PM | Răspunde

  4. Buna ziua! Am rugămintea de a mă lămuri cu privire la un aspect şi anume dacă în calculul celor 5 ani de vechime în specialitate intră şi concediul de risc maternal?

    Comentariu de Diana — 16/05/2016 @ 2:34 PM | Răspunde

    • Raspuns pe http://www.admiterejustitie.ro

      Comentariu de Cristi Danilet — 16/05/2016 @ 10:42 PM | Răspunde

    • Buna ziua.
      Doresc sa va intreb daca as putea avea probleme cu buna reputatie (daca este afectata buna reputatie) in conditiile in care am fost sanctionat contraventional conform Legii 61/1991 cu avertisment pentru ca politistul a retinut in procesul verbal ca as fi adus injurii si amenintari unei persoane, eu doar reprosandu-i acesteia anumite aspecte , fara insa a-i adresa injurii ori amenintari si fara a deranja vecinii din bloc si de asemenea am fost sanctionat prin acelasi proces verbal cu sanctiune contraventionala in cuantum de 100 lei pentru ca am sunat nejustificat la 112, solicitand interventia unui echipaj de politie in legatura cu discutia avuta cu persoana respectiva (vecina), sanctiune contraventionala pe care am achitat-o.
      Multumesc.

      Comentariu de Adi — 28/05/2016 @ 11:14 AM | Răspunde

      • Eu nu va rezolv pe blog problema dvs personala.

        Comentariu de Cristi Danilet — 13/06/2016 @ 11:36 PM | Răspunde

        • Va multumesc pentru raspuns, dar cu tot respectul, nu am postat aceasta intrebare cu scopul ca dumneavoastra sa rezolvati o problema personala.
          Doar am intrebat, in masura in care puteti sa va exprimati o opinie pe blog, asa cum v-ati exprimat opinia si in cazul intrebarii referitoare la buna reputatie, formulata de catre politistul care a primit scoatere de sub urmarire penala si neinceperea urmaririi penale, daca o sanctiune contraventionala aplicata la Legea 61/1991, constand in avertisment si amenda contraventionala de 100 lei (achitata) poate afecta buna reputatie.
          Multumesc si va felicit pentru toata deschiderea de a va rapi din timpul dumneavoastra pentru a oferi raspunsuri cu privire la intrebarile postate pe blog precum si pentru activitatea dumneavoastra desfasurata ca membru al CSM.

          Comentariu de Adi — 14/06/2016 @ 11:15 AM | Răspunde

  5. Buna ziua. Având in vedere noua modificare de la infractiunea de act sexual cu un minor care se poate savarsi asupra unui membru de familie ( variantă agravanta) si nu doar asupra unui minor care este rudă în linie directă sau frate si sora, as dori să va întreb dc.infracțiunea de incest se retine in concurs cu cea de act sexual cu un minor sau este în continuare absorbită. Vă mulțumesc

    Comentariu de Cristina — 04/06/2016 @ 4:42 PM | Răspunde

    • Pai vedeti cine e subiectul pasiv la cele doua infractiuni. Daca e acelasi, e absorbita.

      Comentariu de Cristi Danilet — 13/06/2016 @ 11:30 PM | Răspunde

  6. Buna ziua! Avandu-se in vedere a s-a modifiat din nou in luna mai codul penal si de procedura penala;care e documentatia ideala dupa care sa invat ; ptr o sansa maxima de reusita (la toate probele;autorii si denumirea fiecarei carti)? Multumesc!

    Comentariu de flory — 06/06/2016 @ 6:54 AM | Răspunde

  7. Amenzile contraventionale intr-un numar mare pentru depasirea limitei legale de viteza si pentru parcare neregulamentara pot constitui un impediment care sa imi afecteze buna repetitie. Toate sunt achitate. Doresc sa dau la inm anul viitor si nu as vrea sa imi fac iluzii in van. Va multumesc anticipat si va felicit pentru faptul ca sunteti un vector de imagine pentru justitia din Romania

    Comentariu de Adrian — 13/10/2016 @ 9:28 PM | Răspunde

  8. Ma bucur sa aud ca veti fi profesor la INM.

    Comentariu de aron vasile — 16/11/2016 @ 6:26 PM | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

